Golden Awards

DeletedUser77710

Guest
Omdat het topic 'Met welke 10' heel actief was in het begin van de wereld en nu niet meer wil ik graag met dit topic het classic forum terug beetje actief maken :)

Ik maak binnen uurtje een lijstje en ik hoop dat er nog verdere volgen :D

Beste account:
Beste stam:
De beste stamspeler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:



PHP:
[B]Beste account:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:[/B]

Ps. @The Minion , doe jij ff die spoiler. Lukt me niet xD

Het is ook moeilijk xx
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.508
Wie het topic maakt moet ook het eerste lijstje maken Lucas.
 

DeletedUser77710

Guest
Beste account: Roze Pony Vegtmasjiene Dit account staat nu al een lange tijd op rang 1 en heeft een hele mooie voorsprong op de nr 2. In het begin werd er steeds gediscussiërd over het account Kaarsvet en dachten er een paar (incl mij) dat hij ging meedraaien in de top 5, dit account kwam dan onopgemerkt in de top 5 terecht en werd direct eerste.
Men zou denken dat hij het zo ver heeft geschopt door interns, maar als je kijkt naar zijn OD, dan overheerst hij daar ook.
Zijn ODA bedraagt 1,163,374 waardoor hij daar ook op nr 1 staat.
Zijn ODD bedraagt 20,640 waardoor hij daar op 19 staat.

Het account heeft ook verschillende dagawards gekregen waaronder 6x rover. Het blijkt dus ook dat ze een hele goeie farm hebben.
De spelers van het account ken ik niet, ben benieuwd naar de eerste massa op hun.
Beste stam: Disney, over deze stam wordt eigenlijk niet veel gezegd op het Algemeen Forum en de leden houden zich ook relatief gedeisd.
Ze staan als OD rang op de nr. 4
Globaal gezien hebben ze nog niet echt groot front. Alleen krijgt Mr.Madness nu wel front met 24/7.
De beste stam speler: Op deze wereld nog niet echt een goede stamspeler gezien die in actie moest schieten, maar ik weet dat Dick wel een goede stam speler is.
Het grootste ego: Paul (finalowner3) Ik ben geen persoon die altijd ruzie gaat zoeken met personen, maar ik zie deze persoon constant mensen uitkafferen en hij speelt naar de man toe dan P en P te voeren.
Beste leider: Mickey Waus en Mr.Madness staan bij Disney aangeduid als de leiders, zijn beide accounts die goed kunnen overleggen met naasten en goed hun punt duidelijk kunnen makken op een BELEEFDE (@finalowner3 ) manier
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam: Ik denk dat er niet echt een stam overschat wordt op deze wereld.
Meest onderschatte stam: 24/7, je hoort ze ook niet veel op het AF. Nu ze bijna front gaan krijgen met Disney zie je ze wel voorbereiden. Ze zijn nu hun front compact aan het maken door bb's te edelen.
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler: Bots and Bushes, dit is het account waar Laurens en nog een paar op spelen. Nu zie ik in sommige posts dat er mensen zeggen dat dit account snel zal weggespeeld worden, maar uit het verleden is het gebleken dat Laurens gewoon een goede deffer is, nee inderdaad geen god.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @Pimsie. , @MyPride , @YoWhite , Toxical error. De eerste 2 omdat ik hun humor gewoon echt goed vind en ik vind dat je in je stam ook gewoon eens moet kunnen lachen. Het is en blijft een spel. Ik zou ook eens graag met Andries spelen, omdat ik hem gewoon goed vind P en P'en en het gewoon een chille speler uitziet. Toxical error was mijn vijand vroeger en toen kon ik al goed met hem opschieten, nu hij dichter bij mij ligt en we niet direct vijanden zijn, kunnen we het nog beter met elkaar vinden. En tis eens nice om nog een westvlaming te zien op dit spel :p
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Martijn, van underground ... Sorry, maar ik moet je nog altijd niet hebben. Je denkt dat je dé man bent met je posts van 6 meter lang die toch niemand leest. In je stam gezeten op w52 en daar was het echt al erg.
Mooiste spelers naam: Eyjafjallajökull , kwist niet dat Salah abdeslam wifi had in de gevangenis :eek:
Mooiste stam naam: Facta non verba , waarschijnlijk hebben jullie nog nooit over deze stam gehoord ( ik ook niet :oops: ) Maar vind deze naam wel nice tho.
Favoriete forum poster:
Pim, Laurens, Emile omdat ze meestal gewoon posts posten van paar zinnen en het grappig is.
Minst favoriete forum poster: @underground tacticz. uitleg heb je al gekregen :)
Dikste wannabe op het forum: Paul
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: G0dr3kt
Mooiste profiel foto van stammen: Disney
Mooiste actie van de wereld: Hierbij wil ik een actie van mijzelf plaatsen. In het begin van de wereld mijn clear doodgelopen door de schuld van tw en zelf nog gefarmd geweest door spelers rondom. En dan nu nog meedraaien in de top 15 :)
Meest belovende speler voor de toekomst: Bots and Bushes, G0dr3kt, pony
Meest belovende stam voor de toekomst: Logic en Disney, misschien NoCure
Grootste blunder: Tw die de regel van ondersteuning na 5 dagen heeft ingeschakeld en zelf niet goed weet hoe die in elkaar zit :D
Voor wie heb je nu echt respect: Voor mensen die aan P en P kunnen doen en die niet mensen gaan uitschelden of kleineren. Of spelers die heel serieus kunnen spelen en hier en daar wat humor hebben.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Meine co Jens, Kristoff, stamleden, ...
 
