Golden Awards

Deleted User - 2248860

Guest
Beste speler:
Het initiatief van TBC om te proberen een eindgevecht nog in te zetten wil ik ook even nog noemen en hen onder dit kopje nog een extra hart onder de riem steken.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: TBC
Favoriete forum poster: Last Kings
Voor wie heb je nu echt respect: Siemen
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Gemotiveerde stamgenoten en teamgenoten die ervoor gaan. Die geven mij altijd een extra boost om er een paar uurtjes extra in te investeren. Om daarnaast specifieke namen te noemen: Erwin (mijn voormalige medespeler op Zaeres, W34), Laurens (Dragonshield) en Siemen.

Bedankt Bjarne. Het is trouwens wel een mooi lijstje, ik zie voor de verandering eens niet overal dezelfde spelers. Ik zal er zelf binnenkort ook wel eens eentje maken.
 
Reactiescore
510
Mooi lijstje!
Als ik terug ben van vakantie zal ik er ook wel eentje maken :)
 

DeletedUser48745

Guest
Ziet ernaar uit dat Risk deze classic dan toch nog zal winnen?
Grote omslag vanaf dat wij gestopt zijn in de stamverhoudingen :eek:

Congratz aan alle Risk leden en met name Soudobai, hopelijk treffen we elkaar nog eens!

Ik hoop het niet zeg :rolleyes2:
 

DeletedUser26151

Guest
Beste speler: Heb persoonlijk veel respect gekregen voor het account Hod. Echte stamspelers en gewoon tactisch erg sterk. En dan met name Yoeri ben ik wel erg fan van. Verder vind ik dat Valar Dohaeris hier toch ook wel een vermelding verdient. Ze waren defensief gewoon ijzersterk.
Beste stam: Risk
De beste stam speler: Vindt dat Hod wel heel veel heeft gedaan voor de stam. Maar eigenlijk heeft bijna iedereen in Risk heel erg veel werk geleverd voor de stam. Wat ook de kracht van Risk is.
Het grootste ego: Bakken met Geld die gast op het AF vind ik echt een veel te groot ego voor wat hij klaar speelt.
Beste leider: Risk leiding
Slechtste leider: Soul. leiding hebben zich echt belachelijk gemaakt.
Meest overschatte stam: Soul en Wecant
Meest onderschatte stam: Misschien is Risk dan nog wel onderschat geweest deze classic omdat er toch ook veel mensen waren die dachten dat ze het niet zouden gaan klaarspelen.
Meest overschatte speler: Diplomacy of the Sword heb totaal geen respect voor dit soort internacounts.
Meest onderschatte speler: Jolien20 heeft wel puik werk geleverd en heeft goed doorgezet daar heb ik wel respect voor.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik zou eigenlijk niet 1,2,3 iemand kunnen opnoemen buiten Risk. Misschien nog wat oud spelers uit Phalanx.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen uit Soul + de meeste spelers uit Wecant.
Mooiste spelers naam: Jan Zonderland
Mooiste stam naam: Risk
Het tofste topic: Deze classic heb er echt niet een. Ben niet specifiek gewoon voor een topic gewoon het topic waar het meeste p&p wordt gevoerd.
Het domste topic: Praathoek
Favoriete forum poster: Kan erg genieten van de posts van Howlin.
Minst favoriete forum poster: Bakkenmetgeld
Dikste wannabe op het forum: Bakkenmetgeld
Dikste wannabe in het spel: Al die ranggeilers met bijna alleen maar interns.
Mooiste profiel foto van spelers: The Black Captain
Mooiste profiel foto van stammen: Niet echt een plaatje wat er boven uit schiet.
Mooiste actie van de wereld: Voor mij persoonlijk het opedelen van Grigory Nazky en Diplomacy of the Sword.

Meest belovende speler voor de toekomst: Khyodyr en ik blijf erbij dat Sam van Molenschot ook nog ver gaat komen op tw. Alhoewel dat nu ook al wel is natuurlijk.
Meest belovende stam voor de toekomst:/
Grootste blunder: De overstap van de Wecant leden naar Soul.
Voor wie heb je nu echt respect: Yoeri, Molenschot spelers, Wouter, Howlin, Berno, beide Martijns en ik mag persoonlijk ook Krepox nog wel heel erg uit het verleden op tw.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn medespelers :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58625

Guest
Proficiat Risk, blij om erbij geweest te zijn ih begin op Valar :D
 
Reactiescore
510
Gefelciteerd!
 
Reactiescore
539
Gefeliciteerd, blijkbaar toch de beste tactiek gehanteerd, geheel verdiende overwinning.
 

DeletedUser72071

Guest
Dan is hij al verder dan howlin is met het eindtopic van w34 :D
 
Bovenaan