Wat maakt het uit hoe goed of slecht hij deffed op één of ander kansloos accounts met talloze clusterfucks en omringd door talloze vijanden die 4 keer zo groot zijn? Even voor de duidelijkheid; elke clear en edel die jullie door vv-inzet hebben verloren is gewoon in jullie nadeel, simpelweg omdat dit een LH wereld is, elke nutteloze (lees: extra) verloren clear/edel geeft je account een kleine groeiachterstand.
Er zijn op LH werelden maar drie manieren om in de top te geraken:
- De trieste manier, geld spenderen om je onkunde terug te kopen door middel van evenementen, wat jammer genoeg de meeste mensen op deze wereld van laag niveau doen. Vereiste: een dikke portemonnee en een gebrek aan vrienden om bier mee te drinken.
- De gemakzuchtige manier, een shitload aan moraalbrekers en dorpenuitbouwers regelen zodat je lekker kunt internen en daar geen troepen aan hoeft te verkrachten. Vereiste: veel slap ouwehoeren en weinig zin in welke uitdaging dan ook.
- De oldskool manier, zeer goed omgaan met je troepen, zorgen dat je altijd de beste targets pakt, die je het minste troepen kosten. Alles strak timen, veel (nacht)blitzen en het voornaamste: je edellimiet laag houden. De eerder je je edels kunt omzetten in (goede) dorpen de sneller je GS-inkomsten, op deze wereld uitsluitend uit dorpen, hoger is. Vereiste: Enige skill en activiteit.
Last Whisper is vooral veel 1 en veel 2. Redbull vooral veel 2 en ook nog veel 1. Goez minder 1 en 2 dan de bovenstaande maar ook niet al te veel 3. Perfection, de eerste voor wie ik een goed woordje over heb; aan het begin veel 1 maar momenteel toch echt 3. Flipping is weer vooral 1 in de start en 2 alle maanden erna. Ga zelf maar door, er staan maar enkele accounts in die het op een fatsoenlijke manier hebben behaald. Iemand die nog kan ontkrachten dat het niveau op nagenoeg elke wereld tegenwoordig treurig is?
Ach niet getreurd, uiteindelijk brengt de derde manier je meestal naar een wereldwinst en naar de hoogste posities.