Golden awards

DeletedUser73244

Guest
Je weet waar deze spelers spelen, het enige wat Exorsus op dat front kan uitoefenen is pressie d.m.v. clears of langlopende edels die dan toch door stamdef worden geblockt.

Als je laurens zijn uitspraken als argumenten beschouwt, neem dan ook de uitspraak dat onze massa vele malen beter in elkaar zat dan die van jullie mee in jouw posts ;)

Ze hadden toch via vv of watdan ook druk kunnen uitoefenen? Jullie weten tenslotte dat laurens er ligt. Daarnaast lijkt het mij dat je gezamenlijk met de stam een plan bedenkt om dorpen te gaan pakken.
Met goede aanvallers zoals Exsorsus in de stam (die laurens ook nog is kennen) verwacht je dat er dan wel een plan op tafel komt om daadwerkelijk ook dorpen te pakken.


Daarbij loosde Savage dorpen als water toch? Bij die van The-0ne heeft Zooi zich idd van een sterke kant laten zien, 0 verloren als ik de stats goed lees? Weet verder niet of die massa goed in elkaar zat.
Als water? een kleine dorpen verlies van 12 dorpen vanwege een intern foutje kan gebeuren. inmiddels zijn alle verliezen weer recht getrokken en staat zooi in de +.

Daarnaast hebben we niet één massa gehad van beide stammen. Ze vallen vaker gezamenlijk aan.


'Smoesjes'. Je weet wat daar de definitie van is toch? Of zeg je maar wat?

Het is namelijk wél waar dat we op stamdef en Laurens liepen. Geen enkele andere speler op deze wereld (uitzonderingen zullen er vast zijn... :rolleyes:) had deze massa net zo succesvol afgeslagen als Laurens.

Dat de massa zeer strak was, was juist het punt. Laurens heeft zelf gezegd dat dit misschien wel de lastigste mass was die hij ooit gedeffed heeft.

En neu ik weet niet wie Qeeezz is. Leg maar uit wat dit over mij zegt. Of is dat ook weer zo'n opmerking van 'ik gooi hem er maar uit zonder dat ik weet waarom ik het zeg' ? Net zoals je eerste opmerking.
Mij hoor je ook niet zeggen dat je niet op stamdef liep of niet op laurens liep. Maar laurens heeft met een stuk minder middelen dan Qqeezz alles weten te behouden. dat zegt ook wat over jullie aanval. Ik zeg niet dat jullie aanval slecht was. Maar Zooi heeft meer laten zien dan derest, dat was mijn punt.

Als je een beetje weet van de wereld had dan had je geweten wie Qqeezz is. Je kan is kijken op de ranglijst of bij de stam DS, wellicht vind je hem daar.
 
Reactiescore
1.893
Als water? een kleine dorpen verlies van 12 dorpen vanwege een intern foutje kan gebeuren. inmiddels zijn alle verliezen weer recht getrokken en staat zooi in de +.
12 dorpen verlies vind ik toch redelijk wat, rekening houdend met dat Zooi - ook door zichzelf- beter wordt geschat dan DS, de toren, en de diepte van de gepakte dorpen.
Alle verliezen zijn rechtgetrokken? Clicky
 

DeletedUser76151

Guest
Ze hadden toch via vv of watdan ook druk kunnen uitoefenen? Jullie weten tenslotte dat laurens er ligt. Daarnaast lijkt het mij dat je gezamenlijk met de stam een plan bedenkt om dorpen te gaan pakken.
Met goede aanvallers zoals Exsorsus in de stam (die laurens ook nog is kennen) verwacht je dat er dan wel een plan op tafel komt om daadwerkelijk ook dorpen te pakken.



Als water? een kleine dorpen verlies van 12 dorpen vanwege een intern foutje kan gebeuren. inmiddels zijn alle verliezen weer recht getrokken en staat zooi in de +.

Daarnaast hebben we niet één massa gehad van beide stammen. Ze vallen vaker gezamenlijk aan.



Mij hoor je ook niet zeggen dat je niet op stamdef liep of niet op laurens liep. Maar laurens heeft met een stuk minder middelen dan Qqeezz alles weten te behouden. dat zegt ook wat over jullie aanval. Ik zeg niet dat jullie aanval slecht was. Maar Zooi heeft meer laten zien dan derest, dat was mijn punt.

Als je een beetje weet van de wereld had dan had je geweten wie Qqeezz is. Je kan is kijken op de ranglijst of bij de stam DS, wellicht vind je hem daar.

Matthew please, je maakt jezelf belachelijk. We kunnen wel een van de beste aanvallers van de nederlandse server hebben, maar vielen dan ook aan tegen wellicht (een van) de beste deffer van de nl server. Zoals eerder vermeld zat de massa keurig in elkaar en was de planning en uitvoering top. Maargoed, de massa kan net zo top zijn, met een uitkijktoren is het gewoon een stuk makkelijker deffen. Daarnaast helpt het ook als je enorm veel stamdef krijgt.

Ja oke, we hebben 0 dorpen gepakt maar hadden dan ook minder middelen dan Zooi. Om maar niet eens te spreken tegen wat voor een tegenstander jullie speelde. Met alle respect maar ik heb nog nooit van Qqeez gehoord, dat hij een Mb was op w48 zegt ook voldoende lijkt me.

Dan over de strategie van zooi. Je beweert dat onze aanval niet goed in elkaar zat omdat we geen dorpen pakte. Maar wat was jullie tactiek dan? 1000clears rammen op het front en hopen dat er iets leeg komt te staan. Dat noem ik nou niet bepaald een massa van een hoog niveau.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Sinds wanneer is het feit of laurens je massa weet te deffen met 0 dorpen verlies een graadmeter voor hoe goed een massa in elkaar zat?
 

DeletedUser73244

Guest
12 dorpen verlies vind ik toch redelijk wat, rekening houdend met dat Zooi - ook door zichzelf- beter wordt geschat dan DS, de toren, en de diepte van de gepakte dorpen.
Alle verliezen zijn rechtgetrokken? Clicky
De dorpen die verloren zijn, zijn rechtgetrokken met andere dorpen van DS. Doelde meer daarop.

Matthew please, je maakt jezelf belachelijk. We kunnen wel een van de beste aanvallers van de nederlandse server hebben, maar vielen dan ook aan tegen wellicht (een van) de beste deffer van de nl server. Zoals eerder vermeld zat de massa keurig in elkaar en was de planning en uitvoering top. Maargoed, de massa kan net zo top zijn, met een uitkijktoren is het gewoon een stuk makkelijker deffen. Daarnaast helpt het ook als je enorm veel stamdef krijgt.

Ja oke, we hebben 0 dorpen gepakt maar hadden dan ook minder middelen dan Zooi. Om maar niet eens te spreken tegen wat voor een tegenstander jullie speelde. Met alle respect maar ik heb nog nooit van Qqeez gehoord, dat hij een Mb was op w48 zegt ook voldoende lijkt me.

Dan over de strategie van zooi. Je beweert dat onze aanval niet goed in elkaar zat omdat we geen dorpen pakte. Maar wat was jullie tactiek dan? 1000 clears rammen op het front en hopen dat er iets leeg komt te staan. Dat noem ik nou niet bepaald een massa van een hoog niveau.

Weetje wat enorm veel stamdef is? Wanneer je letterlijk 90% van alle clears kan blocken en nog 120k+ stacks overhebben, zoals Qqeezz deed. Jullie doen alsof het aan de massa stamdef lag die laurens kreeg , maar als ik laurens hoor stonden de stacks daar half zo groot als die bij qqeezz. In mijn ogen heeft laurens gewoon goed gedefft maar was jullie aanval ook minder goed.

Dat qqeezz zelf noob is maakt niet uit, vv afgeven is zo gedaan.

Tsja niet mijn idee maar er zijn toch dorpen gepakt. Kunnen we van jullie tactiek niet zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Laurens doe die bots maar weer de deur uit. We hebben je allang door.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Ze hadden toch via vv of watdan ook druk kunnen uitoefenen? Jullie weten tenslotte dat laurens er ligt. Daarnaast lijkt het mij dat je gezamenlijk met de stam een plan bedenkt om dorpen te gaan pakken.
Met goede aanvallers zoals Exsorsus in de stam (die laurens ook nog is kennen) verwacht je dat er dan wel een plan op tafel komt om daadwerkelijk ook dorpen te pakken.

dit plan lag er en is ook uitgevoerd, op enkele plekken viel er meer te behalen.

en als het enkel aan de middelen lag of het plan, waarom kunnen we met een mindere aanval op bagage daar wel dorpen pakken, (minder middelen van onze kant, minder nauwkeurig opgezet, en slechter uitgevoerd), toevallig een account dat niet door laurens gedeffed werd, maar nog wel door spelers die door eigen stam wel worden benoemd als redelijke/goede spelers?
 

DeletedUser73244

Guest
Met dezelfde reden dat ik dorpen kon pakken van trash. Gebruik maken van het onverwachte. stamdef was naar Mymumm en bagage lag meer open.
 

DeletedUser76151

Guest
De dorpen die verloren zijn, zijn rechtgetrokken met andere dorpen van DS. Doelde meer daarop.



Weetje wat enorm veel stamdef is? Wanneer je letterlijk 90% van alle clears kan blocken en nog 120k+ stacks overhebben, zoals Qqeezz deed. Jullie doen alsof het aan de massa stamdef lag die laurens kreeg , maar als ik laurens hoor stonden de stacks daar half zo groot als die bij qqeezz. In mijn ogen heeft laurens gewoon goed gedefft maar was jullie aanval ook minder goed.

Dat qqeezz zelf noob is maakt niet uit, vv afgeven is zo gedaan.

Tsja niet mijn idee maar er zijn toch dorpen gepakt. Kunnen we van jullie tactiek niet zeggen.

Tja dat de stacks bij jullie hoger zijn in de frontdorpen is logisch als er zo slecht wordt aangevallen, makkelijk stacken dan. Bij MM werden er in totaal een stuk of 60 dorpen voorzien van 9 clears, om dat te blocken zijn geen grote stacks per dorp nodig, maar als je al die def bij elkaar optelt zit je op een hoog aantal. Dat je beweerd dat de massa van Zooi op ene QQ beter zou zijn dan de massa op MM zegt denk ik wel voldoende over hoe serieus we je moeten nemen.
Waarschijnlijk weet je niet eens hoe de massa op MM in elkaar zat maar zit je hier maar wat te roepen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik heb helemaal niet eens 9 clears per dorp geblokt joh. Nerd

Mijn verdediger was 1.5 mil. Die van QQ was 4(?) mil. Groot verschil, adhv daarvan kan je al feiten afleiden.
 

DeletedUser73244

Guest
Blijkbaar heb je netzo weinig weet van onze massa op ds als dat ik zou moeten hebben van jullie massa op myumm.

Dus begin nou niet zo slap te lullen robin. :rolleyes:

@dragonshield3 qq had 6.9m ofzo als vvdd.
 

DeletedUser74358

Guest
Ze hadden toch via vv of watdan ook druk kunnen uitoefenen? Jullie weten tenslotte dat laurens er ligt. Daarnaast lijkt het mij dat je gezamenlijk met de stam een plan bedenkt om dorpen te gaan pakken.
Met goede aanvallers zoals Exsorsus in de stam (die laurens ook nog is kennen) verwacht je dat er dan wel een plan op tafel komt om daadwerkelijk ook dorpen te pakken.

Ooit gehoord van de VV-regel misschien? Aangezien wij mogelijk voor een tweede run zouden gaan, was dat niet echt slim geweest hé?

Daarbij, Twan zei het ook al maar blijkbaar lees je het niet goed of ben je zeer vergeetachtig, vond Laurens het een zeer goede massa. En omdat wij laurens kennen moeten wij meer dorpen van hem kunnen afpakken? Wij kunnen er niks aan doen dat die jongen 20 uur lang defft(Toppertje hoor lau :)!)

Met dezelfde reden dat ik dorpen kon pakken van trash. Gebruik maken van het onverwachte. stamdef was naar Mymumm en bagage lag meer open.

Bagage lag meer open? Heb je berichten daarvan dan?

Ik heb helemaal niet eens 9 clears per dorp geblokt joh. Nerd

Mijn verdediger was 1.5 mil. Die van QQ was 4(?) mil. Groot verschil, adhv daarvan kan je al feiten afleiden.

Hij zei ook niet dat je ze geblockt hebt, maar om dat te blocken dan.. En een VVDD zegt niet zo heel veel, natuurlijk geeft het aan dat er meer clears geblocked zijn, dus waarschijnlijk meer def stond. Maar als zooi frontstacks heeft aangetast en wij mobiele def hebben gecleard, prefereer ik toch de mobiele defjes :)
 

DeletedUser73244

Guest
Misschien had een vv wel slim geweest en waren er dan wel dorpen gepakt. Je weet het niet he.

Naja laurens kan dat zeggen maar dat overtuigd mij niet. Als jullie het een goede massa vonden prima. Maar ik blijf bij mijn standpunt dat zooi meer heeft laten zien in vergelijking tot andere stam. Dus de beste stam is in mijn ogen nogsteeds zooi.
 
Reactiescore
1.893
dit plan lag er en is ook uitgevoerd, op enkele plekken viel er meer te behalen.

en als het enkel aan de middelen lag of het plan, waarom kunnen we met een mindere aanval op bagage daar wel dorpen pakken, (minder middelen van onze kant, minder nauwkeurig opgezet, en slechter uitgevoerd), toevallig een account dat niet door laurens gedeffed werd, maar nog wel door spelers die door eigen stam wel worden benoemd als redelijke/goede spelers?
Welke redelijke/goede spelers hebben er dan op bagage gedeft?
 

DeletedUser76151

Guest
Met dezelfde reden dat ik dorpen kon pakken van trash. Gebruik maken van het onverwachte. stamdef was naar Mymumm en bagage lag meer open.

Klopt man. Bagage stond echt helemaal leeg..
7af87eb297.png



Ik heb helemaal niet eens 9 clears per dorp geblokt joh. Nerd

Mijn verdediger was 1.5 mil. Die van QQ was 4(?) mil. Groot verschil, adhv daarvan kan je al feiten afleiden.

Je vvdd was 4m pannekoek :)
 
Bovenaan