Golden Awards

Reactiescore
65
Paul en timebots? Hoe kom je daar nou bij ( 100% sarcasme ) xx

Wist niet eens dat paulus weer speelde, hmu op skype

gr tom
 

Deleted User - 487954235

Guest
Geen idee wat jij kan. Post naar mijn mening op het laagste niveau van de hele community
Zoekt en gij zult vinden.
Enige wat jij hier doet/deed is zagen. Ingame/skype en op het forum. Als iemand je naam hier noemt duik je er ook bovenop als vlieg die strond ruikt.
 
Reactiescore
1.037
Het wordt door exotic en daarna door king of the north onderbouwd dus jou claim.. Die is weer larie.
Lol, naast wat jvds zegt: Fijn dat jullie vinden dat hij het goed doet maar ik voeg enkel toe dat nummer 1 odd een lege huls is, je kan hoogstens pogen de Block ok 2020 te worden. Of wil jij zeggen dat Lipides, Killa (een van de laatste vijanden) en De.Hagenezen de beste spelers op W29 waren en Heer Poupehan (een van de laatste vijanden) Raving George en Chronus de beste spelers van W34 waren op basis van odd?

Heb om de vergelijking te maken even gekeken naar de werelden die we beiden gespeeld hebben.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
169
Zoekt en gij zult vinden.
Enige wat jij hier doet/deed is zagen. Ingame/skype en op het forum. Als iemand je naam hier noemt duik je er ook bovenop als vlieg die strond ruikt.

Mijn naam is niet niet genoemd. Post on point 0/20

Lol, naast wat jvds zegt: Fijn dat jullie vinden dat hij het goed doet maar ik voeg enkel toe dat nummer 1 odd een lege huls is, je kan hoogstens pogen de Block ok 2020 te worden. Of wil jij zeggen dat Lipides, Killa (een van de laatste vijanden) en De.Hagenezen de beste spelers op W29 waren en Heer Poupehan (een van de laatste vijanden) Raving George en Chronus de beste spelers van W34 waren op basis van odd? Heb om de vergelijking te maken even gekeken naar de werelden die we beiden gespeeld hebben

Ik vind dat ODD wel iets aan toont, jazeker. Lege huls, misschien, maar zoals al beschreven is dit een boederijwereld dus blok ok werkt tot 5 of 6 incommings per dorp. ODD geeft naar mijn mening een zekere indicatie, zeker hier.

Waarom wordt er constant discussie gevoerd door mensen die op delete zijn.
Snap ik ook niet.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.037
Ik vind dat ODD wel iets aan toont, jazeker. Lege huls, misschien, maar zoals al beschreven is dit een boerderijwereld dus blok ok werkt tot 5 of 6 incomings per dorp. ODD geeft naar mijn mening een zekere indicatie, zeker hier.

26d4d24cca879142d35d280409223970.png

da8631681d54f912fb612f05bfced4ac.png

Dit klinkt toch al heel anders naar mijn mening; waar zie je een claim van mij die larie is?

Waarom denk je dat ODD 'zeker hier' wat zegt? Mij zegt het eerder dat de stam goed tussenstacked, wat je daarvoor moet kunnen is duidelijke lijstjes op het forum zetten?
 
Reactiescore
169
Er zijn nu 2 discussies.
1 over dat paul goed gedeft heeft.
2 over odd zegt iets over de ervaring en skils van de verdediger. Welke dicussie wil je voeren?
 
Reactiescore
742
1 over dat paul goed gedeft heeft.

dat paul redelijk slecht gedefft heeft is wel te zien aan een BIJNA 1 op 1 vgm was het 7,5m odd en was het 7 mil oda voor de aanvallers

Mooiste actie van de wereld: Paul die een dood account opnieuw tot leven wekt, Flex wegspeeld en daarna als een rots stand houdt tegen Giorni.
760 clears en 1500+ edels kopt op één dag met minimaal verlies

oei precies die 1 van de 1500 edels teveel, geen idee wat paul allemaal heeft lopen zeggen maar ik durf hierbij te zeggen dat we de 700 edels nooit hebben aangetikt op één dag mis als je dat vervangt naar de hele week..

