Golden Awards

Deleted User - 487957763

Guest
Beste speler: Kyle van Absurd doet het zo ongeveer solo respect daarvoor. Edwin van Triador weet waar die het over heeft en voert het goed uit.
Beste stam: Dit moet zich nog uitwijzen nu de tweestrijd los komt. Zelf denk ik dat SZN kwalitatief beter is. Benieuwd of Inni het kwantitatieve voordeel dat ze momenteel hebben kunnen uitbuiten.
De beste stam speler: Tbh zet ik hier mezelf en het Pony team hier neer. Het Pony team heeft een enorme drive en is vaak betrokken bij het verbeteren van de stam. Ander goed stam account is een van de meest zuidelijke. Chefjes zijn niet vies van wat deff doneren of een vv'tje pakken en verdienen zeker een plek hier.
Het grootste ego: Kan wel zeggen over de Pony's dat we een ego'tje hebben. Dit betekend niet dat we ons zelf overschatten, maar wel weten wat we kunnen.
Beste leider: Tuur en Antwan(idk of goed staat zo) zijn er beide in geslaagd een stam op te zetten die de eindstrijd gehaald heeft. Complimenten naar beide hiervoor.
Slechte leider: Pion + Tring beschamend.
Meest overschatte stam: SZN, wereldwinst werd soms al beetje aangepraat op AF, maar ook SZN is te breken.
Meest onderschatte stam: Ik denk dat zowel INNI & SZN nog een stuk meer in hun mars hebben dan dat ze momenteel laten zien. (Ja beetje gek SZN bij overschat en onderschat I agree maar toch laat ik het zo)
Meest overschatte speler: Wellicht team Pony idk zou hier wel meerdere SZN accounts kunnen neerpleuren, maar tijd zal het leren. Sequa Quare nog helemaal niks van gezien ofzo idk of ook maar iemand verwachtingen van ze heeft, maar voor hun prestaties staan ze te hoog op de ranglijst.
Meest onderschatte speler: Autismal, pakt toch ze dorpen mee van EJ en verweerde de eerste massa prima met een dikke BLOCK OK. Ben benieuwd wat die verder nog in zijn mars heeft.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Atlas lijkt me een leuk team hebben, Arith kan ik opzich wel mee babbelen. Kyle heb ik al eerder mee samengespeeld fijne stamgenoot, Bob omdat ie mij kan triggeren, Team Pony zou ik zo weer mee starten, Buurman Jayce altijd bereid om te helpen en tot slot de rest van SZN heb met niemand problemen en denk dat ik met iedereen wel door een deur kan.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Bob wanneer die geen zin heeft. K1sho lijkt me niks.
Mooiste speler naam: Triador is een beetje een TW begrip geworden zolang die er al is. Dat kan ik wel waarderen.
Mooiste stam naam: Tbh weinig keuze aangezien wij niet echt een naam hebben. Infamous Nightmare is dan wel de betere.
Het tofste topic: Lijstjes zijn wel leuk al worden ze te weinig ingevuld momenteel :p
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: @dragonshield3
heeft een leuke stijl van posten. @sseg en @Absurd. hebben vaak goede objectieve posts.
Minst favoriete forum poster: Schieten een aantal namen door mijn hoofd, maar laat ik dit topic op het forum gezellig houden. Moddergooien gebeurd al genoeg in de overige topics.
Dikste wannabe op het forum: Tidal deze geef ik toch wel aan jou met die gemiste dodge postjes. Gelukkig zien we jou binnenkort aan het front verschijnen getuigen je overnames bij Ownage. Dan gaan we zien of het bluf is geweest of dat je SZN gaat wegvagen van de kaart.
Dikste wannabe in het spel: IG was Sadum toch wel echt een wannabe geweest. (Kan ook die vv vriend van Tidal geweest zijn lol) Feit dat ik hier Sadum plaats is, omdat hij van die geinige dorpsnamen dacht te hebben en vervolgens vlak voordat ie keihard weggespeeld werd ze doprsnamen toch maar besloot te veranderen weer. Zelf een groot bekkie opzetten tegen Jayce Garen, maar daarna zo hard weggevaagd te worden. Shame Shame Shame!
Meest belovende speler voor de toekomst: Mensen die nu een jump gaan maken lees MrMohawk, Tidal en Atlas ben ik benieuwd naar.
Meest belovende stam voor de toekomst: Beide stammen hebben nog genoeg te bewijzen.
Mooiste profiel foto van spelers: Absoluut die van TAD
Mooiste profiel foto van stammen: Ik vind alle profielplaatjes van de stammen behoorlijk saai.
Grootste blunder: Innogames die dag voor de Tribelock zegt "Moraal gedeactiveerd" en het daarna niet waar kan maken. Oeps lol (Geen shade naar Duckje dit hij baalt hier waarschijnlijk ook van)
Mooiste actie van de wereld: Mooiste/Succesvolste actie is toch wel de massa van Inni op EJ geweest. De eerste klap is een daalder waard.
 

