Golden Awards

Reactiescore
1.283
Ja jullie contact heeft precies altijd dieper gelegen redenen heb ik gemerkt, genoeg met mm ge pm'd om te weten dat dat een fout is ;)

Bij deze mag duidelijk zijn waarom jij de gedachtegang hebt dat spelers buiten hun stam geen contact leggen.

Overigens zijn mm en tas geen Siamese tweeling ofzo dus zie niet in waarom mm erbij komt wanneer tas hier iets plaatst :eek:
 

DeletedUser80356

Guest
Bij deze mag duidelijk zijn waarom jij de gedachtegang hebt dat spelers buiten hun stam geen contact leggen.

Overigens zijn mm en tas geen Siamese tweeling ofzo dus zie niet in waarom mm erbij komt wanneer tas hier iets plaatst :eek:


Mja nee kan heel goed zijn dat jij een vriendelijke jongeman bent (of mannen xd) bent, of wie dan ook op dit spel, ik heb gewoon in het algemeen gemerkt dat spelers die alleen de eindoverwinning als doel hebben de mailbox eerder als een wapen gebruiken, niet om even vrienden te gaan maken. Je mag me altijd een pm sturen als je wil ik ga er vrijwillig gewoon geen sturen naar zo'n spelers :) Ik ben ook niet altijd in de juiste staat om te converseren met snuggere boys ;)
 
Reactiescore
1.478
ik moet dan ook wel toegeven dat tw geen goede omgeving is om mensen buiten je stam te ontmoeten ;)
Dan front je met de verkeerde mensen, of je bent gewoon geen gezellig persoon. Ik praat bijna meer met mensen buiten mijn stam dan binnen mijn stam, maar ik speel ook niet vaak op vaste accounts.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Dan front je met de verkeerde mensen, of je bent gewoon geen gezellig persoon. Ik praat bijna meer met mensen buiten mijn stam dan binnen mijn stam, maar ik speel ook niet vaak op vaste accounts.
Wij fronten idd met de verkeerde mensen
 

DeletedUser80356

Guest
ja ik ben echt wel de foute persoon om te fronten man, en ook echt heel ongezellig! Je hebt de kop op de nagel geslagen man!
 

DeletedUser79458

Guest
Veel gebeurd afgelopen tijd. Iemand zin om leuk lijstje te maken?
 
