Golden Awards

DeletedUser63410

Guest
Beste speler: Bestaat voor mij uit 3 opties, iemand die op karakter ver komt, iemand die op skills ver komt en mensen met een briljant tactisch inzicht.
Tactisch: Yero Fosgate, Lil - John, Bequilling ( Pieter, niet Tim ) en ikzelf.
Geskilled: Abdelya, Overhung, 0wnz u P3k3r en Gig Graham II
Karakter: Palikir, Hokuzpokuz, Zonnnn en tomman228.

Beste VV'er: Wie voor mij in deze rol het meest betekend heeft is Abdelya.

Speler van wie je het meest geleerd hebt: Ik leer niet van mijn vrienden/bondgenoten zoals de meeste hier neerzetten. Ik heb geleerd van mijn vijanden, lotte lalali ofzo een ongelooflijke pain in the ass, die al der vrouwelijke charmes in de strijd gooide. Ik heb geleerd van Rosswell een uitermate goede tacticus van 40+. En ik heb voor de rest enkel mijn creativiteit de loop gelaten :)

Grootste respect voor: Mijn oud medeleider Abdelya.

Wie zou je graag in de stam willen: Yero fosgate kan ik soms vermoorden, maar deelt vaak mijn mening in diplomatiek opzicht en heb ik dus erg veel aan.

Beste Leider: Niet aan mij om te beantwoorden, van alle oud leiders heb ik het meest respect voor Corsleutel en Rosswell.
Bij H5 liepen een stel zelfverklaarde genieën. En wat ik van de Nilva leiding vind zal ik maar niet hard op zeggen.

Grootste spammer: Loth, enkel jammer dat hij dan ook weer een leider is, die altijd de serieuze discussie vermeid.

Leukste stamnaam: Volamus altior quam Astra*

Leukste spelersnaam: Ik vind Hedzer stoer omdat het direct zijn RL naam is :cool:
 
Reactiescore
1.094

DeletedUser

Guest
Erg leuk mooi lijstje hoor, alleen ben ik heel nieuwsgierig naar dit. Kan je wat onderbouwing geven?

Ik heb 2x tegen hem gespeeld.
En 2x heb ik keihard gelachen toen hij dacht dorpjes te kunnen pakken met treintjes in de buurt van een minuut.
 
Reactiescore
1.094
Ah, oke nouja zitten al een tijdje(maandje of 2) andere spelers op, zijn daar veel spelers geweest, maar heb wel vermoeden wie je bedoeldt
 
Reactiescore
1.577
Dit even weer bovenhalen? :cool:

Beste speler:
Zonnn, het moet gezegd; in de meest drukke regio van W16 is er maar 1 iemand die er heel overtuigend uit voortkomt en dat is Zonnn. Ze speelden niet de minste spelers gewoon naar huis.

Slechtste speler:
Sandam, er is geen speler die meer online is en toch zo inefficiënt te werk gaat. Daarbij is het ook duidelijk dat ze in het verlies gaan als er oorlog aankomt en daarom altijd rust gaat opzoeken.

Meestbelovende speler voor de toekomst:
Beguiling, we hebben weer een actief team, we groeien al 2 maanden echt goed en we hebben nu eindelijk ook weer een regio waarin we kunnen groeien. Binnenkort komen we Overhung tegen, een clash waar ik persoonlijk echt naar uitkijk.

Beste stam:
Goh XL, staat al weken aan een stuk als nummer 1 wat betreft de groei en doet het ook voortreffelijk tegen de andere topstammen.

Slechtste stam:
Nilva, gaat overduidelijk door een moeilijke periode en heeft weer wat werk om de oude glorie op te zoeken.

Meestbelovende stam voor de toekomst:
Curam, zij het iets minder heeft Curam nog steeds een zeer goede ligging en zijn er nog heel wat mogelijkheden.

Beste leider:
Het is een beetje moeilijk om hier één persoon. Goh XL levert duidelijk goed werk. Mental is een beetje stilletjes en lijkt wat geheimzinnig te doen. Al denk ik dat ze op dit moment wat activiteitsproblemen hebben en dat dat eerder de reden hiervoor is (dit is pure speculatie!)

Slechtste leider:
Beetje hetzelfde als bij de beste leider. Er steekt er niet echt eentje bovenuit, er is er ook niet echt eentje die compleet faalt.

Favoriete leider:
Gig Graham II, solide & constant. Zoals een leider hoort te zijn.

Favoriete forumposter:
Er zijn er een aantal leuke bijgekomen. .Faithlesness is een fijne op dit moment. Gewoon eerlijk en altijd to the point.

Minst favoriete forumposters:
IiIBrowser, Pedik, trepaulo & Sydsney1. De eerste twee zijn duidelijk. Trepaulo overdrijft gewoon enorm veel, beetje een dramaqueen. Sydsney1 ergert me met zijn '!' en zijn bemoederende reacties :p. Kan het echt niet beter uitleggen.

