golden awards

Reactiescore
255
Ik moest daar toch iemand plaatsen he :p
Maar Emperor Constantine mag naast je staan nu N. daar weer speelt (met een goede co). ;)

Ja, ik verwacht wel me PA terug. Had alles van Vita naar EC overgezet namelijk ;)
 
Reactiescore
255
Jeremy waarom was je nou op EC gestopt? :(

Was niet echt gestopt, nouja.. Ik logde nergens meer in ook W27 niet in die periode. Heb 't alleen CBC verteld.

EDIT: Aus is ook op de hoogte ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3435

Guest
Beste speler: Legenden, Qualitate., Thef1chesser
Slechtste speler: Edsan, Iron-Law, Chest
Meestbelovende speler voor de toekomst: The Infinity
Beste stam: |P|, overduidelijk. Al lang niet meer het oude |P|, maar het niveau van de rest van wereld 18 is veel harder gedaald.
Slechtste stam: EQUI. Zoveel defence maar ze maken er zo slecht gebruik van dat ze toch overal klappen krijgen.
Meestbelovende stam voor de toekomst: |P|
Beste leider: Koos Dorploos
Slechtste leider: R. van Malicious.
Favoriete leider: T. van TDub
Favoriete forumposter: Arbeitman, Auseinandersetzung
Minst favoriete forumposter: Agonoize, Dragonshield3
Meest overschatte stam: Break
Meest onderschatte stam: TNO
Mooiste profielplaatje speler: Emperor Constantine
Mooiste profielplaatje stam: |P|
Grootste Blunder: Op wereld 30 starten, een wereld waar noobs zichzelf naar de top betalen..
 

DeletedUser23790

Guest
Beste speler: Legenden, Qualitate., Thef1chesser
Slechtste speler: Edsan, Iron-Law, Chest
Meestbelovende speler voor de toekomst: The Infinity
Beste stam: |P|, overduidelijk. Al lang niet meer het oude |P|, maar het niveau van de rest van wereld 18 is veel harder gedaald.
Slechtste stam: EQUI. Zoveel defence maar ze maken er zo slecht gebruik van dat ze toch overal klappen krijgen.
Meestbelovende stam voor de toekomst: |P|
Beste leider: Koos Dorploos
Slechtste leider: R. van Malicious.
Favoriete leider: T. van TDub
Favoriete forumposter: Arbeitman, Auseinandersetzung
Minst favoriete forumposter: Agonoize, Dragonshield3
Meest overschatte stam: Break
Meest onderschatte stam: TNO
Mooiste profielplaatje speler: Emperor Constantine
Mooiste profielplaatje stam: |P|
Grootste Blunder: Op wereld 30 starten, een wereld waar noobs zichzelf naar de top betalen..

Kreeg ff een hartaanval, dacht dat ik leidersfunctie had! Tot ik besefte dat mijn naam helemaal niet met de R. begon...

p.s staat mn accie toch mooi in het lijstje, kunnen er veel niet zeggen :cool:
 

DeletedUser3435

Guest
Kreeg ff een hartaanval, dacht dat ik leidersfunctie had! Tot ik besefte dat mijn naam helemaal niet met de R. begon...

p.s staat mn accie toch mooi in het lijstje, kunnen er veel niet zeggen :cool:
Als jij een leidersfunctie had gehad, had jij daar wel gestaan waarschijnlijk. :D Neenee, dat was je lieve ex-co.
Geen slechtste speler:(?
Als ik elke gefaalde wereld 18 speler daar zou moeten neerzetten zou het een hele lijst zijn..
 

DeletedUser23790

Guest
Wtf ik heb hier iets gemist :/ Blijkt mijn co gwn een belangrijke functie te hebben xD mijn complimenten voor het geheim houden :D
 

DeletedUser

Guest
Nee toen speelde hij helemaal nog niet in |P|, Papaya is tijden geleden toen Sjaak nog speelde.
 

DeletedUser

Guest
Slechtste speler: Edsan, Iron-Law, Chest
Grootste Blunder: Op wereld 30 starten, een wereld waar noobs zichzelf naar de top betalen..

Een account zonder speler benoemen tot 'slechtste speler'. :p
Met je uitspraak over w30 ga ik wel akkoord ;)
 
Reactiescore
1.094
Ja momenteel, maar dat was voorheen niet zo. Al weet ik dat het niet de originele chest is waar P hier op doelt (T.) Dat is namelijk misschien wel een van de betere equi spelers geweest
 

DeletedUser

Guest
Ja momenteel, maar dat was voorheen niet zo. Al weet ik dat het niet de originele chest is waar P hier op doelt (T.) Dat is namelijk misschien wel een van de betere equi spelers geweest

Momenteel? Tijdens jullie aanval ook hoor ;) We hebben een hele tijd moet zoeken en vragen om die VV te krijgen.
 
Bovenaan