Reactiescore
1.049
Beste account: Gerald Earl Gillum, Ik ken de mensen die erop spelen en ik denk dat het simpelweg kwalitatief de beste spelers zijn van de Classic. Nu zal er kritiek komen want ze doen niet alles fair volgens Leaf. Hier ben ik het niet mee eens... Ik zie het niet als clusterfuck en dus als slim spel. Was andersom hetzelfde geweest ;)
Verder verwacht ik dat ze zeker ''weer'' top 3 eindigen. Durf ik een wedje op te leggen
Beste stam: Logic, Maar het zal spannend deze keer worden. De tijd zal het uitwijzen binnen nu en 2 weken. 24/7 en DisNey lijken me geen echte topstammen maar wel toffe spelers die het spel snappen. Leaf Is een geduchte tegenstand voor Logic en zullen het niet kado geven verwacht ik zo, En dat hoop ik zo want ik geniet van het AF
De beste stam speler: Enrico Dandalo, Hier kan ik alleen oordelen waarmee ik heb gespeeld en dan zijn zij veruit de beste stamspelers. Heb ze al een classic mogen meemaken en hoop er nog een paar te doen. Ze pakken elke VV waar nodig doneren stamclears en er staat altijd iemand voor je klaar, IG, in de stamchat of voor een gezellig praatje!
Het grootste ego: Laurens en Paul, eigendunk zat aan beide kanten. ben benieuwd of ze het waar gaan maken! Hoop het van beide kanten voor meer spektakel
Beste leider: Andries <3 Ach kunnen jullie zeggen, Jij bent noob en hebt nog niemand meegemaakt... Is zeker waar maar als ik elke wereld met deze man kan doe ik dat graag, Er zullen vast betere leiders zijn/zijn geweest maar ik vraag me soms af wat er dan beter kan ;)
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: Tubbie, Uiteraard kun je zeggen dat dit door Logic/Pony kwam maar als je naar FBD keek hoe makkelijk dat ging zijn ze zeker overschat. Je mag hier ook Logic/Anonim Want door ons verloren ook zij het 4de wiel...
Meest onderschatte stam: Ik denk niet dat we hier van kunnen spreken deze classic, Als ik hem moet geven krijgt NoCure hem, Ben benieuwd wat deze gasten gaan brengen. Wie weet zijn zij de 3de hond...
Meest overschatte speler: Escuádron Anónim. Als Flex nou niet zo had opgeschept over onze mogelijke start hadden we hier iemand anders kunnen neerzetten :eek:
Meest onderschatte speler: .ScoField Die heb ik iig onderschat, Aan het begin van de classic had ik ze geen rooie stuiver gegeven. Maar hebben nu zeker goede ligging en groeipotentie. Ook als je kijkt naar de groeiranglijst, Dus zet hem op Jenten!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mijn stammie beviel me erg goed, Ook wil ik Heres graag benoemen! Toffe gast erg actief alleen moeten we samen wat aan onze skills spijkeren :eek: Trouwens wil met zoveel mensen in een stam, Mits ze gezellig zijn er er voor gaan. Kan me nog een perfecte quote van Andries herinneren: ''Ik speel liever met een bende noobs die actief zijn en het willen leren dan een paar semi-actieve pro's''
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Moet ik diegenen eerst hebben meegemaakt.... Zijn er nog zeer weinig
Mooiste spelers naam: Gifts of Promotheus, Toffe naam. Mooi bedacht
Ook verdient Oeleboelepetroelewoeli een plaatsje hier. Hoe bedenk je zoiets :rolleyes:
Mooiste stam naam: Logic 1-800-273-8255 Credits were credits due @Pimsie. zat een mooi verhaal achter met een mooi moreel/betekenis.
Favoriete forum poster: Springt niemand met kop en schouders boven, Als je een mooie onderbouwde post kunt neerzetten waar ook de feiten kloppen ben je gewoon een goede poster
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: Mickey Waus Kwam zich ineens mee bemoeien ookal kende hij de feiten niet. Heb sowieso niks met echte moraalridders als hun eigen stam in diezelrfde tijd gewoon internt
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: .ScoField, Tof plaatje lekker clean past goed bij de naam!
Mooiste profiel foto van stammen: Logic, Het beste werk wat @donkergat heeft geleverd in tijden ;)
Mooiste actie van de wereld: Toen wij in 4 onbezette uurtjes een massa kregen, Kan geen andere actie bedenken denk ik...
Meest belovende speler voor de toekomst: Bots and Bushes , Moeten ze wel Logic trotseren en doorstoten. Anders ga ik voor Enrico Dandalo Topteam!
Meest belovende stam voor de toekomst: NoCure, Heb echt het gevoel dat ze iedereen gaan verrassen
Grootste blunder: Zelfde als mooiste actie. Of dat ik t wachtwoord was vergeten na 40x proberen...
Voor wie heb je nu echt respect: Andries/Rest van Logic of eigenlijk iedereen die zich 110% inzet voor de stam!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mn teampie van Anonim (+ @Silver12 ) En heel wat mensen van Logic
 
Reactiescore
1.019
mooie lijstjes. ik zal kijken of ik morgen ook tijd kan vinden, al is het misschien wel wat vroeg, er is nog niet echt iets gebeurd.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Mooiste stam naam: 1-800-273-8255 Credits were credits due @Pimsie. zat een mooi verhaal achter met een mooi moreel/betekenis.

ee16dc16528d697fa708ff4801cd5787.png


Main man.
 

DeletedUser78760

Guest
Beste account:
Mr.Madness. Beestachtig actief team, ik denk dat er deze wereld zeker wel 3 minuten onbemand waren op het account.

Beste stam:

Logic Recruit to Win? CF'en? Misschien wel. Ontkom ik er niet aan te zeggen dat wanneer geen enkele stam nu diplomatieke betrekkingen zouden hebben Logic de wereld makkelijk zou winnen.

De beste stamspeler:

Geen idee.

Het grootste ego:

Mickey Waus. Stan en Willem in één team, bizar dat dit goed gaat.

Beste leider:

Ik heb hier nog niet écht goede leiders gezien. Ik vind dat bij Logic teveel de makkelijke weg wordt gekozen. Leaf heeft zich ook nog niet prominent laten schitteren. 24/7 is net als Disney nog maar een 'bij-stammetje'.

Slechtste leider:
-

Meest overschatte stam:

Logic Telkens kregen we het weer te horen hier op AF: Zonder classic-ervaring wordt het toch niks. Logic is de plek waar je het moet vinden. Wat ik vooral heb gezien is dat er mooi wordt gepraat en verder de makkelijke weg wordt gekozen. Dat is niet erg en je kan er ook wel een wereld mee winnen, maar ik had er meer van verwacht. Ik moet wel zeggen dat ik Andries bijzonder prettig vind communiceren.

Meest onderschatte stam:

Disney & 24/7 Alle aandacht gaat bijna naar Leaf en Logic terwijl er in mijn ogen zeker nog twee andere kanshebbers zijn.

Meest overschatte speler:

Roze Pony Vegtmasjiene Ik wil helemaal niet ontkennen dat je wat moet kunnen om zo groot te worden, maar Ik denk dat ze hun plek toch vooral door boosts in het begin gekregen hebben (yep, ik geef Krepox gelijk). Daarnaast denk ik dat ze met een gelijk één op één tegen Madness geen grote kans maken.

Meest onderschatte speler:

Moet nog blijken, is nog weinig gebeurd vind ik.

Met wie zou je nog eens graag in een stam zitten:

Andries Zijn stamgenoten roepen allemaal wat voor een goede leider hij is. Lijkt me leuk om dat eens van die kant te kunnen ervaren.
Pim Vind ik by far de beste P&P'er hier. Komt met goede onderbouwingen, maakt het visueel, straalt bijna onpartijdigheid uit ondanks dat hij sterke punten in het voordeel van zijn eigen stam maakt.
Jasey Heb ik vaak op lopen zeuren, maar is toch een old-gen met veel verstand van het spel. Schijnt ook erg tof te zijn als je bij hem hoort. Hij meet zich op het AF uiteraard een rol aan en ik ben niet zo naief om te verwachten dat hij in het echt precies hetzelfde is.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Paul Snapt er volgensmij gewoon echt niks van. Loopt stoer te doen met zijn sterke time-kunsten wat of onzin is of gebruik van bots.

Mooiste spelers naam:

Roze Pony Vegtmasjiene Fantastische naam gewoon.
Oeleboelepetroelewoeli Diepzinnig wel, zijn dorpsnamen ook.

Mooiste stam naam:

DisNey Spreekt voor zich. Let it góóóóó.

Favoriete forum poster:

Pimsie Wat mij betreft de enige goede P&P'er hier.

Minst favoriete forum poster:
Paul
Iedereen zou verwachten dat ik Jasey hier plaats. Echter komen er een hoop mensen eerder dan hij hier. Paul snapt het gewoon echt niet, die doet het niet eens met opzet.

Dikste wannabe op het forum:

Zie hier boven.

Dikste wannabe in het spel:

Ik, Ik wil écht graag dat Disney wint!

Mooiste profiel foto van spelers:
G0dr3kt

Mooiste profiel foto van stammen:

DisNey Spreekt voor zich. The cold never bothered me anyway!

Mooiste actie van de wereld:

Toen Willem met edels ging farmen.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Mr.Madness. Gaat de wereld misschien nog wel winnen.

Meest belovende stam voor de toekomst:

DisNey Ik beloof het.

Grootste blunder:

Die van het TW team tegenover Lucas

Voor wie heb je nu echt respect:
Mr.Madness.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Cliché: mijn co's


Ik wil trouwens wel even wat toevoegen:
Hans schijnt een fantastische vent te zijn maar dit lijkt op dit classic forum deze classic niet zo, @Mickey Waus Zie het niet als beledeging maar als hoe ik je posts las

None taken. Ik snap jou mening vanuit jou positie.
 

DeletedUser75558

Guest
Ik maak er vanavond wel eentje.
Mij niet vergeten eh!


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Paul Snapt er volgensmij gewoon echt niks van. Loopt stoer te doen met zijn sterke time-kunsten wat of onzin is of gebruik van bots.
Bedankt, ik kan er echt helemaal niks van nee.


Mooiste actie van de wereld: Het moment toen trump aan de macht kwam en alle liberalen aan de kant werden gezet. #THIERRY FOR PRESIDENT #CONSERVATISM IS THE BEST.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
@thelightfighter , geef eens die morele betekenis van die som cijfers van Logic aub :)

Verder zie je direct al activiteit, prachtig! :D


Logic is een rapper die heel veel nummers maakt over realiteit en niet over vrouwen en drugs. Het desbetreffende nummer gaat over zelfmoord en hoe erg dat wel niet is. Het nummer 1-800 is het Amerikaanse nummer dat je kan bellen wanneer je speelt met zelfmoord gedachten en hier hulp bij wilt. Een soort van hulp lijn voor deze mensen. In het nummer rapped hij dan ook van uit verschillende kanten. In het begin verplaats hij zich in het leven van een persoon die daadwerkelijk speelt met zelfmoord, dit doet hij door het voorbeeld te nemen van een jongen die homo is maar zijn gezin en geloof dit niet accepteren. Halverwege het nummer wisselt hij naar een persoon van de hulplijn, die hem probeert te overtuigen dat er iets in het leven zit en zelfmoord nooit de optie is. Uiteindelijk wisselt hij weer terug naar de persoon die zelfmoord wilde plegen, maar nu dankzij de hulplijn niet meer.


Check beide filmpjes voor verdere uitleg, en pak de lyrics erbij als je het luistert. :)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan