Golden awards

Deleted User - 487958296

Guest
komt doordat time ons zo snel kapot kan maken:) ze rekruteren half -tls- maar we zijn wel overschat hoezo willen ze dan onze leden:D

Tls is wel overschat, ze stonden elke keer top 5 maar de enige goede actie die ik zo 123 weet is op windoos :rolleyes:
 

DeletedUser69112

Guest
Tls is wel overschat, ze stonden elke keer top 5 maar de enige goede actie die ik zo 123 weet is op windoos :rolleyes:

Had Time de helft van -tls- niet gerecruteerd dan was er wel wat meer gevolgd :rolleyes:
Zo'n naai actie kom je als stam niet op 123 te boven :confused:
 
Reactiescore
3.536
Had Time de helft van -tls- niet gerecruteerd dan was er wel wat meer gevolgd :rolleyes:
Zo'n naai actie kom je als stam niet op 123 te boven :confused:

Time recruit wel het beste,slimste,tacktiste,... van heel w28.

Ik zal even een VB bedenken :rolleyes:

MIJ OW jhaaaa ze hebben gewoon mij gerecruiteerd geen enkele levende stam heeft dat eerder gedaan.

Respect aan Time (rock)
 

DeletedUser

Guest
Tls is wel overschat, ze stonden elke keer top 5 maar de enige goede actie die ik zo 123 weet is op windoos :rolleyes:

hmm, wat ik me dan afvraag hoezo recruiten jullie al die leden als ze toch geen actie nemen?

dat zegt dan toch meer iets over time dat ze de puntjes nodig hebben om op 1 te komen of ze konden TLS gwn niet hebben ?
 

Deleted User - 487958296

Guest
hmm, wat ik me dan afvraag hoezo recruiten jullie al die leden als ze toch geen actie nemen?

dat zegt dan toch meer iets over time dat ze de puntjes nodig hebben om op 1 te komen of ze konden TLS gwn niet hebben ?

Noem het geen jullie want ik zit niet in time, cervix of tls :rolleyes:
Misschien hadden ze wel spelers nodig voor een komende oorlog?:rolleyes:
 
Reactiescore
3.536
zou kunnen:) dan hebben ze er wss nog wel wat meer nodig

Ik edel wel nog altijd dorpjes in mijn eentje van cervix mss word het tijd dat cervix wat versterking zoekt ;)
Iemand met mijn aantal punten zou geen bedreiging voor cervix mogen zijn.
 

DeletedUser69112

Guest
Ik edel wel nog altijd dorpjes in mijn eentje van cervix mss word het tijd dat cervix wat versterking zoekt ;)
Iemand met mijn aantal punten zou geen bedreiging voor cervix mogen zijn.

True.
Maar is het zo raar dat jij dorpjes van hun edelt ? Jij hebt niets te verliezen op deze wereld zo blijkt, zij wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Nick2403
Beste stam: Time
De beste stam speler:
Het grootste ego: .You just got powned (Shadowwarior)
Beste leider: Weet nie
Slechte leider:
Meest overschatte stam: TLS
Meest onderschatte stam: =NG=
Meest overschatte speler: Irja
Meest onderschatte speler: TheJew
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Wardog102, Ajbk (chille gasten)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Together... & .You just got powned
Mooiste speler naam: Walshy
Mooiste stam naam: Time
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster: Nick2403
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum: Irja
Dikste wannabe in het spel: .You just got powned & Together...
Mooiste profiel foto van spelers: .NatureElements
Mooiste profiel foto van stammen: Time
Mooiste actie van de wereld: Massa op Windoos
 

DeletedUser

Guest
Meest overschatte stam: TLS
Meest overschatte speler: Irja
Dikste wannabe op het forum: Irja
Mooiste actie van de wereld: Massa op Windoos

Leuk dat ik zo bekend ben niemand behalve time die de speler walshy kend:D liever zwaar overschat/grootste wanne be

(dat trwl ik nooit op het forum zit net zoals hem dus hij kan dat ook niet weten gewoon weer zo noob die de stam hoog wil houden op het forum)

Dat ik de meest overschatte speler ben kan jij trouwens ook niet weten want je hebt de ballen nooit gehad om me aan tevallen:(
Sterker nog je hebt de ballen nooit gehad om ook maar 1 -TLS- lid te hebben aangevallen:eek:

beetje jammer:D
 
Reactiescore
3.536
En ik maar denken dat het een fun wereldje voor je is :rolleyes:
Maar ja je hebt een reputatie hoog te houden... even vergeten :D

FUN wereld houd in:
1 Geen zware inspanningen op het account doen. (check mijn groei)
2 Soms log ik een paar dagen niet in.
3 de belangrijkste regel, edel je grote vijanden en kom ze op het AF uitlachen :p

Dat ik de meest overschatte speler ben kan jij trouwens ook niet weten want je hebt de ballen nooit gehad om me aan tevallen:(
Sterker nog je hebt de ballen nooit gehad om ook maar 1 -TLS- lid te hebben aangevallen:eek:

Ik heb ook nog NOOIT TLS aangevallen maar of dat aan mijn ballen ligt zou me toch verbazen ;)
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat ik zo bekend ben niemand behalve time die de speler walshy kend:D liever zwaar overschat/grootste wanne be

(dat trwl ik nooit op het forum zit net zoals hem dus hij kan dat ook niet weten gewoon weer zo noob die de stam hoog wil houden op het forum)

Dat ik de meest overschatte speler ben kan jij trouwens ook niet weten want je hebt de ballen nooit gehad om me aan tevallen:(
Sterker nog je hebt de ballen nooit gehad om ook maar 1 -TLS- lid te hebben aangevallen:eek:

beetje jammer:D

Dat veel spelers mij niet kennen heeft met het feit te maken dat ik ver in de rim lig. (ik ben 3 maanden later begonnen :p )

Dat jij mij zo aanvalt geeft voor mij al aan dat jij de grootste wannabe hier bent, heb ik dus toch gelijk ;)

Er is nooit een mass op -TLS- geweest vanaf de kant van time, waarom zou ik -TLS- dan aanvallen? Omdat ik zo dichtbij lig? :rolleyes:

Buiten dat zijn er maar 4 stammen die iets van betekenis spelen op deze wereld, daar vind ik -TLS- gewoon het minste van. :cool:

En omdat ik je als meest overschatte speler heb gekozen. Daar had ik eigenlijk geen goede reden voor, ik had het later maar gewoon ingevuld omdat ik je een wannabe vind en wist dat je je zo op mij ging afreageren. (wat is gebeurt :D )
 
Bovenaan