Golden Awards

DeletedUser

Guest
ken jij ons allemaal zo goed al dat je al weet wie de beste speler, slechste speler enz... zijn ?.

hoe kan ik nu de slechste leider zijn terwijl ik geen leider ben ?.

Jou meningen zijn waardeloos denk ik, heb jou ergens zien staan met 500+ punten, jij bent de beste speler :D

Je zou met mij starten, maar opeens hoorde ik niets meer over je :( Ik dacht dat je nog wel zo'n goede speler was die zijn beloftes nakwam, dus niet.

Je weet best wel mijn skills ;) En ik weet de jouwe. Ik ben idd gestopt hier, en meestal groei je dan niet meer. Maar dat had je ook gelezen als je ook de onderste regel had gelezen :rolleyes:

En wie wilde mij eigenlijk in Crow (op w14) hebben? Dat was jij ;) Remember?

Oh ja, nog even de andere vraag beantwoorden:

Ik ken je als leider, ja. Eigenlijk deed je dat enkel uit eigen belang. Zo kon je tenminste interns opeisen :D

Een speler ging stoppen, en wie stond er vooraan in de rij om dorpen over te nemen? Jij.
Was er een aanval gepland, en kwam het jou even niet uit? Dan stellen we toch die hele aanvalsplanning uit? Meneertje vond zichzelf het belangrijkst en wilde altijd nummer 1 zijn, of het nou ODA, ODD, OD of algemene ranking was, dat maakte je niets uit.
 

DeletedUser

Guest
idd klopt had de verkkeerde voor me

w10 = child ( zaligste start stam ever)
w11 was /care


srry;)

Beide stammen zat ik bij jou. Alleen herstartte jij niet met de 'rest'. :p
Later solliciteerde jouw acci wel weer, maar geen idee of jij dat was. (@ Shinpu)

Maar Child was de leukste stam, ja. Tijd voor een stam die dat gaat evenaren. Helaas moet je dan niet bij Avaganon gaan aankloppen is gebleken. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Beide stammen zat ik bij jou. Alleen herstartte jij niet met de 'rest'. :p
Later solliciteerde jouw acci wel weer, maar geen idee of jij dat was. (@ Shinpu)

Maar Child was de leukste stam, ja. Tijd voor een stam die dat gaat evenaren. Helaas moet je dan niet bij Avaganon gaan aankloppen is gebleken. :eek:

ik wist niks van een herstart.. maar had daar zowiezo geen zin in :p

iniedergeval ik heb geen solli bij shinpu gedaan.. :p
 

DeletedUser

Guest
shit, zijn ze daar weer met /child...

haha :D

Misschien ga ik na mijn tentamenweek volgende week wel starten trouwens. Het hangt ervan af of het iets wordt met een meisje dat ik morgen mee uit ga vragen ^^

Dus als het niks wordt ga ik denk ik Child oprichten met al mijn vriendennnnnnn
 

DeletedUser

Guest
haha :D

Misschien ga ik na mijn tentamenweek volgende week wel starten trouwens. Het hangt ervan af of het iets wordt met een meisje dat ik morgen mee uit ga vragen ^^

Dus als het niks wordt ga ik denk ik Child oprichten met al mijn vriendennnnnnn

Dus weer een one man army.

:p
 

DeletedUser

Guest
haha :D

Misschien ga ik na mijn tentamenweek volgende week wel starten trouwens. Het hangt ervan af of het iets wordt met een meisje dat ik morgen mee uit ga vragen ^^

Dus als het niks wordt ga ik denk ik Child oprichten met al mijn vriendennnnnnn

Ja, over dat meisje. Ze mag je niet zo, ze vind je eng. Moest ik zeggen van haar. :eek:

Verder moeten we ontopic, anders gaat Burnacid flippen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dus weer een one man army.

:p

Jep, tenzij Bekeleke gaat herstarten en samen met mij spelen :D

Ja, over dat meisje. Ze mag je niet zo, ze vind je eng. Moest ik zeggen van haar. :eek:

Verder moeten we ontopic, anders gaat Burnacid flippen. ;)

Ik geloof je niet :mad:

Jup,

En dat kwam door je bril hoorde ik.

Ik heb een nieuwe, een Ray-Ban piloten bril ^^ Die heeft een hoog WOW! gehalte bij de damesss
 

DeletedUser

Guest
Verder ben ik deze avond 2 keer zo groot als jou, heb ik 10 keer zoveel troepen

Aanvaller: Je pense donc je suis
Dorp: FTW1 (506|480) C45

Aantal: 0 0 2704 0 0 1938 21 0 258 67 1 1
Verliezen: 0 0 1938 0 0 823 12 0 185 48 0 1

lolz 10x zoveel?
laat me niet lachen...

grootste bluf king: je pense donc je suis aka bekeleke
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat moet die naam 'je pense donc je suis' eigenlijk inhouden?

'Ik denk dus ik ben' ??
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller: Je pense donc je suis
Dorp: FTW1 (506|480) C45

Aantal: 0 0 2704 0 0 1938 21 0 258 67 1 1
Verliezen: 0 0 1938 0 0 823 12 0 185 48 0 1

lolz 10x zoveel?
laat me niet lachen...

grootste bluf king: je pense donc je suis aka bekeleke

jij had 3000 bijls en 1000lc'tjes, ik heb nu nog meer lc'tjes dan jou.

Verder heb ik nog een 2e veeg van 2k bijl en 900lc dus ja ik heb veel meer dan jou toen jij dacht te edelen kindje;)


@ tyche, team rocket of wat dan ook, koop een stel brains en ga filosoferen mss snap je het dan...
 

DeletedUser

Guest
jij had 3000 bijls en 1000lc'tjes, ik heb nu nog meer lc'tjes dan jou.

Verder heb ik nog een 2e veeg van 2k bijl en 900lc dus ja ik heb veel meer dan jou toen jij dacht te edelen kindje;)


@ tyche, team rocket of wat dan ook, koop een stel brains en ga filosoferen mss snap je het dan...

Prikkelbaars :p
 

DeletedUser

Guest
Gildor leeft zo te zien ook nog :D

verder heb ik net mijn eerste buit van 500-500-500 binnen :cool:
 
Bovenaan