Golden Awards

Reactiescore
768
En geef mij een paar goede vernoemingen!

Man met de meest duistere en evil tactiek: Ruben op Dark Ghosts :(. Nachtblitzes op MJND en de achterland noobs van Ghosts/Spirit gebruiken om de CF's met hun def te vullen. Vervolgens eigen def daaruit terugtrekken en dan week later hetzelfde plan uitvoeren :(. Duistere maar effectieve tactiek :p.
 
Reactiescore
151
Jaarawards zijn voor mietjes. Gezien de wereld toch pretty much uitgespeeld is zal ik eens mijn Golden Awards neerzetten. Als er geen uitleg bij staat, dan is het waarschijnlijk omdat het me gewoon overduidelijk lijkt :p

Beste speler: Speler is zonder twijfel Benji. Degene die voor Rise een enorme ommekeer is begonnen.
Qua accounts, Maakjenietdruk en Vlad the impaler. Dat zijn in mijn ogen de 2 accounts die zowel enorm sterk offensief waren, als heel weinig opgaven in de verdediging. Accounts die veel front hebben gehad, veel zijn aangevallen, maar altijd zelf degenen waren die de winsten maken. Dat zijn nou topaccounts.
Beste stam: Ooit was het Ghosts, nu zijn het natuurlijk Rise & Divine.
De beste stam speler: Benji.
Het grootste ego: Mikeeeeeeeeeeee
Beste leider: Leon.
Beste aanvaller: Maakjenietdruk, Vlad the impaler
Beste verdediger: MelloNL. Dit account ondervond de laatste echte massas van Ghosts en had een gigantisch front. Desondanks enorm goed verdedigd ;)
Slechtste leider: Manson, eindeloze praatjes over hoe ze het ons moeilijk gaan maken. Eindeloos gezeur over dat de Ghosts spelers die wel wat deden de rest verraden hadden door te stoppen. En als het erop aankomt natuurlijk meteen zelf de handdoek in de ring gooien.
Meest overschatte stam: BB. Werden al enorm laag ingeschat, maar kennelijk was dat toch te hoog.
Meest onderschatte stam: Ik denk dat achteraf Ghosts onderschat gaat worden omdat ze verloren hebben. Terwijl ze toch een heel sterke stam waren, met name in het begin.
Meest overschatte speler: Dauntless... staat wel 1e met punten en loopt in met oda op de rang 1. Maar we hebben eigenlijk een vrij makkelijke wereld gehad en zijn nooit echt heel erg getest. Eigenlijk zou een ander account beter rang 1 verdienen.
Meest onderschatte speler: -
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Divine, Rise
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Manson, Nexx, etc.
Mooiste spelers naam Aesthetician
Mooiste stam naam: Divine
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Zaeres
Minst favoriete forum poster: Mike of Manson
Dikste wannabe op het forum: Manson
Dikste wannabe in het spel: Die oud XB'ers die altijd zo'n grote bek hadden tot de eerste massa.
Mooiste profiel foto van spelers: Dauntless... :cool:
Mooiste profiel foto van stammen: Divine.
Mooiste actie van de wereld: De start van Maakjenietdruk. Kijk. Zo run je nou een account :D
 

DeletedUser74110

Guest
jaarawards zijn voor mietjes. Gezien de wereld toch pretty much uitgespeeld is zal ik eens mijn golden awards neerzetten. Als er geen uitleg bij staat, dan is het waarschijnlijk omdat het me gewoon overduidelijk lijkt :p

