Goldenawards

Reactiescore
54
Dit was vroeger vaak de topic met meeste inhoud omtrent werelden dus bij deze :

Beste speler(s): Moeilijke: denk dat deze wereld de beste speler niet in skils zit maar in activiteit en inzet zit... echte kwalitiet hebben we nog hellemaal niet kunnen zien (denk ik)
maargoed kan dus voor nu niet 1 speler plaatsen dus plaats ik gewoon iedereen waarvan ik vind dat ze boven de rest uitsteken... dit zijn :
JanD
Hungry wolf
Mickey mouse
Whale
en natuurlijk DU,klompje en IAA zelf :D
heb dit puur gebaseerd op groei van accounts en de inzet/hulp hierbij naar andere accounts toe voor zover ik dit kan zien
Nee acta en Drago (misschien heb ik het mis) maaar sorry jullie zijn vast toppers maar door de "interns" enz... denk ik wel dat jullie snappen hier niet te staan ( al weet ik dat kwaliteit en ervaring er wel is bij jullie) daarom dat jullie toch een soort van hier staan op de reserve lijst:p

Beste stam: STOP
Naast de top stammen secret en pirate.
Denk ik dat STOP wel de stam met het meeste speelplezier, teamwork en eensgezinsheid is denk ik (en nee dit is niet omdat ze vragen "hoe hoog"als ik zeg spring! maar we helpen elkaar en DAAR ben ik de baas zonder een baas te hoeven zijn!(iets wat ik miste in pirate toen ik leider was) (Verder heb ik meer gesloopt voor hun als hun voor mij inmiddels, en dit vind ik dus het mooie van hun.... JA het zijn oorspronkelijk MB/deffbunkers..... maar uiteindelijk zijn het voor mij kleinere accounts met leuke mensen die weten dat samen werken, geven en nemen het meeste spelplezier geeft... en daarbij hoeven we het echt niet altijd met elkaar eens te zijn om de sfeer top te houden.... (ja ik luister echt naar ondebouwende feedback, en hun respecteren altijd als Bas en ik mijn overwogen menning delen)
Iets wat simpelweg miste bij PHB en Pirate Niemand wou de leider zijn, maar eindstand als er iets besloten moest worden had iedereen in eens een mening en geen oplossingen hiervoor.. verder was/is luisteren en volgen van een leider ons gemis, daarom dat we hier nog niet staan...... (bedoel als rogier zelfs al 3x wegrent en ik 2x 1x PHB1xpirate moet genoeg zeggen over onze groepssamenstelling, en zeg dit niet hier als comentaar maar als een verbeteringspunt(inclusief voormIJ!) lang leve de nieuwe leiding @whale!
langverhaal kort bedankt dat jullie (STOP) wel de verantwoordelijkheid echt bij de leiding durven te leggen kritische vragen durven te stellen en ons toch volgen waar we ook gaan!

De beste stam speler: Whale, deze gasten blijven altijd cool en kunnen dingen fixen!

Het grootste ego: Mamba, kan veel meer als ze laten zien ATM, maar vegeten soms dat ze dit dus niet laten zien XD

Beste leider: Bomba. volgens mij heeft die alles wel redelijk onder de duim zuid, en laat die zich niet snel de kaas van het brood eten!

Slechtste leider: Ik zelf simpelweg 0 geduld, was geen leider maar de baas

Meest onderschatte stam: North/ROOK
Al zijn ze inmiddels bijna weggespeelt denk ik dat zei toch stiekem wel de meeste efoort hebben gedaan om vanuit de rim iets te proberen te forceren (al was het kansloos vaak voor ze helaas)

Meest overschatte stam: Pirate 3.0 naast het vele talent zitten er teveel egotjes(waaronder ik zelf) en dit heeft vaak gebotst.... Al denk ik wel dat we op de betere weg zijn! Dit voor meer gezamelijke speelplezier en om de volgende x secret hier te kunnen plaatsen! Veel gaat goed en draait lekker, maar door de vele kwaliteit(accounts) die we hebben worden wij denk ik wel overschat, omdat niet iedereen actief is of niet het 'orginele' team hebben spelen

Meest overschatte speler:
Lastige, komt niet gelijk een naam bij me op.... maar als ik dan iemand hier moet neer zetten gaat het plutos zijn denk ik..... Ik baseer dit op veeeel PP gebruik en de offensiefe flops in de dieppe rim..... geen idee wie er spelen maar heb het idee dat ze zichzelf overschatten en daardoor hun plek hier verdienen!

