Golden Awards

DeletedUser

Guest
Zit dan ook zelf niet dom te dreigen en laat het aan die mod over.
Staat zo kinderachtig, ik weet dat je tijdens hokuz faalde. Maar dat hoef je echt niet op deze manier te camoufleren :p

En wat betreft lijstjes zal morgen eens kijken zut nu op mijn gsm :p
 

DeletedUser56329

Guest
Bennoo is toch ook gewoon onafhankelijk?

vandaar dat ie in je vriendenlijst staat. :rolleyes:

Ik dacht al dat ze zoiets zat aan te komen. :p
Ik zit niettemin al lang genoeg in het team om min of meer te weten hoe iets bestraft zal worden. :)

Laten we nu voor de rest houden bij een discussie over w16 en/of golden award lijstjes.

Corruptie hoort hier totaal niet bij inderdaad. Gelukkig dat je zelf al toegaf dat je Hokuz voor bepaalde overtredingen niet hebt gestraft 'omdat hij anders een ban zou krijgen'.
Faalmod.
 

DeletedUser35742

Guest
Zit dan ook zelf niet dom te dreigen en laat het aan die mod over.
Staat zo kinderachtig, ik weet dat je tijdens hokuz faalde. Maar dat hoef je echt niet op deze manier te camoufleren :p

En wat betreft lijstjes zal morgen eens kijken zut nu op mijn gsm :p

Hij dreigt nergens, hij zegt wat er staat te gebeuren wanneer jullie -en ikzelf ook- de zaak niet laten rusten. Je ziet zijn belofte onterecht aan voor een dreigement. En hij faalde niet echt, een dergelijke situatie is niet iets wat je als mod verwacht, of wenst, te zien. Iets dergelijks moet deels naar eigen inzicht worden aangepakt en wat mij betreft was zijn optreden zo slecht niet.

vandaar dat ie in je vriendenlijst staat. :rolleyes:



Corruptie hoort hier totaal niet bij inderdaad. Gelukkig dat je zelf al toegaf dat je Hokuz voor bepaalde overtredingen niet hebt gestraft 'omdat hij anders een ban zou krijgen'.
Faalmod.

De hoofdreden dat ik Bennoo in mn vriendenlijst heb gezet was zodat ik hem sneller kon contacteren tijdens m'n 2 bans, want wanneer je gebanned word, word het maximum aantal berichten in je inbox en verzonden berichten terug gebracht tot 1. Je kunt dus niet zo makkelijk discussie voeren.
 

DeletedUser

Guest
Hij dreigt nergens, hij zegt wat er staat te gebeuren wanneer jullie -en ikzelf ook- de zaak niet laten rusten. Je ziet zijn belofte onterecht aan voor een dreigement. En hij faalde niet echt, een dergelijke situatie is niet iets wat je als mod verwacht, of wenst, te zien. Iets dergelijks moet deels naar eigen inzicht worden aangepakt en wat mij betreft was zijn optreden zo slecht niet.

De hoofdreden dat ik Bennoo in mn vriendenlijst heb gezet was zodat ik hem sneller kon contacteren tijdens m'n 2 bans, want wanneer je gebanned word, word het maximum aantal berichten in je inbox en verzonden berichten terug gebracht tot 1. Je kunt dus niet zo makkelijk discussie voeren.

De benno fanclub is gearriveerd, tuurlijk een goede beslissing je kreeg geen ban :p

images
 

DeletedUser52519

Guest
Beste speler: Adios
Slechtste speler: Tomman228(L)
Meestbelovende speler voor de toekomst: Jobjee (M)
Beste stam: Astra*, komen keer op keer op na een daling.
Slechtste stam: Nilva, zie slechtste leider
Meestbelovende stam voor de toekomst: 40+, benieuwd in wat voor opzicht zij iets gaan geloven.
Beste leider: Groot Khan, altijd aanwezig om een stevig woordje over zijn stam te voeren.
Slechtste leider: Nilva leidingsteam. Dat je een stamlid hier anti propoganda laat voeren op het AF.... Onbegrijpelijk.
Favoriete leider: Sylar FTW, duidelijk en objectief!
Meest overschatte stam: ~GOH~
Meest onderschatte stam: NOEPS
Mooiste profielplaatje speler: Ownz U p3k3r
Mooiste profielplaatje stam: Curam
Grootste Blunder: Het toetreden in G53- 100 jaar geleden.
 

DeletedUser58516

Guest
Slechtste stam: Nilva, zie slechtste leider
Slechtste leider: Nilva leidingsteam. Dat je een stamlid hier anti propoganda laat voeren op het AF.... Onbegrijpelijk.

Het zou gewoon te genotvol zijn voor Astra omdit op het AF op te lossen.
 
Reactiescore
510
Beste speler: Adios
Slechtste speler: Tomman228(L)
Meestbelovende speler voor de toekomst: Jobjee (M)
Beste stam: Astra*, komen keer op keer op na een daling.
Slechtste stam: Nilva, zie slechtste leider
Meestbelovende stam voor de toekomst: 40+, benieuwd in wat voor opzicht zij iets gaan geloven.
Beste leider: Groot Khan, altijd aanwezig om een stevig woordje over zijn stam te voeren.
Slechtste leider: Nilva leidingsteam. Dat je een stamlid hier anti propoganda laat voeren op het AF.... Onbegrijpelijk.
Favoriete leider: Sylar FTW, duidelijk en objectief!
Meest overschatte stam: ~GOH~
Meest onderschatte stam: NOEPS
Mooiste profielplaatje speler: Ownz U p3k3r
Mooiste profielplaatje stam: Curam
Grootste Blunder: Het toetreden in G53- 100 jaar geleden.



Boem!
 

DeletedUser16768

Guest
Beste speler: Abdelya, Hokuz, Yero Fosgate, Lil-John. In mijn ogen de beste 4 spelers van 4 stammen die ik nog ver zie komen.
Slechtste speler: dehogelanden, staat laatste op plek 1408
Meestbelovende speler voor de toekomst: Dropp1e
Beste stam: Astra* momenteel
Slechtste stam: van de top op dit moment de zwakste: High5² en 40+
Meestbelovende stam voor de toekomst: Curam en Ful
Beste leider: Lil-John, Abdelya
Slechtste leider: n.v.t.
Favoriete leider: Beguiling
Favoriete forumposter: Zijn wel meerdere leden die wat toevoegen aan het forum
Minst favoriete forumposter: De spammers
Meest onderschatte stam: Curam
Mooiste profielplaatje speler: Abdelya
Mooiste profielplaatje stam: Curam
 
Reactiescore
510
Beste speler: Hokuzpokuz
Slechtste speler: Koen840
Meestbelovende speler voor de toekomst: Hedzer
Beste stam: Astra*
Slechtste stam van de top op dit moment de zwakste: 40+
Meestbelovende stam voor de toekomst: Astra* en Noeps
Meest onderschatte stam: Noeps
Mooiste profielplaatje speler: Philips de goede, abdelya, Gig Graham II
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Hokuzpokuz
Slechtste speler: Koen840
Meestbelovende speler voor de toekomst: Hedzer
Beste stam: Astra*
Slechtste stam van de top op dit moment de zwakste: 40+
Meestbelovende stam voor de toekomst: Astra* en Noeps
Meest onderschatte stam: Noeps
Mooiste profielplaatje speler: Philips de goede, abdelya, Gig Graham II

Gowd ik voel me echt beledigd:eek:
Hokuz beste speler*( jeziet zo dat dit een onzin lijstje is en dan sta ik der in:mad:):mad::mad:
 
Reactiescore
510
Bovenaan