beste speler: speler is zonder twijfel benji. Degene die voor rise een enorme ommekeer is begonnen.
Qua accounts, maakjenietdruk en vlad the impaler. Dat zijn in mijn ogen de 2 accounts die zowel enorm sterk offensief waren, als heel weinig opgaven in de verdediging. Accounts die veel front hebben gehad, veel zijn aangevallen, maar altijd zelf degenen waren die de winsten maken. Dat zijn nou topaccounts.
beste stam: ooit was het ghosts, nu zijn het natuurlijk rise & divine.
de beste stam speler: benji.
het grootste ego: mikeeeeeeeeeeee
beste leider: leon.
beste aanvaller: maakjenietdruk, vlad the impaler
beste verdediger: mellonl. Dit account ondervond de laatste echte massas van ghosts en had een gigantisch front. Desondanks enorm goed verdedigd ;)
slechtste leider: manson, eindeloze praatjes over hoe ze het ons moeilijk gaan maken. Eindeloos gezeur over dat de ghosts spelers die wel wat deden de rest verraden hadden door te stoppen. En als het erop aankomt natuurlijk meteen zelf de handdoek in de ring gooien.
meest overschatte stam: bb. Werden al enorm laag ingeschat, maar kennelijk was dat toch te hoog.
meest onderschatte stam: ik denk dat achteraf ghosts onderschat gaat worden omdat ze verloren hebben. Terwijl ze toch een heel sterke stam waren, met name in het begin.
meest overschatte speler: dauntless... Staat wel 1e met punten en loopt in met oda op de rang 1. Maar we hebben eigenlijk een vrij makkelijke wereld gehad en zijn nooit echt heel erg getest. Eigenlijk zou een ander account beter rang 1 verdienen.
meest onderschatte speler: -
met wie zou zeker graag in een stam zitten: divine, rise
met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: manson, nexx, etc.
mooiste spelers naam aesthetician
mooiste stam naam: divine
het tofste topic: -
het domste topic: -
favoriete forum poster: zaeres
minst favoriete forum poster: mike of manson
dikste wannabe op het forum: manson
dikste wannabe in het spel: die oud xb'ers die altijd zo'n grote bek hadden tot de eerste massa.
mooiste profiel foto van spelers: dauntless... :cool:
mooiste profiel foto van stammen: divine.
mooiste actie van de wereld: de start van maakjenietdruk. Kijk. Zo run je nou een account :d

prachtige llijst!
 

DeletedUser

Guest
Jaarawards zijn voor mietjes. Gezien de wereld toch pretty much uitgespeeld is zal ik eens mijn Golden Awards neerzetten. Als er geen uitleg bij staat, dan is het waarschijnlijk omdat het me gewoon overduidelijk lijkt :p

Beste speler: Speler is zonder twijfel Benji. Degene die voor Rise een enorme ommekeer is begonnen.
Qua accounts, Maakjenietdruk en Vlad the impaler. Dat zijn in mijn ogen de 2 accounts die zowel enorm sterk offensief waren, als heel weinig opgaven in de verdediging. Accounts die veel front hebben gehad, veel zijn aangevallen, maar altijd zelf degenen waren die de winsten maken. Dat zijn nou topaccounts.
Beste stam: Ooit was het Ghosts, nu zijn het natuurlijk Rise & Divine.
De beste stam speler: Benji.
Het grootste ego: Mikeeeeeeeeeeee
Beste leider: Leon.
Beste aanvaller: Maakjenietdruk, Vlad the impaler
Beste verdediger: MelloNL. Dit account ondervond de laatste echte massas van Ghosts en had een gigantisch front. Desondanks enorm goed verdedigd ;)
Slechtste leider: Manson, eindeloze praatjes over hoe ze het ons moeilijk gaan maken. Eindeloos gezeur over dat de Ghosts spelers die wel wat deden de rest verraden hadden door te stoppen. En als het erop aankomt natuurlijk meteen zelf de handdoek in de ring gooien.
Meest overschatte stam: BB. Werden al enorm laag ingeschat, maar kennelijk was dat toch te hoog.
Meest onderschatte stam: Ik denk dat achteraf Ghosts onderschat gaat worden omdat ze verloren hebben. Terwijl ze toch een heel sterke stam waren, met name in het begin.
Meest overschatte speler: Dauntless... staat wel 1e met punten en loopt in met oda op de rang 1. Maar we hebben eigenlijk een vrij makkelijke wereld gehad en zijn nooit echt heel erg getest. Eigenlijk zou een ander account beter rang 1 verdienen.
Meest onderschatte speler: -
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Divine, Rise
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Manson, Nexx, etc.
Mooiste spelers naam Aesthetician
Mooiste stam naam: Divine
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Zaeres
Minst favoriete forum poster: Mike of Manson
Dikste wannabe op het forum: Manson
Dikste wannabe in het spel: Die oud XB'ers die altijd zo'n grote bek hadden tot de eerste massa.
Mooiste profiel foto van spelers: Dauntless... :cool:
Mooiste profiel foto van stammen: Divine.
Mooiste actie van de wereld: De start van Maakjenietdruk. Kijk. Zo run je nou een account :D

yeahhh dankje :))
 
Bovenaan