Meest onderschatte speler: Hunterz/jand
Dit zijn beide spelers die niet direct opvallen. Maar als je kijkt naar activiteit en inzet worden ze zeker onderschat denk ik..... ook al zijn het niet de beste deffers geweest in het verleden, zul je toch je handen vol hebben met hun aan je fronten

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Asto,whale,Mickey,Klompje,DU,Jand en ik denk(weet dit dus niet zeker!) dat Bomba en acta zeer fijne stam accounts zijn zover ik ze ken....

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Wil/Kan geen specificenamen noemen: maar de spelers die ZOOOO goed zijn(BV. net 6 jaartjes spelen 2x gedragen zijn door stam naar de WW) hierdoor naast hun schoenen lopen en vervolgens toch weer hulp nodig hebben.... of nog erger nieuwe co,s voor activiteit er bij moeten hebben. (puntje meeste overschatte stam) Als ik account namen zou moeten neerzetten zouden het 4 accounts zijn waarmee ik samenwerk of mee heb samen gewerkt..... en naast wolf nog 2 uit secret ( maar deze 2 accounts ken ik totaal niet, dus weet niet precies hoe vork in de steel zit... daarom maar geen namen ( JAAA GAAAYYY I KNOW

Mooiste spelers naam: Reign of Piracy past wel bij de wereld!

Mooiste stam naam: Roook zeker nu ze bijna in "rook' zijn opgegaan (erg toepaselijk) en daarbij natuurlijk hun stamplaatje van die hagenees die inmiddels ook in rook is opgegaan in politiek Denhaag....

Het tofste topic: Golden Awards, oorlogstopics.

Het domste topic: Mocht @Kerouac ooit een topic maken word die het denk ik, Ken enkelt ze reacties maar daar zit al vaak weinig inhoud in......

Favoriete forum poster: pffff die bestaan niet meer denk ik? vroeger waren er echt leuke topics hier met inhoud enz! maar in deze tijden snap ik dat de deihard TW speler eigenlijk geen zin meer heeft een topic te openen om vervolgens afgebrand te worden door formleden die de laatste 10 jaar geen succes hebben gehad ingame, maar wel internethero willen zijn en blijven.....
" @Harlequin of Hate waarneer die weer badfoto,s plaatst ofzo (val ik teminste niet meer zo op(H))

Minst favoriete forum poster: Kerouac

Dikste wannabe op het forum:
Na al die jaren, nog steeds ikzelf :D

Dikste wannabe in het spel: De Sukke, denken dat ze beste zijn alles begrijpen, maar als je alles deze wereld samenvat vallen ze gewoon tegen... vanaf start totaal 6x een 5x5 geclusterd (rest cluster komt van interns of accountbans), deffensief stamdeff nodig gehad sinds start (voor rim) en probleem 1 en 2 zal er niet geweest zijn denk ik als ze offensiefer meer hadden gedaan vanaf start.... dus niet eerst enkelt bb edelen in een rim en deze boosten( zeker met jullie conecties!)
Verder is rogier een prima kerel maar nu dus weer rennen voor 2e x in 2 maanden ofzo dus vandaar deze plek voor jou! no hard feelings ik weet dat JIJ veeeeel beter kan!

Mooiste profiel foto van spelers:

Alle plaatjes van Acta Non Verba , naast intern zijn ze dus ook goed in plaatjes maken..... en ik denk dat deze eer compleet naar jaime mag! verder is Mickey aardig op weg met ze online robots!


Mooiste profiel foto van stammen:

Die van Secret en pirate vind ik beide nice..... beide gemaakt door jaime uiteraard

Mooiste actie van de wereld: Ik vond het alles behalve mooi! maar denk dat de overstap van wolf hier wel mag staan!

Meest belovende speler voor de toekomst: wil geen speler in de top noemen.....Dus bij deze dan Jand denk dat ze veel hebben meegenomen van vorige werelden en met de juiste mensen om hem heen zeker genoeg motivatie heeft om deze wereld te doen verrassen

Meest belovende stam voor de toekomst: Ben benieuwd naar nerds in hoodies (zuid)... weet niet precies hoe dat daar precies zit..
maar als ze mogen deffen tegen secret kunnen ze wat laten zien en mochten ze met secret spelen verwacht ik dat sommige accounts zich daar nog flink kunnen ontwikkelen

Grootste blunder: 2x serieuze aanvallen sturen in beginfase op NONO @We Like Hot Chicks in de NB XD

Voor wie heb je nu echt respect: Whale, Bart je hebt echt een top team!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dorpuitbouwer!

