Golden Awards

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Mn handen kriebelen op de belachelijke posts van het af team dat weer allemaal op een iemand komt bashen kapot te maken, maar ik ga t niet doen.
Ik heb menig discussie met jullie zielige lui gevoerd en iets zinnigs komt er toch nooit uit.
Wel wil ik even kwijt dat het een zielige vertoning is om mij hier belachelijk te komen maken op t feit dat ik de stam niet goed geleid zou hebben.

Ik moet zeggen siemen slaat de spijker op zijn kop door te zeggen dat ik mij al vrij vroeg heb teruggetrokken uit de echte leiders positie. Daar hebben jullie natuurlijk totaal geen weet van. In mijn ogen is de echt leider dan ook bjarne. Ik heb me er niet direct veel mee bemoeit omdat ik merkte dat mijn mening niet lag met de rest van de stam. Dat is verder totaal geen probleem, aangezien ik me daarna achter de schermen met andere zaken bezig heb gehouden. Ga ik verder niet op in wat dat precies geweest is.

Het klopt tevens ook dat er een enkeling is binnen de stam die t totaal niet eens waren met mijn manier van spelen. Ik beoogte een eerlijke en uitdagende manier van spelen, met weinig bg's, geen rare achterdochtige zaken en kata's etc. Iets dat voorheen niet helemaal goed is gegaan in mijn ogen en wou dat deze keer anders doen. Vandaar een iets wat drastische kijk en soms niet al te open voor suggesties.
Iets dat bjarne wel goed deed en daarvoor lof.

Dat ik geen echte leider ben geweest mag duidelijk zijn, maar toch denk ik dat ik medeverantwoordelijk ben voor toch een goeie prestatie. Je kunt zeggen wat je wil, maar een premade starten in de core en de wereld winnen is iets dat niet veel stammen lukt. Daarvoor moet je niet alleen skills hebben maar ook een goeie groep spelers die bij elkaar blijft. Ik ben trots dat ik dat bij elkaar heb gebracht en dat ik er voor gezorgd heb dat er toch redelijk respectvol gespeeld is en we niet alles dood gegooid hebben met bg's die sommigen voor ogen hadden.

Wat ik dus probeer te zeggen is dat ik niet een echte leider ben geweest, maar wel goed gehandeld heb in de positie waarin ik zat. Mijn visie en temperament maakte dat het geen goed idee was om als een echte leider te fungeren en denk ik dat t goed is geweest dat bjarne dit op zich heeft genomen.
Schilder me dus niet af als een slechte leider, want dat kan nou eenmaal niet als je niet geprobeerd hebt een echte leider te zijn.
 

DeletedUser72857

Guest
Beste speler: borisbor
Beste stam: 7-1=6
De beste stam speler: Nicky
Het grootste ego: farmerfred1
Beste leider: Bjarne
Slechtste leider: Breadje
Meest overschatte stam: No ID
Meest onderschatte stam: Fruit
Meest overschatte speler: farmerfred1
Meest onderschatte speler: borisbor
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: borisbor, Nicky
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Paul, Bamixlikker, mike
Mooiste spelers naam: duifjes
Mooiste stam naam:: TeddyBier
 
Reactiescore
661
Mooi lijstje. Kan me der in vinden.
 
Reactiescore
510
Er mist een c :O
 
Bovenaan