Goud voor edels halveren

DeletedUser

Guest
maar nu is er gewoon geen fun meer aan.
wij hadden VM uitgeschakelt op 1 dag. de dagen erna geen weerstand meer.
ondertussen hebben we bijna 100 dorpen van hem overgenomen.
hij heeft nog 160 dorpen over, is al een tijdje uit -odm-, en M.M gesmeten en volgens mij staat ie op delete.
lekker hebben we weer wat bb dorpen erbij....

Tsja, als spelers inactief zijn, wat moeten we dan er mee doen?
 

DeletedUser

Guest
wat voor stam heb je dan als je spelers inactief zijn? zet er nieuwe op!
maar ik heb liever kevin zen voorstel :D

Er is een slechte tijd geweest in ODM, waarin het allemaal niet zo goed geregeld was en veel dingen fout gingen.
Dat is inmiddels opgelost en we gaan de goede kant op ;)
 

DeletedUser

Guest
In wereld 10 zijn er nu zo ongeveer 30 000 barbarendorpen , en daar voeren ze het nog eens niet een in
 

DeletedUser

Guest
In wereld 10 zijn er nu zo ongeveer 30 000 barbarendorpen , en daar voeren ze het nog eens niet een in

barbarendorpen edelen is gewoon.. te kans/plezierloos voor woorden.
beter verdubbel je de kosten, denk je eerst 3 keer na voor je wat edelt.. .. .
 

DeletedUser

Guest
Haha Geniaal :p

@ Roze koek, Je hebt gelijk helaas moet je af en toe wat BB's in je cluster overnemen :(

nah :p ik heb op W19 ook heel wat bb's gespaard, moi berichten opgeslagen en farmen maar.
gaan al die kleine spelers een "nieuw cluster starten" in mij dan wel, dus daarom denk ik inderdaad dat goudmunten prijs omhoog dit wel zal leren
 

DeletedUser

Guest
nah :p ik heb op W19 ook heel wat bb's gespaard, moi berichten opgeslagen en farmen maar.
gaan al die kleine spelers een "nieuw cluster starten" in mij dan wel, dus daarom denk ik inderdaad dat goudmunten prijs omhoog dit wel zal leren

laten we zeggen je hebt een vijand die niet bb word maar wel in cluster te internen valt in geval van dat het terug op zin van tw komt wat doe je dan als je edels tekort hebt? :p
 

DeletedUser

Guest
Misschien wordt het plan wel doorgedurukt want meer werelden klager er nu over
 

DeletedUser

Guest
W17 wordt met de dag saaier en saaier... Goudmunten halveren vind ik niet zo nodig... maar de bouwtijden van troepen halveren, zou mij des te meer interesseren^^
 

DeletedUser

Guest
bouwtijd halveren voor troepen lijkt mij niet nodig. bijna iedereen is nu bezig met internen van de stoppers

maar nog steeds zou ik dat een leuk idee vinden
 

DeletedUser

Guest
Er moet gewoon een oorlog uitbarsten en dan luid gediscussierd worden op het Algemeen forum, dat zal mensen van de stammen trekken, waardoor er meer interesse zal komen in deze wereld en de wereld ook actiever word.
 
Bovenaan