Golden Awards

Reactiescore
1.145
3 Coruscant
4 United Masters

:rolleyes:

Dus United masters = beste account van shock
maar coruscant = beter dan united masters
ofwel coruscant = beter dan iedereen binnen shock

Maar goed dat de mb's van shock meer kwaliteit hebben dan shock :cool:
 
Reactiescore
2.329
Dag allemaal
Hopelijk blijven jullie een beetje gezond tijdens deze pandemie. Hierbij mijn eerste GA-lijstje van de wereld. Hopelijk hebben jullie er iets aan! :p

Beste speler:
Ik denk dat het hierbij zeer close is tussen Jens en Melvin.
Van beide spelers heb ik al zeer goede dingen gehoord en nog betere dingen gezien, voornamelijk van
Jens dan.

Beste stam:
Momenteel zal dit toch wel EWS zijn. Kwantitatief staan ze ruim eerste op dit moment, hebben als stam een top 3 account in de vorm van Narcissistic Illy weggeknald en hebben een paar top account zoals Kyuka, King Of PVM en Klaveren Koning.

De beste stam speler:
Vermits ik niet zoveel kijk heb op de accounts van de andere stammen ga ik me hiervoor beperken tot Shock.
Zowel
Jens, Aaron als het hele account United Masters verdienen hier een vermelding.
Jens omwille van de ontelbare VVs dat deze robot draait.
Aaron omwille van het feit dat hij de stam op zijn rug heeft genomen nadat Maick tijdelijk een stapje terug moest zetten.
United Masters omwille van de ongoddelijke hoeveelheden GS ze rondsturen naar hun stamleden en zelfs naar mij. Echt een account dat de stam op de eerste plaats zet!

Het grootste ego:
Martijn is altijd een goede kanshebber voor deze award.
Een luide mond maar naar mijn mening wel iemand met het hart op de juiste plaats.

Beste leider:
Jordi in ARMA, het voormalige CCCP.
Verder doet Aaron het ook wel niet zo slecht, I guess?

Slechtste leider:
Negatief zijn is niet zo mijn ding.

Meest onderschatte stam:
Hier ga ik Pugna neerzetten. Ik denk dat hun credibiliteit na de massa op Illy een tik heeft gekregen waardoor deze stam waarschijnlijk een beetje teveel onderschat gaat worden door haar concurrenten.

Meest overschatte stam:
Ik denk niet dat er een stam overschat wordt op dit moment.
Ik denk dat iedere stam wel al een paar dingen heeft laten zien van wat hun potentie is.

Meest overschatte speler:
Overduidelijk Istari.
Je time't 1 keer binnen 100ms en ze gaan verwachten dat je dit blijft doen, pff.
Ik heb ook vernomen uit interne kringen dat deze gisteren edels timede voor zijn clears??

Meest onderschatte speler:
Nu wordt het leuk!
Op TheTrainGoesChuChuuu zit echt wel een topteam dat potten kan gaan breken.
Verder denk ik dat er binnen Pugna ook een paar spelers zitten die na het verlies op W75 dit wel willen gaan goedmaken. Ik denk aan Bjorn, Justin, die ene speler van Blacklist wiens naam me ontglipt.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Bob, Mien, Inge, Aaron, Rick, Jeroen2, Jordi, Jody en men andere schatjes van Shock.
Verder denk ik dat het team van Cacturne ook wel chille gasten zijn.
Ook een kleine shout-out naar Mamba!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
CircusOfInsanity
Ik zit hier rustig mijn lijstje te typen en krijg gewoon 20+ incs naar mijn hoofd gesmeten, sad!

Mooiste spelers naam:
CircusOfInsanity
Dom Perignon
Finnvard

Mooiste stam naam:
ARMA voor de namechange
Verder Veranri en QIDTOP

Het tofste topic:
Spotprenten ofc
Spectrum der wereld 78

Het domste topic:
//

Favoriete forum poster:
Harlequin of Hate post gewoon wat hij wil zonder zorgen, altijd leuk.
Team Cacturne met hun accountupdates zijn ook wel altijd leuk om te lezen.
Al laatste wou ik ook nog Jordi vermelden voor zijn topic!

Minst favoriete forum poster:
//

Dikste wannabe op het forum:
//

Dikste wannabe in het spel:
//

Mooiste profiel foto van spelers:
1614847025513.png

Mooiste profiel foto van stammen:
1614846980823.png

Mooiste actie van de wereld:
Shock-leden vergelijken met etenswaren, was heerlijk hehe.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Do Not Eat Yellow Snow
Disguised Turtle

Meest belovende stam voor de toekomst:
Venari indien ze de Tycoon-recruit correct uitvoeren en mooie phalanxen kunnen leggen.

Grootste blunder:
United Masters die hun eigen MB gaat blitzen

Voor wie heb je nu echt respect:
Jens, zoveel VVs ket. Slaap jij ooit?

