Golden Awards

Reactiescore
1.094
Het is niet dat w2 iets voorstelde.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Daarover gesproken trouwens: vraag aan je co Rene maar even hoe moeilijk boerlimiet werelden zijn :p
 
Reactiescore
1.365
W69 is gewoon awesome, omdat het 69 is. en jellie is BAE! <3 <3 <3 <3
 
Reactiescore
331
Daarover gesproken trouwens: vraag aan je co Rene maar even hoe moeilijk boerlimiet werelden zijn :p

Boerderijlimieten was leuk, kon je niet breindood stacken :D Waar zat gij op 18 mss?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Revolutie!

Boerderijlimieten was leuk, kon je niet breindood stacken :D Waar zat gij op 18 mss?

Eerst anas24, dan iron-law (heb het account rechtgezet)

Heb ook even op Brokensound gespeeld, maar ik faalde daar behoorlijk :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
331
Broken Sound, I remember!

Hebt gij ook ni 27 gezeten?
 
Reactiescore
331
W5 heb ik even gepasseerd op VULCAN haha
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Nooit van gehoord. Ik startte op ds3 tot 5 mil oid. Ben dan overgestapt van account naar Fcg123 in HRS.
 
Reactiescore
331
VULCAN was vrij groot acc nog hoor, 20 mil in TUC
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Juh nouja veel onbekende accounts op die wereld. Tuc was al de oudere tijd trouwens, dat was het slappe aftreksel van .Kiwi
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
TRAP HET AF MET DIE SMALL TALK OF MAAK EEN LIJSTJE !!

Ontopic; Coruscant flop. Verkeerde topic sorry
 
Reactiescore
331
You don't tell me what to do
 

DeletedUser78491

Guest
W5 volle seconden + boerlimiet op 36k. Daar had jij na de eerste blitz al weggeweest. Dat is het verschil kuikentje.

Sidenote: midgame kom ik misschien. Nu? Nah.
Ik ga hier even op inhaken, omdat ik het met deze statement niet mee eens ben. Het probleem is namelijk dat door het vergelijking van 2 werelden met compleet andere instellingen de vergelijking compleet scheef gaat. Je kan w5 en w69 letterlijk niet qua niveau vergelijken, omdat je weet niet hoe men van w69 het zouden doen op w5 als ze wisten met welke instellingen ze dealen.

Je kan wel uit de hoogte blijven doen en zeggen dat hedendaags tw noob is omdat het 'makkelijker' is gemaakt, maar dat kan nooit écht beargumenteerd worden.
 
Reactiescore
2.193
Je kan zo hoog of laag springen als je maar wilt.
Het blijft onzin.

Hetgeen wat de tegenstander had, had jij ook en daar pas je je speelstijl op aan.
Zelfde met werelden met ridder - kerk - toren of .......

Kom daarom niet op AF held uithangen, maar IG laten zien wat je ware kunde zijn

Leer eens lezen. Danke
 
Reactiescore
634
Elke dag weer moet ik lachen zodra ik AF lees.
Wat een figuren typen hier, echt serieus.

Ja. Fuck boer limiet.
Iedereen die W5 speelde had dat toch.
Daar pas je toch je speelstijl op aan.

Gaat straks iemand in W100 typen.
Jonge W65 dat was pas een wereld, want daar was Kerk. Dus iedereen in W100 is automatisch Noob, omdat zij W65 niet hadden gespeeld ?

Of ene in W110 typen.
Dammm, julli zijn Noobs. W69 was pas een echte wereld, Toren en veel accounts die flink hadden geboost.

Dus wat willen jullie bereiken door naar werelden in verleden te verwijzen met hun instelling en aan te geven dat huidige accounts Noobs zijn, doordat ze geen W1 t/m 10 hadden gespeeld ?
Laat staan hoe oud die spelers toen waren.
11 ? 12 ?
 
Bovenaan