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik dus nog munten aan het slaan ben en me verveelde en toen maar met dit kwam...
verder erg benieuwd naar jullie versie!

Jaja zullenspelfouten in staan enz..... exuus daarvoor.... Vragen zouden zonder spelfouten moeten zijn! Heb namelijk de vragen gekopieerd van 1 van de beste fromposters alle tijden @

JokersBrain

hoop dat we samen toch nog iets van het w92 form kunnen maken ( met inhoud, en vooral op een leuke manier!)​

 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
430
Beste speler(s)

De Sukke hield wel stand hoor tegen ons gebeuk. Kan alleen moeilijk aanwijzen wie daar nu echt wat kan want volgens mij zaten daar wel 20 spelers op. Nuance is wel de hoeveelheid stamdeff die hij kreeg, zonder dat had die het nooit gered.
Mickey Mouse heb ik eventjes via VV tegen gedeffd, lijkt een aardig account.
F3cuk by far de beste op deze wereld geweest. Support heeft een einde aan zijn account gemaakt, nog steeds een belachelijke beslissing.

Beste stam:

Moeilijk te stellen wie er beter is van de twee topstammen.


De beste stam speler: F3cuk toen geluk nog heel gewoon was. Hoe we samen het stelletje noobs van North/Blue in beweging kon krijgen is een prestatie an sich. Uiteindelijk was het wel teveel voor om 10 accounts tegelijk moeten gaan besturen. Wat kwaliteit bij North/blue erbij en we hadden veel verder kunnen komen.

Het grootste ego: IK EN NIEMAND ANDERS.

Beste leider: F3cuk

Slechtste leider: De Sukke en dan specifiek Rogier. Alleen maar zitten sturen naar een noord/zuid strijd en alles bij elkaar gerekruteerd voor een plekje in de endgame

Meest onderschatte stam: ESPACE

Hoeveel off we van De Sukke daarmee gesloopt hebben was wel lachen. Lekker stacken met onze deff van North en De Sukke op 50% moraal.

Meest overschatte stam: NORTH

Als ze bij Argh echt wisten tegen wat ze het opnamen dan hadden ze wel wat meer ondernomen.

Meest overschatte speler:
Hunterz.

Hunterz zie ik hierboven als meest onderschatte speler, maar wat ik van deze gasten heb gezien slaat nergens op. Account viel zwaar door de mand na een eerste massa, puur op bezetting. In de VV-s die ik gedraaid heb op kleinere accounts was het offensief ook niet veel soeps, erg simpel deffen. Zelfs op accounts die bij lange na niet de slagkracht hadden om hem tegen te houden.

Meest onderschatte speler: F3cuk en Memphis

De enige twee van North die buiten mij iets konden en dat ook goed deden. Memphis moest alleen wat minder bb-s pakken want dat was slecht voor z'n imago. Nachter ook dus dat dus dubbele ++.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: F3cuk, Pus3her en Memph

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

De Sukke
Whale
Hunterz

Eigenlijk gewoon iedereen van ex-FTD, Argh! of hoe dat kliekje ook heet.

Mooiste spelers naam: F4cuk was een pareltje.

Mooiste stam naam: Niks bijzonders op deze wereld

Het tofste topic: Dit.

Favoriete forum poster: iedereen is dood

Mooiste actie van de wereld: Dat ubernoob Kees dorpjes pakte van De Sukke.

Grootste blunder: Is het nu 10:05:00 of 10:00:05? En dat iedere massa weer...

Voor wie heb je nu echt respect: Niemand die nu meer speelt iig.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: F3cuk

Ik wil graag nog meedelen dat:
Nog steeds trekt het mij het bloed onder de nagels vandaan dat deze wereld is gefixt door spelers van FTD/Argh! om maar tot een noord/zuid strijd te komen.
 
Reactiescore
537
Ik miste de haat al na het wegvallen van North. Blij dat het weer zoals vanouds kan.
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
1.167
Zoals het hoort!
 
Bovenaan