Golden Awards

Reactiescore
2.477
Betreurd moet ik jullie mededelen dat het hoofdstuk van TWGHG hier stopt. Jammer genoeg kan de activiteit gewoonweg niet meer gewaarborgd worden en na de acties van Vito is de motivatie van de meesten ook brutaal de kop ingedrukt. Het is zeer spijtig om te zien dat 1 account je hele wereld kan verpesten en de tijd van anderen op een pijnlijke manier te niet wordt gedaan. Wanneer het zijn eerste blitz kreeg wou de hoofdspeler zelf geen VV geven, ook al ging hij gaan slapen en pas om 10u opstaan. De volgende blitz zijn gewoonweg de loopschoenen aangetrokken en is de VV pas gedropt na 10uur, wanneer het kalf zowat verdronken was. De VV werd terug overgenomen en er is nooit meer richting de stam gecommuniceerd ondanks we dat meermaals vroegen. Hierna besloten we het Vito front te internen maar zelf de dorpjes leegzetten bleek een te moeilijke taak met een bakje vol dode edels tot gevolg.

Ondanks dit alles is en blijft Retro een meer dan verdiende winnaar. Heb niets meer als lof voor jullie, jullie mooie massa's en het sterke deffwerk. Mijn welgemeende excuses dat ik samen met TWHGH jullie niet de spetterende eindstrijd heb kunnen geven die we voor ogen hadden. Het was om massa's verstuurd te krijgen al een hele opdracht en telkens moest ik kennissen van andere werelden gaan optrommelen wat natuurlijk niet kan blijven duren. De laatste massa die gepland stond is, jammer genoeg, niet eens meer verstuurd geraakt. Het is ook gewoonweg knap lastig gemotiveerde spelers te vinden tijdens deze warme dagen om hele accounts dagenlang te bemannen.

Bedankt aan team Stino, Lars, team Brucken en Jarne & Jarno (M-A) voor jullie inzet en de leuke wereld + sorry voor mijn rages xx Zal 1 van komende dagen nog een GA lijstje droppen.
 
Reactiescore
417
Klopt als een bus, helaas dat het niet tot een spetterende eindstrijd mocht komen. Misschien dat 72 of 73 je meer plezier zal verschaffen. In ieder geval wil ik jou bedanken voor je inzet (helaas mocht het niet baten op het einde).
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
gogo retro gogo

(handsinair)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Wat is er anders aan zijn handtekening ik zie het niet?
 

Deleted User - 487849361

Guest
Stond dat er niet al een tijd in?
Ik verdwijn wel weer voor een heel aantal classics, met beetje geluk dit keer wel voor altijd.
 
Bovenaan