Golden Awards

DeletedUser

Guest
Ik weet niet hoe jij functioneert hoor, maar als je een straf als terecht ziet, is dat waar.

Als je je niet kunt vinden in de aanleiding, en de straf buitenproportioneel vind; je spelplezier daarmee heeft bedorven, is dit helemaal geen rare actie.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet hoe jij functioneert hoor, maar als je een straf als terecht ziet, is dat waar.

Als je je niet kunt vinden in de aanleiding, en de straf buitenproportioneel vind; je spelplezier daarmee heeft bedorven, is dit helemaal geen rare actie.

Dubbelaccounting is straf waard, dat de leiding deze straf nou eenmaal stelt als beide acca's op 0 wist je van te voren, ze hebben niet eerder geschroomd het te laten, dus waarom nu wel.

Dat deze straf buitenproportioneel is, ben ik het wellicht met je eens, echter is deze straf niet vlak voor de tijd verzonnen ofzo, maar bestaat al langer dan vandaag.

Dat andere mensen hiertegen in protest gaan moeten zij zelf uiteraard weten, het heeft echter totaal geen nut, dus is het absoluut zonde van de accounts en van de spelers die hierdoor het spelletje zullen verlaten :rolleyes:
 
Reactiescore
28
newlivez bedoelt niet dat hij het zelf vindt, maar wel dat hij de reactie kan begrijpen als die persoon vindt dat het buitenproportioneel vind en het spelplezier bedorven is...
 

DeletedUser

Guest
Is mij gelijk wie dat vind, het gaat om de rest van het verhaaltje. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dubbelaccounting is straf waard, dat de leiding deze straf nou eenmaal stelt als beide acca's op 0 wist je van te voren, ze hebben niet eerder geschroomd het te laten, dus waarom nu wel.


Ik ken ze geheel niet.. maar zo ik uit verhalen hoor is dit toch echt iets anders dan dubbelaccounting.
Ze hebben gerolen van account en hebben nooit gs naar elkaar gestuurd.

Dat ze paswoord van elkaar kennen, lijkt me meer dan logies, anders kan je niet ruilen.

Dat je geen paswoorden van elkaar mag weten, dat snap ik.
Maar kijk wel naar misbruik van die paswoorden, en dan bedoel ik gs verhandelen, gezamelijke aanvallen of verdedigings acties en dergelijke.
 

DeletedUser4045

Guest
Ik ken ze geheel niet.. maar zo ik uit verhalen hoor is dit toch echt iets anders dan dubbelaccounting.
Ze hebben gerolen van account en hebben nooit gs naar elkaar gestuurd.

Dat ze paswoord van elkaar kennen, lijkt me meer dan logies, anders kan je niet ruilen.

Dat je geen paswoorden van elkaar mag weten, dat snap ik.
Maar kijk wel naar misbruik van die paswoorden, en dan bedoel ik gs verhandelen, gezamelijke aanvallen of verdedigings acties en dergelijke.

Ook staat er vermeld dat ze later nogmaals hebben ingelogd op de oude account EN wat ik uit het verhaal kan opmaken hebben ze geen 5 dagen gewacht Oftewel: dubbelaccount.
 

DeletedUser571

Guest
Ook staat er vermeld dat ze later nogmaals hebben ingelogd op de oude account EN wat ik uit het verhaal kan opmaken hebben ze geen 5 dagen gewacht Oftewel: dubbelaccount.

Daar zit hem lijkt me vooral het probleem.

Noem me 1 reden waarom je nog op je oude account inlogt. Ik log toch ook niet in op accounts van mijn stamleden? Zo strikt moet je het zien.
 
Reactiescore
28
dat vind ik ook
het ruilen van accounts, tot daar aan toe, mits wat omwegen (5-dagenregel, ...) kan je dat ook volledig legaal doen.
Echter is opnieuw inloggen op je oude account gewoon dubbelaccount...
en ik betwijfel trouwens ook of TW-leiding zich hier ook maar is van gaat aantrekken. zijn al wel ergere dingen gebeurd binnen TW, gok ik zo :)
 

DeletedUser1380

Guest
Dit topic is van de Golden Awards. Verschillende type wedstrijden waarmee je PA kunt winnen die door Innumbered worden betaald!

1. 1e speler met 15.000.000 punten:
5 PA voor nummer 1
3 PA voor nummer 2
1 PA voor nummer 3

2. 1e speler met 100.000.000 ODA:
3 PA voor nummer 1
2 PA voor nummer 2
1 PA voor nummer 3

3. 1e speler met 1250 dorpen:
3 PA voor nummer 1
2 PA voor nummer 2
1 PA voor nummer 3

Sponsoren kunnen altijd 1 of meerdere PA punten naar Innumbered sturen. Dit word natuurlijk ook beloond met een bedankje. Dit bedankje vraag ik normaal gesproken 5 PA voor. Dus met 1 PA sturen kom je goedkoop weg :D

Mvg


3 PA puntjes, alsjeblieft.
 

DeletedUser30507

Guest
Gefeliciteerd. eerste in w3 met 1250 punten.

edit: dorpen, oepsie :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan