Goudmunten halveren.

DeletedUser55405

Guest
Volgens mij is er eentje subjectief blind.... *kuch* ja Duckje, het is tegen jou! :D *kuch*

Thx voor de steun Nanda! Wel opletten voor dubbel post, vorige keer gaven ze mij een week ban omdat ik 2 pro-cleartool posts na elkaar deed! :rolleyes:

Duh getal 2 is het getal van de duivel. Als je er toch meerderen wil posten doe er dan gelijk 3 :p
 

DeletedUser

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Voldoende nachtrust ook niet? xD

Normaal gesproken wel....maar ik had nu kiespijn na een 2 uur durende duw en trek partij bij de tandarts dus dan is tw wel een leuke afreageer plek xD

@ Duckje: Denk je nog even aan de cleartool????? :p

Dit was post 1 van de 666 Diet :)
 

DeletedUser

Guest
...
en dat is drie :D

@ Duckje: We willen dus de cleartool terug voor het geval je het nog niet in de gaten had :)


@Diet: Die ban kan me niet schelen...:p

En toen was het er nog maar 1 :)
Als je het over je tandarts of getallen wilt hebben moet je overigens niet hier zijn, dus houd het een beetje ontopic. Stuur verder Duckje ff een PM naar dit topic, zodat hij jullie wensen kan bekijken/vervullen.

edit: heb het zelf even nagevraagd, cleartool komt NIET terug
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55405

Guest
Dat heb ik volgens mij al wel vaker gezegd hier. Er gaan eerder nog meer scripts afgeschaft worden, dan dat er weer een paar worden toegestaan.
 

DeletedUser

Guest
En toen was het er nog maar 1 :)
Als je het over je tandarts of getallen wilt hebben moet je overigens niet hier zijn, dus houd het een beetje ontopic. Stuur verder Duckje ff een PM naar dit topic, zodat hij jullie wensen kan bekijken/vervullen.

edit: heb het zelf even nagevraagd, cleartool komt NIET terug

En ook niet alleen voor W2? :)

Want dan wil ik duckje maar al te graag aanbieden om eens een keer wat clears van mij account weg te sturen ;) even gewoon allemaal omdat het LEUK is.. ;)
 

DeletedUser

Guest
edit: heb het zelf even nagevraagd, cleartool komt NIET terug

Kan je 'ff' vragen waarom niet? Dan kunnen we die argumenten ontkrachten :)

Als er al argumenten zijn natuurlijk...

@Lack Of A Better Name, sinds wanneer geef jij zo snel op :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kan je 'ff' vragen waarom niet? Dan kunnen we die argumenten ontkrachten :)

Als er al argumenten zijn natuurlijk...

@Lack Of A Better Name, sinds wanneer geef jij zo snel op :rolleyes:


Idd....en mijn nieuwe hobby wordt Dietrix citeren :D
 

DeletedUser

Guest
-Kees- en Koning1234 zijn vandaag (of gisteren :p) barbaren gegaan... weer berg barbaren er bij... wat doen we, goudmunten nog is halveren? :D
 

DeletedUser974

Guest
Edelmanprijs delen door 10 en de bouwtijd door 5, t duurt zo eeuwen om ff 100 edels te bouwen :p
 

DeletedUser38473

Guest
-Kees- en Koning1234 zijn vandaag (of gisteren :p) barbaren gegaan... weer berg barbaren er bij... wat doen we, goudmunten nog is halveren? :D

we kunnen een loterij houden, bonus vraag is 100 barbarendorpen:p
 
Bovenaan