Meest overschatte stam:
Mental, ze doen wel alsof ze de moeilijke oorlog hebben gekozen.. Ik denk dat ze zelf goed genoeg beseffen dat ze de makkelijkste oorlog hebben gekozen. Daarnaast is 90% van hun overnames ofwel een barbarendorp ofwel een intern en dat is niet iets nieuw.

Meest onderschatte stam:
Curam, zware verliezen geleden weliswaar, maar dat geeft een vertekend beeld. In andere gebieden zijn we gewoon veel beter.

Mooiste profielplaatje speler:
Sydsney1, Yero Fosgate

Mooiste profielplaatje stam:
High5² :p
 

DeletedUser50831

Guest
Meestbelovende speler voor de toekomst:
Beguiling, we hebben weer een actief team, we groeien al 2 maanden echt goed en we hebben nu eindelijk ook weer een regio waarin we kunnen groeien. Binnenkort komen we Overhung tegen, een clash waar ik persoonlijk echt naar uitkijk.

Jammer dat je niet een 1 vs 1 front aan het bouwen bent. Dan had het pas echt leuk geworden.
 

DeletedUser60695

Guest
Beste speler:
Palikir / Overhung hebben veel gedaan, en laten zien middels vv ;) ;)

Slechtste speler:
Viking Wikkie met zijn eigen forum topic :eek:

Meestbelovende speler voor de toekomst:
Gig Graham. Erg sterk op alle punten.

Beste stam:
Goh XL, lijkt me duidelijk.

Slechtste stam:
Nilva, hebben hun beste tijd ooit gehad.

Meestbelovende stam voor de toekomst:
Geen, 1 vs 1 op het eind :)

Beste leider:
Yero veel contact mee gehad, en plannen gezien welke uitkomen.

Slechtste leider:
:confused:

Favoriete leider:Sydsney en Tomman en Zonnn allemaal offensief ingesteld en zo zie ik het graag!

Favoriete forumposter: Hokuzpokuz altijd leuk om met hem discussie aan te gaan :rolleyes:

Minst favoriete forumposters:
IiIBrowser, <-- Leeftijd

Meest overschatte stam:
Curam nog nooit wat laten zien. Maar kan nog komen :)

Meest onderschatte stam:
Mental Met kleine hoeveelheid leden. Toch maar boksen tegen de rest, RESPECT!

Mooiste profielplaatje speler:
Beguiling. Nice smiley!

Mooiste profielplaatje stam:
Astra
 

DeletedUser64444

Guest
okey GOh heeft gewoon ff wat mensen gerecruteerd en daardoor zijn ze de beste als ze die niet gerecruteerd hadden was er geen oorlog ;) dus snap niet waarom het de beste stam is alleen maar door die paar leden ...
 

DeletedUser20611

Guest
okey GOh heeft gewoon ff wat mensen gerecruteerd en daardoor zijn ze de beste als ze die niet gerecruteerd hadden was er geen oorlog ;) dus snap niet waarom het de beste stam is alleen maar door die paar leden ...
De enige echte oorlog die er was voor degene die nu speelt was FUL vs. GOH XL daarin was GOH XL aan een inhaalactie bezig op FUL waarbij ze erin slaagden 2 sterke spelers tot stoppen te drijven. ODA en ODD liegt er niet om.
En natuurlijk kom jij dan met de reactie: 'en Nilva vs Astra* dan?' , ik vermoed dat er barbarendorpen zijn die moeilijker in te nemen zijn dan bepaalde dorpen die Nilva toen edelde. Ook daar liegt ODA en ODD niet om.
Verder tonen de resultaten op dit moment ook wel veel ;)
 

DeletedUser

Guest
okey GOh heeft gewoon ff wat mensen gerecruteerd en daardoor zijn ze de beste als ze die niet gerecruteerd hadden was er geen oorlog ;) dus snap niet waarom het de beste stam is alleen maar door die paar leden ...

Dat klinkt als.... als ~BOD~ en P.H niet gefuseerd waren, dat ze maar een klein stammetje waren. En nu ze opeens gefuseerd zijn, stellen ze wat voor? :eek:

Verder dankje dat door een handvol spelers (Astra* spelers), wij de beste stam van w16 zijn geworden. Zo'n complimentje had je niet hoeven geven hoor :rolleyes:

Ik ben blij met de samenwerking in GOH XL, en de individueele kwaliteiten die zijn mee genomen uit Astra*, gecombineerd met de motivatie en samenwerking van GOH & 40+ denk ik dat wij de winnende combinatie voor w16 in de stam hebben :)
 
Reactiescore
1.577
Dat word een leuke oorlog ;)

Denk ik ook! :)

okey GOh heeft gewoon ff wat mensen gerecruteerd en daardoor zijn ze de beste als ze die niet gerecruteerd hadden was er geen oorlog ;) dus snap niet waarom het de beste stam is alleen maar door die paar leden ...

Het gaat om wat ze nu doen en dat doen ze gewoon goed. Het zijn gewoon goede recruits en het is een 'fusie' die goed is uitgedraaid. Dan moet je dat als tegenstander ook gewoon kunnen toegeven.

