Golden Awards

Reactiescore
1.918
Stelling van de dag: Walk heeft veel spelers waarvan de ouders broer en zus zijn.
Is het dan niet heel triest om hiervan te verliezen? Zegt meer over jullie vgm :s ...
 
Reactiescore
1.918
das best homo van je
 
Reactiescore
634
Mensen die met mij hebben gespeeld weten dat ik niet altijd de beste speler was en fouten heb gemaakt

Die fouten zijn door Key spelers opgevangen.

Buiten dat, zodra Joa een fout maakt, mag daar niks over getypt worden.
Zodra andere een fout maakt, zit je er bovenop.

Leer daarom eerst zelf spel spelen zoals het hoort en daarna na andere wijzen.
W69 begon je ook met een Ban :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Die fouten zijn door Key spelers opgevangen.

Buiten dat, zodra Joa een fout maakt, mag daar niks over getypt worden.
Zodra andere een fout maakt, zit je er bovenop.

Leer daarom eerst zelf spel spelen zoals het hoort en daarna na andere wijzen.
W69 begon je ook met een Ban :)

Duh iedereen maakt fouten, jij ook. Wat boeit dat? Tw foutloos spelen doet niemand.
 

DeletedUser74418

Guest
Wat een afgunst corus, hoe kan iemand met zo’n groot (nep)ego zich zoveel zorgen maken om een joa
 

DeletedUser77942

Guest
Joa is een prima speler voor de stam
Ja hij verliest wel eens dorpen aan een blitz of wat dan ook
Maar hij zet zich deze wereld zeker in voor de stam zo ook op w62 en w64 een tijdje waar ik hem gevraagd had voor co

W60 kon ik hem niet uitstaan maar naar met hem w62 gespeeld te hebben blijkt joa een prima gozer te zijn

Veder is one gewoon jaloers op walk hun succes ik heb met het meerder deel van one 65 gewonnen dat was een wereld waar one veelste makkelijk gewonnen heeft omdat de tegenstander daar gewoon slechter was nu one een paar tikjes krijgt door wat betere concurentie gaan ze meteen zielig doen over een 2 vs 1 en timebots wat werkelijk nergens op slaat , ik ben dus ook apentrots op mijn o zo mooite timebot dat ik het gek vind dat ik met timebot nog steeds soms fout time:(
 
Reactiescore
766
Joa is een prima speler voor de stam
Ja hij verliest wel eens dorpen aan een blitz of wat dan ook
Maar hij zet zich deze wereld zeker in voor de stam zo ook op w62 en w64 een tijdje waar ik hem gevraagd had voor co

W60 kon ik hem niet uitstaan maar naar met hem w62 gespeeld te hebben blijkt joa een prima gozer te zijn

Veder is one gewoon jaloers op walk hun succes ik heb met het meerder deel van one 65 gewonnen dat was een wereld waar one veelste makkelijk gewonnen heeft omdat de tegenstander daar gewoon slechter was nu one een paar tikjes krijgt door wat betere concurentie gaan ze meteen zielig doen over een 2 vs 1 en timebots wat werkelijk nergens op slaat , ik ben dus ook apentrots op mijn o zo mooite timebot dat ik het gek vind dat ik met timebot nog steeds soms fout time:(
“De wereld gewonnen” zucht.. vind je serieus dat je genoeg bij hebt gedragen binnen de stam om te stellen dat JIJ met het merendeel van one hebt gespeeld en de wereld hebt gewonnen?

Nogmaals een timebot is wat overdreven, maar jullie hebben echt wel iets wat het aanvallen makkelijker maakt. Misschien ook niet iedereen, maar er zijn zeker accounts in walk die iets hebben wat andere spelers niet hebben. Dat is inmiddels wel duidelijk, zeker als daar niet meer op wordt gereageerd.
 

DeletedUser77942

Guest
Heb gewoon vanaf begin tot eind mee op dba gezetten hoor
Vaak zat vvs gepakt destijds
Dus ja ik mag wel zeggen dat ik die gewonnen heb
 
Reactiescore
177
Als je al niet weet hoe het werkt, hoe kan je dan mensen gaan beschuldigen van het gebruik ervan? Dat latere timings ietwat off zijn kan aan verschillende zaken liggen; mensen deffen toch ruk, niet in dezelfde concentratie, geen tijd... Ik vind dat je wel heel erg makkelijk een groep probeert weg te zetten als timebotters simpelweg omdat Warre in de stam zit.

Het heeft niks met Warre te maken en het kan juist slim zijn om in de nacht de bots aan te zetten (slapen de mods). daarnaast ook slim om naast de 20 dorpen die super strak getimed zijn ook hele slechte times te laten zien zodat de bots niet opvallen. Ik beschuldig niemand maar heb wel me vermoedens maar goed dit kan nooit bewezen worden.
 
Reactiescore
766
Heb gewoon vanaf begin tot eind mee op dba gezetten hoor
Vaak zat vvs gepakt destijds
Dus ja ik mag wel zeggen dat ik die gewonnen heb
Hahaha heb ik je inderdaad vaker horen zeggen. Je hebt erop gezeten ja, niet gespeeld.
 

DeletedUser77942

Guest
Hahaha heb ik je inderdaad vaker horen zeggen. Je hebt erop gezeten ja, niet gespeeld.

Zeker heb ik erop gespeeld
Waarom vroeg jonah me anders voor de premade van 69 voor one als ik toch niks deed logisch als een wereld gespeeld is dat ik dan niks meer doe
 
Reactiescore
766
Zeker heb ik erop gespeeld
Waarom vroeg jonah me anders voor de premade van 69 voor one als ik toch niks deed logisch als een wereld gespeeld is dat ik dan niks meer doe
Maat ik ben vanaf fearless naar dba gekomen omdat jonah alleen overbleef en Rutger niet zoveel online kon zijn. Je hebt zelf nog gezegd dat je gestopt was op dba en dat je nog andere werelden speelde etc etc? Je hebt meegestart, meer niet, dus please dont pretend.
 

DeletedUser77942

Guest
Maat ik ben vanaf fearless naar dba gekomen omdat jonah alleen overbleef en Rutger niet zoveel online kon zijn. Je hebt zelf nog gezegd dat je gestopt was op dba en dat je nog andere werelden speelde etc etc? Je hebt meegestart, meer niet, dus please dont pretend.

Gast je praat over de eindfase van de wereld toen een wereld al gespeeld was
Dan doe ik inderdaad niks meer
Heb op 65 genoeg gedaan destijds dus licht jezelf beter in
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Nogmaals een timebot is wat overdreven, maar jullie hebben echt wel iets wat het aanvallen makkelijker maakt. Misschien ook niet iedereen, maar er zijn zeker accounts in walk die iets hebben wat andere spelers niet hebben. Dat is inmiddels wel duidelijk, zeker als daar niet meer op wordt gereageerd.
Skills en ervaring
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Welke voordelen hebben scripts dan bij het aanvallen? Scripts zorgen vaak voor een extra lagg waardoor je times slechter zijn. Ik gebruik geen scripts en ik time gewoon strak vanwege het jaren te doen.

Dat heeft niks met scriptjes te maken. Kan je er nu over ophouden @vtcpro?
 
Reactiescore
1.365
Dat jij je zo voelt aangesproken valt ook wel erg op laury. Meerdere ook.
 
Bovenaan