DeletedUser81223

Guest
Beste speler: Kyle van Absurd doet het zo ongeveer solo respect daarvoor. Edwin van Triador weet waar die het over heeft en voert het goed uit.
Beste stam: Dit moet zich nog uitwijzen nu de tweestrijd los komt. Zelf denk ik dat SZN kwalitatief beter is. Benieuwd of Inni het kwantitatieve voordeel dat ze momenteel hebben kunnen uitbuiten.
De beste stam speler: Tbh zet ik hier mezelf en het Pony team hier neer. Het Pony team heeft een enorme drive en is vaak betrokken bij het verbeteren van de stam. Ander goed stam account is een van de meest zuidelijke. Chefjes zijn niet vies van wat deff doneren of een vv'tje pakken en verdienen zeker een plek hier.
Het grootste ego: Kan wel zeggen over de Pony's dat we een ego'tje hebben. Dit betekend niet dat we ons zelf overschatten, maar wel weten wat we kunnen.
Beste leider: Tuur en Antwan(idk of goed staat zo) zijn er beide in geslaagd een stam op te zetten die de eindstrijd gehaald heeft. Complimenten naar beide hiervoor.
Slechte leider: Pion + Tring beschamend.
Meest overschatte stam: SZN, wereldwinst werd soms al beetje aangepraat op AF, maar ook SZN is te breken.
Meest onderschatte stam: Ik denk dat zowel INNI & SZN nog een stuk meer in hun mars hebben dan dat ze momenteel laten zien. (Ja beetje gek SZN bij overschat en onderschat I agree maar toch laat ik het zo)
Meest overschatte speler: Wellicht team Pony idk zou hier wel meerdere SZN accounts kunnen neerpleuren, maar tijd zal het leren. Sequa Quare nog helemaal niks van gezien ofzo idk of ook maar iemand verwachtingen van ze heeft, maar voor hun prestaties staan ze te hoog op de ranglijst.
Meest onderschatte speler: Autismal, pakt toch ze dorpen mee van EJ en verweerde de eerste massa prima met een dikke BLOCK OK. Ben benieuwd wat die verder nog in zijn mars heeft.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Atlas lijkt me een leuk team hebben, Arith kan ik opzich wel mee babbelen. Kyle heb ik al eerder mee samengespeeld fijne stamgenoot, Bob omdat ie mij kan triggeren, Team Pony zou ik zo weer mee starten, Buurman Jayce altijd bereid om te helpen en tot slot de rest van SZN heb met niemand problemen en denk dat ik met iedereen wel door een deur kan.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Bob wanneer die geen zin heeft. K1sho lijkt me niks.
Mooiste speler naam: Triador is een beetje een TW begrip geworden zolang die er al is. Dat kan ik wel waarderen.
Mooiste stam naam: Tbh weinig keuze aangezien wij niet echt een naam hebben. Infamous Nightmare is dan wel de betere.
Het tofste topic: Lijstjes zijn wel leuk al worden ze te weinig ingevuld momenteel :p
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: @dragonshield3
heeft een leuke stijl van posten. @sseg en @Absurd. hebben vaak goede objectieve posts.
Minst favoriete forum poster: Schieten een aantal namen door mijn hoofd, maar laat ik dit topic op het forum gezellig houden. Moddergooien gebeurd al genoeg in de overige topics.
Dikste wannabe op het forum: Tidal deze geef ik toch wel aan jou met die gemiste dodge postjes. Gelukkig zien we jou binnenkort aan het front verschijnen getuigen je overnames bij Ownage. Dan gaan we zien of het bluf is geweest of dat je SZN gaat wegvagen van de kaart.
Dikste wannabe in het spel: IG was Sadum toch wel echt een wannabe geweest. (Kan ook die vv vriend van Tidal geweest zijn lol) Feit dat ik hier Sadum plaats is, omdat hij van die geinige dorpsnamen dacht te hebben en vervolgens vlak voordat ie keihard weggespeeld werd ze doprsnamen toch maar besloot te veranderen weer. Zelf een groot bekkie opzetten tegen Jayce Garen, maar daarna zo hard weggevaagd te worden. Shame Shame Shame!
Meest belovende speler voor de toekomst: Mensen die nu een jump gaan maken lees MrMohawk, Tidal en Atlas ben ik benieuwd naar.
Meest belovende stam voor de toekomst: Beide stammen hebben nog genoeg te bewijzen.
Mooiste profiel foto van spelers: Absoluut die van TAD
Mooiste profiel foto van stammen: Ik vind alle profielplaatjes van de stammen behoorlijk saai.
Grootste blunder: Innogames die dag voor de Tribelock zegt "Moraal gedeactiveerd" en het daarna niet waar kan maken. Oeps lol (Geen shade naar Duckje dit hij baalt hier waarschijnlijk ook van)
Mooiste actie van de wereld: Mooiste/Succesvolste actie is toch wel de massa van Inni op EJ geweest. De eerste klap is een daalder waard.

Leuke post!!
 
Reactiescore
533
Beste speler: Autismal, de enige denk ik die zowel offensief als defensief getest is geweest op deze wereld. Buiten ons dispuut over kata's, altijd al nr.1 fan geweest van Autismal! In een ander leven, wie weet ;-)
Beste stam: Het is nu 1vs.1 geworden. Beide verdienen het te staan waar ze staan. Ik vind de weg van mijn eigen stam iets mooier dan die van INNI (neigt nog meer naar R2W) dus selecteer ik hier SZN
De beste stam speler: Jayce Garen,
zonder 1 seconde twijfel. Is een speler waarop je kan bouwen en zal zich altijd wegcijferen voor de stam. Van dergelijk kaliber kan je er helaas geen genoeg hebben.
Het grootste ego: Tidal, 1 geslaagde massa en al lopen pronken? Not cool bro, not cool. Beware of the rebound.
Beste leider: Selecteer ik hier een rimmertje Asteek2. Ik kan na alles wat er gebeurt is van louche parktijken uit INNI niet over mijn hart krijgen Arith te selecteren en ik vind toch dat Asteek een prima job heeft gedaan.
Slechte leider: Wie was die van Tring?
Meest overschatte stam:
Zijn er niet meer
Meest onderschatte stam: Zijn er niet meer
Meest overschatte speler: Eigenlijk best veel, qua niveau is deze wereld echt niet zo hoog als ik gewenst had.
Meest onderschatte speler: Er zijn accounts die in een grotere wereld zouden overleven. Dan denk ik aan een Jayce, een autismal, een triador, absurd, TAD, ... Ik denk dat we nooit echt gaan weten welke spelers nu echt de sterkste waren.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Autismal, ondanks ons dispuut denk ik wel dat zou klikken.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Tidal, ik kan tegen beginnende spelers. Ik kan tegen geplaag. Waar ik niet goed tegen kan is compleet misplaatste arrogantie.
Mooiste speler naam: Ik vind johnny English nog steeds de mooiste, maar kan mezelf niet nomineren toch? Dan kies ik voor Absurd.
Mooiste stam naam: Onze stam
Het tofste topic:
Golden Awards zijn altijd leuk. Maar ik ga voor het feedback-topic over triblelock en de blunder van Inno
Het domste topic: /
Favoriete forum poster:
carleone vito ofzoiets?
Minst favoriete forum poster: Mikeee3, ik kan niet goed tegen leugenaars.
Dikste wannabe op het forum: Mikeee3, ik kan niet goed tegen leugenaars.
Dikste wannabe in het spel: Mikeee3, wou zelfs niet eens vv afgeven terwijl ik nog voor hem wou deffen.
Meest belovende speler voor de toekomst: /
Meest belovende stam voor de toekomst: triblelock :-D
Mooiste profiel foto van spelers:
Nog nooit naar gekeken
Mooiste profiel foto van stammen: Nog nooit naar gekeken
Grootste blunder: Blunder van Inno
Mooiste actie van de wereld: Het is nog geen enkele keer echt gezegd geweest. Maar de grote alliantie tegen onze stam is compleet vernietigd. Dus dat vind ik persoonlijk de mooiste actie.
 

