Gonnor moet zombies kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser59173

Guest
aangezien tim nog steeds geen zombies heeft gekocht:( ga ik dan nu maar een protest topic starten.
Gonnor je moet nu meteen zombies en een headset kopen zodat je met mij,paul,gerbert en comlpex kan ownenen.


koop zombies want wij ownen :cool: zelfs paul ownt

true-story-neil-patrick-harris.png

als hierdoor tim zombies koopt is de ban het waard :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58239

Guest
aangezien tim nog steeds geen zombies heeft gekocht:( ga ik dan nu maar een protest topic starten.
Gonnor je moet nu meteen zombies en een headset kopen zodat je met mij,paul,gerbert en comlpex kan ownenen.


koop zombies want wij ownen :cool: zelfs paul ownt

true-story-neil-patrick-harris.png

als hierdoor tim zombies koopt is de ban het waard :)

en aangezien het w22 spammers club in w22 zombie clan verandert ben je dus buitengesloten tim!

en bram, ik own altijd als er als een team spelen;)
 

DeletedUser59173

Guest
en aangezien het w22 spammers club in w22 zombie clan verandert ben je dus buitengesloten tim!

en bram, ik own altijd als er als een team spelen;)

ik zeg toch ook dat zelfs jij ownt :),tim dacht namelijk van niet ;)
ik neem het voor je op :D
 

DeletedUser

Guest
ik ben aan het kijken. relax, komt wel goed.

En normaal ga ik vandaag achter een headset. Nu juist nog zoeken achter bo die niet teveel geld kost :p
 

DeletedUser

Guest
jep ik faalde ook die game xD

Was totaal niet geconcentreerd, had vriend naast me zitten die mee deed en was zijn 1ste keer xD
Dus ik zat soms meer op zijn scherm te kijken dan op die van mij, en toen raakte ik gefrustreerd en ging ik vloeken xDxDxD
 

DeletedUser21972

Guest
jep ik faalde ook die game xD

Was totaal niet geconcentreerd, had vriend naast me zitten die mee deed en was zijn 1ste keer xD
Dus ik zat soms meer op zijn scherm te kijken dan op die van mij, en toen raakte ik gefrustreerd en ging ik vloeken xDxDxD

Oh ja jij was Gupienator 2 toch :rolleyes: :cool:
 

DeletedUser

Guest
pff maak het maar erger kerel xD

Nee ik was guppienator :p ik zat hele tijd naar guppienator 2 te kijken xDxD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan