Goudmunten halveren.

DeletedUser

Guest
Hey,
Ik zat laatst is na te denken, en er zijn de laatste tijd enorm veel barbaren bij gekomen, en komen steeds meer bij...
Zou het niet verstandig zijn om de goudmunt prijs te verlagen?

Dit zou het balans in evenwicht kunnen brengen t.o.v inactieve acc's / barbarendorpen die er momenteel zijn.

Dit idee is al eens vaker gepost door TwanDeBeste (Lees: http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=76823)

Dit kan ook een boost zijn voor de activiteit.

Voor / tegen?

PS. Ben niet z'n topic starter, dus vandaar een korte text.. :p
 

DeletedUser

Guest
Ik was destijds tegen, nu ben ik van mening veranderd.

Imo zou dit erg positief zijn en zou het W2 enkel ten goede komen, aangezien er op deze manier nog echt actie kan komen!
 

DeletedUser974

Guest
Volgens mij heeft het grootste gedeelte van de accounts edels genoeg, dus lijkt mij niet echt nodig.
Activiteit is nodig, edels zijn er genoeg.
En als er spelers van 20/30 mil barbaar gaan dan duurt het gewoon even voordat die weg zijn, nix mis mee ^^
 

DeletedUser38473

Guest
Mas mad zen dorpen halveren, zo bespaar je ook edels.
 

DeletedUser858

Guest
ik weet niet,
Er zitten inderdaad voordelen aan... Maar ook zie ik een gevaar komen van intern feestjes die er extra bij zullen komen, betwijfel me of we dat willen.. T voordeel heeft dus een nadeel. Zoals elk voordeel heeft.
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet,
Er zitten inderdaad voordelen aan... Maar ook zie ik een gevaar komen van intern feestjes die er extra bij zullen komen, betwijfel me of we dat willen.. T voordeel heeft dus een nadeel. Zoals elk voordeel heeft.

Precies, maar ik denk dat iedereen wel zou willen dat die grote gaten van barbarendorpen eindelijk eens verdwijnen, en dat het eindelijk weer eens echt oorlog word...

Of vergis ik me?

Tuurlijk kan het een intern feestje worden.

Even klein rekensom:

Per dag maak je 3,77 edels.

Als je zou halveren:

7,54 per dag.

Is dat nou echt een intern feest? Vind ik niet eerlijk gezegd...

@ Twan;

Klopt, maar lees ook: "Inactieve accounts opruimen".

Dit gaat over de actievere spelers, niet over de inactieve accounts. Tuurlijk moeten ze mee gerekend worden, maar voor nu gaat het even over de actieve spelers.
 

DeletedUser38473

Guest
Precies, maar ik denk dat iedereen wel zou willen dat die grote gaten van barbarendorpen eindelijk eens verdwijnen, en dat het eindelijk weer eens echt oorlog word...

Of vergis ik me?

Tuurlijk kan het een intern feestje worden.

Even klein rekensom:

Per dag maak je 3,77 edels.

Als je zou halveren:

7,54 per dag.

Is dat nou echt een intern feest? Vind ik niet eerlijk gezegd...

Klopt, in het begin gaat het nog altijd even saai zijn als het nu is. naarmate de barbaren verdwijnen en de accounts weer aan mekaar beginnen grenzen, krijg je meer kans op oorlog.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heeft het grootste gedeelte van de accounts edels genoeg, dus lijkt mij niet echt nodig.
Activiteit is nodig, edels zijn er genoeg.
En als er spelers van 20/30 mil barbaar gaan dan duurt het gewoon even voordat die weg zijn, nix mis mee ^^

ik wil wel zorgen voor extra activiteit. :D
 

DeletedUser858

Guest
ik zie wel wat in de gok, hopelijk is wereld 2 voldoende sportief om er geen intern feest van te maken :p
 

DeletedUser

Guest
jou dorpen edelen zo voorkomen we intern feestjes.

Voel je toch niet zo allemachtig aangevallen als er een grap gemaakt word richting TBR, word toch ook gedaan bij andere stammen zoals KoC of North? Kom op...

En het ging hier over de goudmunt prijs, niet over elders, dus graag weer OTT.
 

DeletedUser974

Guest
Voel je toch niet zo allemachtig aangevallen als er een grap gemaakt word richting TBR, word toch ook gedaan bij andere stammen zoals KoC of North? Kom op...

En het ging hier over de goudmunt prijs, niet over elders, dus graag weer OTT.

Kan die jongen het helpen, hij is Belg...
 

DeletedUser

Guest
Voel je toch niet zo allemachtig aangevallen als er een grap gemaakt word richting TBR, word toch ook gedaan bij andere stammen zoals KoC of North? Kom op...

En het ging hier over de goudmunt prijs, niet over elders, dus graag weer OTT.

+1

ik lach zelf nog mee als er iets over KoC word gezegt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
TEGEN,

Verprutst de spel nog meer :)

Vreemd dat je tegen bent, terwijl je in een ander topic nog zegt dat je in een edel nood zit...
Ben dan wel gelijk benieuwd hoe het, het spel verprutst, aangezien het juist weer de balans opmaakt?

PS.

Ik weet dat niet iedereen voor kan zijn, maar vind wel dat er een gezonde discussie over kan zijn.
 

DeletedUser858

Guest
ik zit ook in edel te kort, en ben ook beetje tegen hoor. Want wat wel waar is, zo krijgen de edels steeds minder waarde , hmm
 

DeletedUser3461

Guest
Er zijn genoeg accounts met veel edelruimte we hebben alleen niet genoeg beheerders.
Prijs van de goudmunten halveren verandert niets aan het feit dat mensen inactief zijn.
De prijs van PA halveren lijkt mij meer zinnig.
 
Bovenaan