Pimsie.
Tribe Mate Of The Year 2017
- Reactiescore
- 2.550
Het grootste ego: Ik kies hiervoor voor 2 spelers, namelijk Pim omdat ik het beetje raar vind dat hij zichzelf zo trots op het AF komt verkondigen met posts tegen Meow. Maar eigenlijk vind ik dat die weinig te zeggen heeft na het makkelijk opgeven binnen Bier destijds. En nu met Candice eigenlijk ook niks bereikt heeft maar toch op het AF zichzelf als 'pro' voor doet (zo komt het naar mij over althans). Ik weet niet of hij met vv's veel gedaan heeft om zichzelf te laten zien, maar met Candice heeft die nog zeer weinig bereikt en al helemaal niks tegen Meow zowat.
Ten eerste wil ik zeggen, super lijstje! Ik wil hier toch nog 1 keer op in gaan. Ik ben destijds in Bier gestopt voor dat Samael werd gerekt. Ja dit zag ik aankomen, natuurlijk. De reden dat ik gestopt ben wil ik nog een keer duidelijk maken. Destijds werd bij mijn oom kanker geconstateerd in zijn Lever, met uitzaaiingen naar zijn longen, nieren etc etc. Als je dit niet geloof wil ik er wel bewijzen van sturen, maar dat vind ik een beetje te ver gaan ( waarschijnlijk wel begrijpelijk). Daar bij kwam problemen in mijn relatie, wat nu overigens weer goed is. Dat waren al 2 dingen die waar ik mee zat. Daarnaast had bier al tijden maximaal 5 spelers die echt voor bier door het vuur gingen. Ik irriteerde mij persoonlijk al meerdere malen aan bier en de tijd die ik er eigenlijk wel in moest steken. Echter wilde ik Aucune niet in de steek laten omdat dit het account waar ik van de start op speelde, ook logisch lijkt me. De druppel was voor mij de ochtend toen ik wakker werd en dit zag:

Mijn twee medespelers stopte, en ik zou dus alleen overblijven. Dit was dus het vierde ding in mijn leven op dat moment wat mijn frustreerde, ik heb toen ( op een redelijk gefrustreerde manier) ook besloten om er mee te stoppen. Ik had genoeg andere dingen aan mijn hoofd en alleen overblijven op het account vond ik niets. Een paar dagen nadat ik stopte werd audere en samael gerekt. Ja, dit kreeg ik mee want ik werd prive vol gespamt om terug te komen. Ik heb eigenlijk alles afgewezen voor 3 weken ofzo, tot dat alles weer rustig was ik en ik zin had om weer te gaan spelen.
Ik had meerdere optie's, terug op Aucune, was 1 miljoen kwijt. En daar proberen de zaken weer te herstellen. Dit heb ik niet gedaan en hier heb ik achter af wel spijt van. Dan had ik al dit gejank misschien niet gehad, ik had gewoon geen zin om in mijn eentje daar te gaan lopen deffen. Ik heb toen besloten om op een ander Bier account te gaan. Waar ik nu nog steeds speel, Candice Swanepoel.
Ik kan me heel goed inleven in jullie gedachte, van buitenaf lijkt het gewoon op runnen. En deze post zal daar ook geen verandering in bregen, dat snap ik ook. Toch wilde ik dit nog even met jullie delen. Ik heb mij in de Bier tijd altijd volledig ingezet voor Bier, ik heb dagen op Audere lopen vv'en. Ik ben nooit bang geweest voor inc's en dat ben ik nog steeds niet. Nogmaals ik begrijp jullie, ik vind het alleen wel jammer.
Extra: wat je van mijn posts vind staat hier los van, dat is jou mening en die respecteer ik dan ook.
Leuk lijstje Richard, op deze puntjes wilde ik wel even ingaan. Wat Pim betreft, dat is natuurlijk een mening en daarom niet fout, doch denk ik daar heel anders over. Pim is echt iemand die algemeen ondergewaardeerd word, Pim is tot aan het extreme toe een stamspeler. Door wat mot met een Fire-speler die er net zoals veel meow'ers is Pim er een tijdje terug een paar weken uitgeweest. Hij kwam op aandringen van ons terug, en nam direct overal vv's. Zo beheerde Pim Ethnocentric o.a. tijdens de aanvallen, en plande hij de massa op Baapblazers, niemand anders wilde dat gaan doen. Ondertussen is Pim zelfs van account verhuist, voor het welzijn van Fire. Noem hem een hopper, runner of wat dan ook, Pim heeft veel meer voor zijn stam over dan 95% van de anderen en daarom doet het pijn aan mijn ogen om te zien dat men hem uitmaakt voor ego.
Dankje Roald, mooie toevoeging aan mijn post.