DeletedUser69389

Guest
Beste speler:

Autismal
toont zich defensief en offensief. Je kunt je afvragen bij het deffen hoeveel skills daarbij kwamen kijken. Maargoed binnen het huidige tw is het al een prestatie wanneer een team niet direct begint te rennen dus chapeau. Ik ben benieuwd wat dit account nog meer laat zien.

Jayce Garen weten wat ze doen en ontwikkelen zich enorm.

Tot slot kan ik mijn baasjes van .Ridingmydirtypony natuurlijk niet vergeten. Want ondanks dat ons account vooralsnog weinig heeft bewezen zijn het wel baasjes. Ik heb het dan over Ezra, Mark en Niels, maar ook onze mascottes als Anton, Christiaan, Fabian, Frank, Kris, Laurens en Teun.

Beste stam:
SZN.
Op papier hebben ze gewoon de beste mensen, hebben het meeste succes tot nu toe gehad en zitten vol met motivatie. Het feit dat INNI en Pion letterlijk met de hele wereld gaan samenwerken tegen ons zegt denk ik wel genoeg.

De beste stam speler:
Triador zet zich enorm in voor de stam. Ook Kyle van Absurd cijfert zich weg voor de stam. Die vlieger gaat tevens op voor mijn accgenoten. Al dienen we de inzet van Johnny, Tad en Chef ook niet te vergeten. Daan die logt op het account waar het nodig is is natuurlijk ook een beste stamspeler be like.

Bij Inni naar schijnt Dennis.

Het grootste ego:
Kan er maar eentje zijn. @dragonshield3 Al moet ik @k1sho nageven dat die wel goed zijn best deed en doet.

Beste leider:
In alle eerlijkheid zie ik 0,0 goede leiders op deze wereld in de tijd dat ik hier speel. Ze doen hun best zeker waar, maar het is niet bijzonder en er worden toch wel foutjes gemaakt. Al doet Jeroen qua people managen het vooralsnog wel goed.

Slechte leider:
De huidige leiding van Inni
die hun leden en partners niet aan hun afspraken kunnen laten houden. Van de week aangevallen door een partner van Inni die in toen Inni2 en hedendaags Intern heet, de stam van Dorpsmafketels1. Alleen de gepaste reactie van de leiding van Inni om de afspraken conform de NAP met .Ridingmydirtypony na te volgen moet nu nog komen. Het lijkt wel alsof Inni Pony wilt uitdagen om de NAP weg te doen.

Meest overschatte stam:
Dat is SZN voor mij. Kwam op het AF een poos terug over alsof zij zichzelf (voor ik actief speelde en daarom dat ik spreek over zij) als de te kloppen stam waren en ze het wel even zouden winnen. De acties op EJ toonden het tegendeel aan.

Meest onderschatte stam:
Geen. Of de stammen zijn doodgerecruit zoals Pion of ze zijn weggespeeld zoals een Uno ofwel zijn het MB stammen.

Meest overschatte speler:
Zure Tang Tidal.

Komt met uitlatingen zoals deze:

Durf je geen uitdaging aan te nemen? Wel heel hard boe roepen maar zodra het bij daden aankomt, is wel een stam dingetje geworden niet?
Je bent dus echt laffer dan laf.
Naja als jij niet eens meer durft te reageren. Zal blij zijn als je intern wordt.

Nou mensen zie de grote boys hier niet eens een weddenschap aan durven te nemen. Wel met heel de stam erop springen om te loeien. Zodra er iets tegenover wordt gezet is het rennen en uit de nek kletsen.

Ik hoor het ingame wel he als je een x balen hebt gekregen? Hier de troep lezen die jij typt is namelijk beetje eentonig.
Talentjes daar hoor.
Terwijl die zelf vast in de rim ligt door alle bontjes die er gesloten zijn. Eens zien of die praatjes nog zo groots zijn als de Pony straks richting jullie rijdt.


Meest onderschatte speler:
I
k bekritiseerde Elusive Jester enorm. Maar ik heb wel respect voor de ballen en drive die ze tonen door zich te herpakken en door te beuken. Met de meest recente aanvulling op het team denk ik wel dat ze beter gewapend zullen zijn in de strijd.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Ruben van Pielemuis of the North.
Simpelweg omdat hij een baasje is en een beter lot had verdiend voor deze wereld.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Heesie80. Wat een dwaas zeg. Ook hoef ik niet met die zure tang van een Tidal samen te spelen. Heeft 0,0 humor. Daarnaast nog een enkele naam waarvan ik de naam liever niet noem uit respect voor diegene.

Mooiste speler naam:
Onze naam .RidingMyDirtyPony, want het illustreert onze persoonlijke filosofie en levensovertuiging. Maar vooral die in het bijzonder van Lord Teun The Pussydestroyer.

Mooiste stam naam:
Play Uno! , want het is gewoon een kei leuk spelletje.
Het tofste topic:
GA, spotprent, Stelling van de dag en oorlogtopics. Simpelweg topics waar discussies plaatsvinden of zaken beargumenteerd dienen te worden. Of juist een enorme kwinkslag hebben.

Het domste topic:
Praathoek, Hoeveel farm je en dat soort onzin. Ook Gok de Top en dat soort events.

Favoriete forum poster:
Ik weet dat ik hier tegen het zere been van de ego's van sommige 'topspelers' ga schoppen, maar ik vind het niveau op het AF tegenwoordig abominabel. Het is absoluut niet dat ik mijzelf als een P&P wonder wil bestempelen, maar ik probeer wel mijn best te doen voor het creëren van 'goede' posts en in de hoop dat daarmee een mooie discussie ontstaat. Veel van de 'gevestigde' namen doen vooral aan zelfverheerlijking en cirkel redeneren. Er wordt naar mijn mening weinig inhoudelijk gereageerd op posts van andere partijen. . Dat vind ik betreurenswaardig. We klagen allemaal over het abominabele niveau van het algemeen forum en de neergang in kwaliteit en activiteit die het doormaakt. Echter ben ik van mening dat een goed en actief algemeen forum bij jezelf begint. Goed voorbeeld doet namelijk volgen en wanneer jij wel 'fatsoenlijk' post dan kun je die teloorgang misschien remmen of heel misschien wel weten om te draaien.

@Absurd. , @ezra the king en @The Pianist zijn goede voorbeelden van hoe het wel moet op deze wereld.

Minst favoriete forum poster:
Al die ontzettend verschrikkelijke posters die alleen maar onzin kunnen spuien, haat zaaien, offtopic posten. Simpelweg niets tot weinig toevoegen aan het AF, omdat ze niet de moeite nemen om aandacht te besteden aan hun posts. Spelers die doen alsof hun stam en hun account heilig is en wanneer zij iets doen dan is het gerechtvaardigd. Doet de vijand iets dan is het huis te klein en zijn ze zielig, smerig, vies, arrogant, ego etc.

Zoals een @k1sho of @Tidal . Daarnaast waren Mike zijn posts, hoewel deels gelijk, vervelend.


Meest belovende speler voor de toekomst:
Ik verwacht veel van onze buurtjes. Jayce Garen kan uitgroeien tot de beslissende spil in het geweld. Ze zijn actief, weten wat aanvallen is en extreem gemotiveerd.

Ook verwacht ik veel van onze nieuwe buurtjes MrMohawk. Ze zijn weliswaar nog niet enorm ervaren, maar wel gedreven tot de max en bereid om te leren. Elke beginnende speler die iets wil bereiken hoort een kans te krijgen wanneer ze echt leergierig zijn vind ik. Vaak zie je dat de topstammen neerbuigend kijken naar beginnende spelers, maar dan wel klagen over de terugloop in serieuze spelers. Ik ben dan ook blij dat SZN hen de kans heeft gegeven en ik denk dat ze dit ook met een enorme winst gaan terugbetalen.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Tsja dat zijn Inni en SZN. Meer smaken zijn er niet en de winnaar komt uit de strijd tussen deze twee stammen.

Mooiste profiel foto van spelers:
Onze profielfoto van onze groepschat. Ik kan hem hier niet delen, omdat ik dan weer een AF ban heb. Maar ik zal hem even omschrijven. Op de foto zijn namelijk twee rijdende pony's te zien. Natuurlijk rijden in de vieze zin van het woord. Of nuja vies. Niet zo netjes als autorijden enzo. ;):D:engel:

Mooiste profiel foto van stammen:
Die van Uno

Grootste blunder:
Persoonlijk vind ik strategisch gezien het een slechte zaak van Inni dat ze ons van .RidingMyDirtyPony zolang de tijd hebben gegeven om onbeperkt te kunnen groeien. Ik persoonlijk denk dat dit uiteindelijk één van de voornaamste redenen zal zijn dat SZN en niet Inni gaat winnen, omdat in een eerder stadium .RidingMyDirtyPony eenvoudig te sandwichen en te clusterfucken viel waardoor het noorden van SZN kapot gespeeld had kunnen worden. Nu is het juist uitgegroeid tot een account met een groot safe gebied en die solo kwantitatief amper onderdoet voor zijn directe tegenstanders. Ook is het voor Inni nu nadeling wanneer de NAP weggaat, omdat een aantal safe accounts dan in gevaar komen en een account als Autismal veel meer front gaat krijgen die ongedekt is.

Mooiste actie van de wereld:
Die moet nog komen wanneer wij of Inni de NAP met elkaar stopzetten. Dat wordt voor allebei de partijen namelijk een grote uitdaging.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
533
Nogal zelfverheerlijkend is het niet UT?
 

DeletedUser69389

Guest
Nogal zelfverheerlijkend is het niet UT?
Beter verheerlijken wat gewoon goud is zoals onze acc chat dan misplaatste arrogantie. Ook benoem ik nagenoeg elk account uit SZN positief en zelfs ook paar van Inni. Staat er soms te weinig Johnny English?
 
Reactiescore
533
Viel me gewoon op.
 

Deleted User - 697374

Guest
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Ruben van Pielemuis of the North.
Simpelweg omdat hij een baasje is en een beter lot had verdiend voor deze wereld.
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Nu lekker vaak een massa deffen en actie daar speel je toch voor?
 

DeletedUser69389

Guest
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Nu lekker vaak een massa deffen en actie daar speel je toch voor?
Zeker waar. Maar een eerlijke strijd valt het niet te noemen qua gebruik van middelen. Omdat je niet meer kunt teren op stamdeff terwijl SZN gezamenlijk kan beuken.
 
Reactiescore
533
Jammer dat je internt wordt lieverd.
 
Reactiescore
533
Dan kijk jij toch verkeerd. Dat is een even domme opmerking als hoe jij je front clears dood liep vandaag. ;)
Bwa viel me toch op anders. Ben op zich wel blij met def/off ratio hoor

Toegegeven het voordelen + recap was lekker.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
489
Tja we gaan het zien. We gaan zien wat die massa gaat brengen.
Dan kijk jij toch verkeerd. Dat is een even domme opmerking als hoe jij je front clears dood liep vandaag. ;)

Het is eigenlijk uitstel van executie. Hoe je het draait/keert, op een gegeven moment is jouw def zo schaars dat je enkel nog kan snipen. Wat de termijn is, laat ik in het midden. Maar als ZSN blijft beuken, ga je niet veel meubelen kunnen redden.

De intern is ook al deels in gang gezet vanuit INNI in het Pion gedeelte, dus dat kan je ook niet echt ontkennen...
 

Deleted User - 697374

Guest
Het is eigenlijk uitstel van executie. Hoe je het draait/keert, op een gegeven moment is jouw def zo schaars dat je enkel nog kan snipen. Wat de termijn is, laat ik in het midden. Maar als ZSN blijft beuken, ga je niet veel meubelen kunnen redden.

De intern is ook al deels in gang gezet vanuit INNI in het Pion gedeelte, dus dat kan je ook niet echt ontkennen...
Ik zal het zeker ontkennen. Waarom zou ik dan dorpen van tidal en dennisthies pakken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
533
Ik zal het zeker ontkennen. Waarom zou ik dan dorpen van tidal en dennisthies pakken?
Mag ik zo lief zijn en vragen welke gedachtengang erachter zit?
Bedoel puur voor de stammen is een 1vs1gezien de triblelock de logische keuze en is de hulp van zelfs mb's beetje aan het uitsterven helaas door moraal nog niet 100%.

Mag altijd privé zijn. Ik vertel niets door natuurlijk. Maar het houdt me wel bezig gezien jullie als account toch gedumpt zijn.
 
Bovenaan