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
//

Ik wil graag nog meedelen dat: Mien een toppertje is! <3

Edit: Dag Thomas
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
864
Pugna: Achilleus., Deze echte Trojaanse oorlog helden zijn kwalitatief ver uit de beste spelers in Pugna, of ze de activiteit ook kunnen bolwerken is nog maar de vraag.
Rene die altijd dronken is, nu ze bijna op de 1 mil punten zitten zal SherWIN er ook snel een eind aan breien en Daan die na mijn weten tw op een laag pitje heeft staan betwijfel ik dit dan ook ten zeerste. Desalniettemin heeft Rene altijd wel een leger co’s achter de hand, we zullen zien!

Wow dikke disrespect - ik ben de carry van dit team oke?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.286
@Istari

Mooi lijstje!

Toch vraag ik me wel eens af hoe het kan dat shock toch een redelijk trage groei kent. Corrigeer me als ik ergens mis zit, de eerste maand oid heb ik gemist vd wereld. Maar jullie stam ligt er al vrijwel sinds het begin, met ook een behoorlijk sterk team van mbs en dus. (Kwalitatief sterk met cbc enzo)

En dan dus ook nog eens blijkbaar Jens die alsnog weer helemaal aan het beesten is om zoveel vvs te draaien.

Snap eigenlijk niet waarom shock al niet veel meer ruimte heeft gepakt. Wil hiermee niet jullie kwaliteit in twijfel trekken, maar eerder andersom, met zoveel kwaliteit snap ik de groei niet zo
 
Reactiescore
2.329
@Istari

Mooi lijstje!

Toch vraag ik me wel eens af hoe het kan dat shock toch een redelijk trage groei kent. Corrigeer me als ik ergens mis zit, de eerste maand oid heb ik gemist vd wereld. Maar jullie stam ligt er al vrijwel sinds het begin, met ook een behoorlijk sterk team van mbs en dus. (Kwalitatief sterk met cbc enzo)

En dan dus ook nog eens blijkbaar Jens die alsnog weer helemaal aan het beesten is om zoveel vvs te draaien.

Snap eigenlijk niet waarom shock al niet veel meer ruimte heeft gepakt. Wil hiermee niet jullie kwaliteit in twijfel trekken, maar eerder andersom, met zoveel kwaliteit snap ik de groei niet zo

Ik denk dat het antwoord tweeledig is. Ten eerste de manier waarop Shock tot stand is gekomen en ten tweede de ligging van Shock zelf.

Shock bestond oorspronkelijk uit Serenity, CircusOfInsanity, United Masters en Los Bombarderos. Hierbij zijn dan 3 andere accounts neergelegd, namelijk DNEYS, Finnvard en ChuChuuu. Doordat je deze spelers later laat starten, meestal dicht bij een reeds bestaande cluster, beperk je de groei mogelijkheden van dit account doordat ze een veel kleiner front hebben. Zoals je zelf wel weet groei je snel indien iedereen in je omgeving een target is. Deze accounts zijn veel later op de wereld begonnen waardoor ze gewoon een achterstand hebben. De ruimte die gecreëerd zou zijn door bvb een Speeder of dergelijke te recruteren verlies je daardoor, dat is natuurlijk een afweging die je moet maken.

Ten tweede zijn er ook gewoon tussen Shock en de rim ongelofelijk veel mb dorpen die geïnterned gaan worden waardoor de kwantitatieve achterstand die Shock nu heeft enigzinds beperkt zal worden. Anderzijds is Shock ook gewoon snel beginnen fronten met zeer deftige accounts die weten wat ze doen waardoor het natuurlijk een beetje moeilijker is om veel dorpen te kunnen overnemen.

Groetjes,
Bram
 
Reactiescore
2.477
Vergeet ook niet dat bijvoorbeeld een EWS 14de staat met ODD, terwijl Shock elke week meermaals wordt lastig gevallen.
Als je de ODD van onze VV's neemt komen we een stuk hoger uit?? Ook wij zijn meermaals lastiggevallen!
 
Reactiescore
524
Beste stam:
Momenteel zal dit toch wel EWS zijn. Kwantitatief staan ze ruim eerste op dit moment, hebben als stam een top 3 account in de vorm van Narcissistic Illy weggeknald en hebben een paar top account zoals Kyuka, King Of PVM en Klaveren Koning.


Eens met deze held. Jij komt in mijn vriendenboekje.
 
Reactiescore
34
Een Meme Tweet over een andere game maar die ik toch echt in het intern spelletje kwijt kan wat hier rond gaat ..........


zullen vast zoals in vele posts benoemd is een hoop kwaliteit op accounts zitten maar al die interns en 10000MB's XD
1614855761050.png
 
Reactiescore
524
Een Meme Tweet over een andere game maar die ik toch echt in het intern spelletje kwijt kan wat hier rond gaat ..........


zullen vast zoals in vele posts benoemd is een hoop kwaliteit op accounts zitten maar al die interns en 10000MB's XD
Bekijk bijlage 27447

Ahh meid tissue nodig :(|
 
Reactiescore
1.754
Meest belovende speler voor de toekomst:
Do Not Eat Yellow Snow
Disguised Turtle
Dit mag je verwijderen, ik ben al enkele keren ingelogd ondertussen dus dat is nefast voor het kwaliteitsgehalte

Verder nog: hoi @HAEX0RR 1.
 
Reactiescore
2.064
Lars flop
 
Reactiescore
1.754
Bovenaan