Golden awards

Reactiescore
2.386
wtf Erwin?
 
Reactiescore
447
Oelewapper speelt zonder boosts en pp? Snap niet wat je bedoeld
 
Reactiescore
14
Beste speler:

De beste speler is inderdaad misschien wel Mickey Mouse. ik ken niemand op dat account dus dit is totaal niet biased. Ondanks de ligging van hem en zijn stam weet hij zich wel te redden en respect voor zijn OD rang gewoon.

Beste stam:


Mad. : zonder premades en dergelijke doen ze het gewoon prima niemand kan dat ontkennen.

Beste stam speler:

Zonder twijfelen zeg ik TasmanianDevil en M. D. Luffy. De communicatie met deze 2 topaccounts verloopt prima en zonder slechte VV'ers hadden deze accounts gewoon nog geen steek laten vallen ondanks overmacht.

Meest onderschatte stam:

Laat ons dan onze zuidoostelijke buren End pakken. Ondanks kwantitatief verschil hebben ze eigenlijk nog niet te veel steken laten vallen. + Orde misschien ook wel. We kunnen wel eens lachen om sommige acties van sommige accounts in die stam maar ondanks het grote front houden ze mooi stand.

Meest overschatte speler:

Lord Wouzlan: sorry bro, want ik vind sommige spelers op dat account oprecht leuke spelers, maar hoe jij met die aantal clears en die overmacht loopt aan te vallen en te edelen is wel lachwekkend bij momenten. Na 4 dagen 100+ incomings en nog steeds geen dorp? Zonder dat wij nog hulp kregen, dacht dat jullie beter waren dan dit...

Meest onderschatte speler:

M. D. Luffy: serieus goed account. Hebben bijna nog geen steek laten vallen. Shoutout naar mijn maatje Ozzie.

Met wie zou ik zeker graag in een stam zitten:

Moeilijk, maar met spelers die zich niet zomaar neerleggen bij een overmacht, dan denk ik aan iedereen die NIET in Maai zit.

Met wie zou je zeker graag niet in een stam zitten:

Mayor11, sommige kennen hem mss niet, maar is iemand die graag wat misbruik maakt van vertrouwen.

Mooiste spelersnaam:

Oelewapper, gewoon daarom. Ken niemand van dat account verder...


Mooiste actie van deze wereld:

De jump van Death Men Tell No Tales, of onze eigen 'ik pak ff MB van Wouzlan in 1 beweging' kon ik wel van genieten.

 
Reactiescore
438
Wanneer komt de Golden Awards lijst waarbij je de overige 3 continenten ook meepakt?

Grapje hoor, leuke lijst al was hij wel vrij kort. Had graag wat meer onderbouwing gezien zodat we, als buitenstaanders, wat beter een account zouden leren kennen.
 
Reactiescore
14
Wanneer komt de Golden Awards lijst waarbij je de overige 3 continenten ook meepakt?

Grapje hoor, leuke lijst al was hij wel vrij kort. Had graag wat meer onderbouwing gezien zodat we, als buitenstaanders, wat beter een account zouden leren kennen.
Hahah ik snap je! Nochtans met Maai te vernoemen pak ik genoeg continenten mee denk ik :D. Je kan niet verwachten dat ik als noordoostelijke speler een zuidwestelijke speler /account goed ken!

Overigens wil ik als meest onderschatte speler ook Don Carlos nog meenemen, de hoofspeler daar kan ik enorm veel respect voor opbrengen. Met zijn stam met minder ervaren gasten brengt die het toch zeer ver dus goed bezig daar!
 

Deleted User - 1801506

Guest
Deel van zijn stam intern overgenomen, al lang een mb van Maai,...
Zo gaat het natuurlijk goed hé :)
 
Reactiescore
349
Er zijn tot nu toe in het algemeen weinig lijstjes gekomen puur kijkend op de wereld en naar stats, zeker een paar mooie maar het meeste is gewoon pure troep sorry dat ik het zeg.
 
Reactiescore
12
Hahah ik snap je! Nochtans met Maai te vernoemen pak ik genoeg continenten mee denk ik :D. Je kan niet verwachten dat ik als noordoostelijke speler een zuidwestelijke speler /account goed ken!

Overigens wil ik als meest onderschatte speler ook Don Carlos nog meenemen, de hoofspeler daar kan ik enorm veel respect voor opbrengen. Met zijn stam met minder ervaren gasten brengt die het toch zeer ver dus goed bezig daar!

ik quote niets? Ik maakte statement, je kan toch niet voor de manier zijn waarop 77 atm wordt gespeeld ?

Eerst stel je dat je niet over andere continenten kan oordelen maar erna kun je wel over de hele wereld oordelen? Toch wat tegenstrijdig niet?

Neemt niet weg dat overmatig boosten en overmatig pp spenderen het spel niet leuker maken voor de mensen die er niet aan willen deelnemen.
 
Reactiescore
438
Kunnen we de boost/pp (ab)use discussie deze keer overslaan?
Begin er een beetje moe van te worden.


Maak anders een lijst en doe daar de (in jou/jullie ogen) non-abusers in zetten! :D
 
Bovenaan