2 over odd zegt iets over de ervaring en skils van de verdediger. Welke dicussie wil je voeren?

Vind dit ook niet echt van toepassing de beste deffers worden meestal niet ondervuur genomen, Daarnaast heb je nog Rim accounts die veel minder ODD kunnen krijgen doordat ze geen stam massa's op hun krijgen ODD zegt dus niks of er goed gedefft is ja of de nee zegt alleen hoeveel clears je geblockt hebt :D
 
Reactiescore
1.037
Er zijn nu 2 discussies.
1 over dat paul goed gedeft heeft.
2 over odd zegt iets over de ervaring en skils van de verdediger. Welke dicussie wil je voeren?
Denk dat PTXgamer dat eerste al wel redelijk ontkracht heeft en ook wat heeft toegevoegd aan het tweede onderdeel. Ikzelf reageerde alleen op het tweede, reageer je ook nog even over mijn post:smile:? Of ben je de nieuwe Jentele(bandit)?
 

Deleted User - 487965883

Guest
Zijde 1:
Spelers: DeKingzzz
Zijde 2:
Stammen: Giorni

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
38
Kant 2: 47
Verschil: 9

9 dorpen winst op een stam massa.
Paul is volgens jullie geen goede deffer dus dan moet het Giorni zijn die blijkbaar hele grote prutsers zijn om niks winsten te kunnen pakken met zo'n massa.

De andere claims die worden gemaakt over hem daar ben ik niet vanop de hoogte, men lijstje was enkel gebaseerd op dingen die ik tijdens de wereld heb gezien.
 
Reactiescore
1.037
Kan iemand niet ff een
Ik reageer inderdaad niet op dingen die mij niet uitmaken, als ik mijn punt gemaakt heb dan heeft het geen nut meer er over door te gaan
936.jpg

Kan daarnaast niet iemand een oorlogstopic maken? Leuk man
 

Deleted User - 487694086

Guest
Paul is volgens jullie geen goede deffer dus dan moet het Giorni zijn die blijkbaar hele grote prutsers zijn om niks winsten te kunnen pakken met zo'n massa.
Dat zal het zijn dan. Plus volgens mij is dit geen volle sec wereld dus Paul zal ongetwijfeld alle bots weer uit de kast gehaald hebben.
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Het was vandaag geen gemakkelijke dag voor RSaM.

0 hulp van externe acc's qua snipes of recaps op 1 dorp na en om met amper tot weinig stacks te deffen.

Maar voor met maar 160 a 170 dorpen (waarvan miss een kleine 100 defdorpen) een massa te deffen met toch wel een groot aantal edels en genoeg clears. Er dan ook rekening mee houden dat 80% van de def of off nog niet full was aangezien we al meer dan een week onder vuur liggen met 1 tot 3k inc's. De laatste 100 dorpen hebben we pas eergisteren/gisteren overgenomen dus die tellen niet mee imo.

Persoonlijk denk ik toch dat dit geen slecht resultaat is. Wel wat dorpen verloren maar dat hoort erbij!
 
Reactiescore
1.585
Het was vandaag geen gemakkelijke dag voor RSaM.

0 hulp van externe acc's qua snipes of recaps op 1 dorp na en om met amper tot weinig stacks te deffen.

Maar voor met maar 160 a 170 dorpen (waarvan miss een kleine 100 defdorpen) een massa te deffen met toch wel een groot aantal edels en genoeg clears. Er dan ook rekening mee houden dat 80% van de def of off nog niet full was aangezien we al meer dan een week onder vuur liggen met 1 tot 3k inc's. De laatste 100 dorpen hebben we pas eergisteren/gisteren overgenomen dus die tellen niet mee imo.

Persoonlijk denk ik toch dat dit geen slecht resultaat is. Wel wat dorpen verloren maar dat hoort erbij!

Zeker niet slecht gedeffed nee, fouten maken hoort erbij maar denk dat de meeste spelers nog wel een puntje kunnen zuigen aan jullie doorzettingsvermogen ;)
 
Bovenaan