Precies dit:
Ik heb eenmalig tegen triador gespeeld. Hij had toen enkele uren internetproblemen en verloor in 3 dagen tijd 40-50 dorpen aan mij en mijn mysterieuze co van dat moment
Een prima intro gemaakt? Laat me niet lachen?
Je hebt een account onder vv lopen wegedelen, welke een prachtig front met jouw had, wat voor 95% ongestacked stond, waarvan net alle clears op een stamgenoot van jou liepen, terwijl jij 400? edels had. Zozo, wat een wereldprestatie.
Kom op man, hier hoef je echt niet mee te pronken hoor, zelfs
femke23 had dat beter gedaan. Want ik heb een paar tijden van treintjes van jou gezien waar King Ringo zich nog voor zou schamen.
Als het je nou echt allemaal zo ontzettend aangaat, dan had ik mezelf toch iets beter verdiept in het account wat je zou gaan bespelen. Want wanneer je op een account komt waarmee ooit een keer afspraken zijn gemaakt, welke daarna zijn geschonden, dan is het vrij logisch dat je enkele kata inc krijgt als je dat account gaat bespelen.
En om dan vervolgens een PM te sturen met vragen, om daarna gelijk een PM blokje te geven, dat doet mij, wederom, maar aan 1 persoon denken.
Daarnaast moet je niet gaan janken over CFs, want volgens mij heb jij, as we speak, zelf hier ook nog enkele van. Was dan een vent geweest en had gezegd: geen CFs, en dan mag je die van mij die er nu liggen hebben. Maar ik ben bang dat je dat niet hebt gedaan?