Reactiescore
766

DeletedUser73927

Guest
Mon rates, much good:
Beste speler:
Ik heb het idee dat het grootste gedeelte van de top nog niet echt is getest op deze wereld, dus voorlopig zet ik hier Axfire neer, gebasseerd op rang en ODA.
Beste stam: Een lastige. Voorheen vond ik Res altijd wel een vrij sterke stam, maar met de recruits van Inf hebben ze zichzelf in de vinger gesneden (ThftP, LoR). Daarnaast is er door het vrij kleine aantal leden sneller het risico op inactiviteit, omdat er minder spelers zijn die druk kunnen opvangen door bijvoorbeeld VV te draaien.
Shine zou eventueel kunnen, afhankelijk hoe de fusie met Bonken is verlopen. Het heeft er momenteel alle schijn van dat het een impulsieve actie is geweest als reactie op Ima. Mocht dit het geval zijn, dan voorspelt dat weinig goeds. Zeker omdat er ook Bonken accounts achter zijn gebleven bij de fusie lijkt het alsof er intern problemen waren en indien deze er waren zijn ze geïmporteerd naar Shine. Vandaar dat ik Shine dus wat langer in de gaten wil houden om te kijken of er intern gebreken zijn, voordat ik ze de "beste" stam noem.
Hierdoor blijft Ima. over als beste stam. Dik verdient volgens mij, gezien de groei, diplomatieke keuzes (Beste en netste zijn twee verschillende dingen) en prestaties op verschillende fronten.
De beste stam speler: Hier kan ik weinig over zeggen. Binnen Conq nijg ik naar Rudyniet, nooit te beroerd om een VV aan te pakken of initiatief te nemen. Voor de gehele wereld denk ik aan Niet te Doen, die volgens mij hun groei erg hebben geremd om hun stamgenoten op verschillende fronten te helpen.
Het grootste ego: Gezien de recente gebeurtenissen lijkt Too hot for this Planet de overduidelijke keus.
Beste leider: Geen mening
Slechte leider: Geen mening
Meest overschatte stam: Zelf ben ik bang dat ik Res enigszins heb overschat gezien hun recente debacles met Lor en ThftP, echter kan dit ook pech zijn. Ik denk dat Ima. binnen Ima. erg word overschat. Sommige spelers laten het klinken alsof ze de wereld al hebben gewonnen. Ze zitten in een extreem goede positie, zeker, maar de wereldwinst is nog ver weg.
Meest onderschatte stam: In alle bescheidenheid is dit natuurlijk Conq., wie had gedacht dat de acties van een rim stammetje het zuidelijk front voor de 2 grootste stammen zou dicteren, al dan op een dubieuze manier?
Meest overschatte speler: Voor mij is dit Mystery Man, de wijze waarop dit account handelde liet menig wenkbrauwen fronsen binnen ons team, ik had verwacht dat team MM wat eervoller zou handelen.
Meest onderschatte speler: Dat is Nap Time, sowieso, EZ win (nu geen massa op mijn dak gooien hé...)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Wess van The American Sniper lijkt me echt een super chille gast, alhoewel hij wel erg veel dutjes doet. Ook lijkt team Discovered by Accident. me een stel toffe gozers, alhoewel ze soms nogal wat fel uit de hoek kunnen komen. Theo Walcott. lijkt me ook een fijne vent, afgaand van wat ik op het AF van hem zie.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die geen VV's draaien of niet houden van een babbeltje
Mooiste speler naam: Romance is Dead., RIP buddy <3
Mooiste stam naam: NoHope, volledige naam: Hopeloze stam. Zelfspot blijft mooi!
Het tofste topic: Voor mij zijn dat Spotprenten en Golden Awards. Ik mis trouwens de oorlog verklarings topics, beetje jammer dit, die zijn meestal wel het leukste om te lezen!
Het domste topic: Ieder jank topic omtrent stabs. Volgens mij heeft vrijwel niemand binnen deze wereld nog een poot om op te staan na alle cf's, VV's, kata's, vage stam switches of zelfs ronduit ordinaire paniek fusies. Stop met klagen, start met dragen.
Favoriete forum poster: Wat shitposts betreft Rudyniet, geweldige bait. Wat inhoudelijke posts betreft Theo Walcott., erg genuanceerd en goed doordacht. Toffe vent.
Minst favoriete forum poster: Geen, elke bijdrage is welkom, liever een troll forum dan een dood forum.
Dikste wannabe op het forum: Zonder enige twijfel natuurlijk Too hot for this Planet, alhoewel ik soms flink moet lachen door zijn posts.
Dikste wannabe in het spel: Weinig wabbabe's voor zover ik weet.
Meest belovende speler voor de toekomst: Hier ga ik voor Kusm, dit account heeft een monsterlijk goede ligging, erg veel slagkracht en de ODA om te bewijzen dat hij het ook kan gebruiken.
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik gok dat Ima., mits ze de ego'tjes wat intomen, de grootste kans op een win hebben.
Mooiste profiel foto van spelers: Gifjes zijn goud, dus The American Sniper.
121784_large

Mooiste profiel foto van stammen: Enige topstam die überhaupt zijn best erop heeft gedaan, Ima.
121749_large

Grootste blunder: Mijn edelclear nét doodlopen, maar de 3de edel + 50 lc weet het dorp leeg te krijgen. Simuleren blijft lastig...
Mooiste actie van de wereld: Fusie Bonken + Shine, geeft de wereld opeens een veel intenser karakter, alsof de "end game" is begonnen.
 
Reactiescore
853
Beste speler: Ik heb het idee dat het grootste gedeelte van de top nog niet echt is getest op deze wereld, dus voorlopig zet ik hier Axfire neer, gebasseerd op rang en ODA.
Je stelt dus dat enkele accounts zich al wel hebben moeten bewijzen, waarom zijn dezen dan niet benoemd maar doe je een benoeming op basis van punten en ODA? Beetje apart aangezien iedereen wel snapt dat dit een vrij slechte maatstaf is voor de kwaliteit van een account.

Daarnaast is er door het vrij kleine aantal leden sneller het risico op inactiviteit, omdat er minder spelers zijn die druk kunnen opvangen door bijvoorbeeld VV te draaien.
Persoonlijk ervaar ik dat minder leden juist minder inactiviteit brengt doordat er altijd sprake is van een uitdaging en daarbij de noodzaak om spelers voor die accounts te vinden minder is. Persoonlijk denk ik dan ook dat Res een betere kans op deze wereld zal hebben dan Shine, ik vind het dan ook merkwaardig dat je kwaliteit van de accounts in principe niet meeneemt (toch?) als criteria voor beste stam.

Meest overschatte speler: Voor mij is dit Mystery Man, de wijze waarop dit account handelde liet menig wenkbrauwen fronsen binnen ons team, ik had verwacht dat team MM wat eervoller zou handelen.
Wat heeft Mystery Men gedaan dan? Heb dit niet meegekregen namelijk en vind ook dat deze benoeming nooit voor Mystery Men kan zijn. Dit account heeft weken met een dubbelfront gelegen en zich erdoorheen geknokt, iets wat weinig mensen op W65 kunnen zeggen voor zover ik meegekregen heb. Zij hebben zich dus wel degelijk bewezen in mijn ogen waar andere accounts dat (nog) niet gedaan hebben en mij dan eerder overschat lijken(?).
 
Bovenaan