@Nonkel, ik houd gewoon van uitroeptekens ja! :(

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Favoriete leider:
Gig Graham II, solide & constant. Zoals een leider hoort te zijn.

Meest overschatte stam:
Mental, ze doen wel alsof ze de moeilijke oorlog hebben gekozen.. Ik denk dat ze zelf goed genoeg beseffen dat ze de makkelijkste oorlog hebben gekozen. Daarnaast is 90% van hun overnames ofwel een barbarendorp ofwel een intern en dat is niet iets nieuw.

Bedankt :) & volgens mij is het (if u ask me) geen geheim dat we een betere (weliswaar makkelijkere, dus) heben gekozen door de oorlog met GoH XL te stoppen en tegen Nilva te gaan?
Wat betreft dat internen, tsja dat kan je niet tegengaan.
 
Reactiescore
1.577
Bedankt :) & volgens mij is het (if u ask me) geen geheim dat we een betere (weliswaar makkelijkere, dus) heben gekozen door de oorlog met GoH XL te stoppen en tegen Nilva te gaan?
Wat betreft dat internen, tsja dat kan je niet tegengaan.

Ik meen me te herinneren dat jullie op kwamen zetten met iets als 'we kiezen de moeilijkere oorlog, omdat het nu 2 tegen 2 is ipv 2 tegen 1' ofzoiets. Het is een beetje vaag en weet niet goed meer waar op dit AF dat werd gezegd. Kwam uit de mond van Yeronimo denk ik. Of toch van het toetsenbord van 1 van beide :p.

En dat internen is waar. Hebben andere stammen ook enorm last van. De barbs vallen wel op..
 

DeletedUser

Guest
Beste speler:
Overhung, voor mij blijft dit de beste speler. Voor de rest timed Overhung perfect en is hij offensief denk ik de enige speler die ik niet wil ontmoeten.

Slechtste speler:
Van de betere stammen kan ik er geen uitplukken.

Meestbelovende speler voor de toekomst:
Beguiling, erg goed team zit op dit account en dat bewijzen ze momenteel geheel. Spelen erg goed en zijn tactisch gezien ook verder dan de meeste spelers. Denk dat dit een account wordt, die in oorlogen bovenaan alle statistieken staat.

Beste stam:
GOH XL, presteren momenteel het beste. Aan de andere kant is het dan ook de grootste stam qua leden in de top. Ze hebben dus ook genoeg spelers om mee aan te vallen, verdedigen en presteren.

Slechtste stam:
Astra*. Zelfs voordat ze vielen was Astra* allang niet meer wat her was. En als je de statistieken zag tegen Nilva, kon je overduidelijk zien dat ze gewoon van de mat werden gespeeld en tactisch inzicht laakte.

Meestbelovende stam voor de toekomst:
Curam, denk dit de enige stam is, die nog niet heeft laten zien wat het wel kan.

Beste leider:
Team Lil-John. Zelden heb ik een team gezien die de stam zoveel hulp en tijd steekt in een stam. Laat staan dat ze tot op heden perfect werk leveren.

Slechtste leider:
De ex-leiding van Astra*. Tactisch gezien was Astra* gewoon slecht. En dat kan de leiding zich wel aanrekenen. Mocht ze 2x over dingen hebben nagedacht, dan waren ze niet zo gigantisch afgemaakt door Nilva.

Favoriete forumposter:
Nonkel Jos, een van de weinig die het woord 'on-topic' op iedere post kan toepassen en heeft een zeer mooie mening.

Minst favoriete forumposters:
Sydsney1 & Red Horsemen. RH is logisch, het is gewoon de clown van dit forum. Beetje de sfeerverpester. Sydney simpelweg omdat ze niet verder kan kijken dan haar neus lang is, qua posts betreft.

Meest overschatte stam:
Mental, ze doen wel alsof ze de moeilijke oorlog hebben gekozen.. Ik denk dat ze zelf goed genoeg beseffen dat ze de makkelijkste oorlog hebben gekozen. Daarnaast is 90% van hun overnames ofwel een barbarendorp ofwel een intern en dat is niet iets nieuw. (Dit laat ik staan zoals het al stond)

Meest onderschatte stam:
Curam, zware verliezen geleden weliswaar, maar dat geeft een vertekend beeld. In andere gebieden zijn we gewoon veel beter. (Dit laat lekker ook staan)

Mooiste profielplaatje speler:
Ithyphallophobic, Yero Fosgate

Mooiste profielplaatje stam:
High5²
 

DeletedUser41607

Guest
Minst favoriete forumposters:
Sydsney1 & Red Horsemen. RH is logisch, het is gewoon de clown van dit forum. Beetje de sfeerverpester. Sydney simpelweg omdat ze niet verder kan kijken dan haar neus lang is, qua posts betreft.

Ik ben een man he vriend. Dus als je dan even verder zou kijken dan dat je neus lang is naar bijvoorbeeld mijn profiel in game dan zal je al snel mijn naam zien en ik ken maar weinig vrouwen die Justin heten.
 
Bovenaan