Golden Awards

DeletedUser70670

Guest
De haat tegen stokje vind ik ook maar raar. Bij mijn weten heeft de stam nog nooit iets fout gedaan dat tegen de moraliserende en ethische kant van het spel is. Hoe dan ook, dit zal er altijd zijn, bij een meerderheid of bij een minderheid, zo gaat het gewoon :)
 

DeletedUser

Guest
De haat tegen stokje vind ik ook maar raar. Bij mijn weten heeft de stam nog nooit iets fout gedaan dat tegen de moraliserende en ethische kant van het spel is. Hoe dan ook, dit zal er altijd zijn, bij een meerderheid of bij een minderheid, zo gaat het gewoon :)

Persoonlijk heb ik niets tegen Stokje (en zeker geen haat), al hebben jullie naar mijn idee nog wel bewijzen dat jullie inderdaad ook bij de top horen. Er is binnen Stokje tot nu toe meer geinterned dan bij andere stammen en zelf ben ik ook niet op de hoogte of er veel spelers in Stokje zitten die op andere werelden op top-accounts hebben gespeeld. Dat betekent niet dat jullie qua kwaliteiten persé minder goed zijn, maar dan moeten jullie wel bewijzen bij de top te horen door mooie acties uit te voeren en ver te komen in de wereld.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Ours is the fury, KOTG, Pray for mercy
Meeste Interns: Lebbertje, vraag me af wat hij gaat doen als zijn stamgenoten op zijn!!
Beste stam: Amath
De beste stam speler: Pray for mercy, DeWitpchulp
Het grootste ego: Drogyn, KOTG, Eradication of war (kuch Aus kuch)
Beste leider: Tot voor kort vond ik dit van The Fallen.. Ben er nog niet aan uit.
Slechte leider: Lebbertje
Meest overschatte stam: Maxx.
Meest onderschatte stam: Stokje
Meest overschatte speler: KOD (sorry jongens) / Dartheld
Meest onderschatte speler: Ricimo
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Insane In The Membrane
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Lebbertje, Filjens en die halveer held :D
Mooiste speler naam: Eradication of War
Mooiste stam naam: Infini
Het tofste topic: Golden awards / Welke 10
Het domste topic: Farmtopic
Favoriete forum poster: Aus / Howlin
Minst favoriete forum poster: Drogyn
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: filjens
Mooiste profiel foto van spelers: Eradication of War
Mooiste profiel foto van stammen: SAP / XXL / Infini / KiK / Para
Mooiste actie van de wereld: Die van Maxx. tegen KOD en Dartheld
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Beste speler: Ours is the fury, Pray for mercy en Eradication of war (sorry als ik het verkeerd spel:eek:)
Beste stam: Amath., wel een beetje jammer van de recruits, nu is heel het front als beslist en zo eigenlijk bijna heel de wereld al, tuurlijk zijn er nog stammen als Stokje maar vergeleken met Amath. zijn die nu niet meer echt een gevaar voor hun.
De beste stam speler: voor zover ik heb ervaren Tommieboyy, maar dat komt omdat ik niet echt in andere stmamen heb gezeten :p
Het grootste ego: KotG
Beste leider: The Fallen blijft imo een goede leider, amar hier zullen meningen over verdeeld zijn.
Slechte leider: Lebbertje
Meest overschatte stam: Maxx.
Meest onderschatte stam: Stokje
Meest overschatte speler: KotG, klinkt misschien raar, het zijn ofc. goede spelers, maar als ik zo eens naar hun ODA kijk denk ik nou niet echt dat ze al veel weerstand hebben gehad, alleen in het begin maar voor de rest niks in tegenstelling tot spelers als EOW
Meest onderschatte speler: Insane in the Membrane, hij valt nu nog niet echt op maar hij schiet richting de top 20 en ik dnek binnenkort ook wel de top 5.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: achja, pfff, heel XXL eig wel, kan gewoon met iedereen daar goed opschieten en verder wel eens met spelers als PFM en EOW
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: KotG
Mooiste speler naam: Silence I farm u
Mooiste stam naam: Amath.
Het tofste topic: Mooie aanvallen etc.
Het domste topic: Farmtopic en LC topic
Favoriete forum poster: Aus. en TFOA
Minst favoriete forum poster: iedereen die gelijk probeert te krijgen door overdreven veel te lullen terwijl en geen bal van klopt en ik alleen maar onnodig leeswerk heb :/
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: Silence I farm u
Mooiste profiel foto van stammen: Amath. (Theumiz <3)
Mooiste actie van de wereld: /
 

DeletedUser

Guest
Beste stam: Amath., wel een beetje jammer van de recruits, nu is heel het front als beslist en zo eigenlijk bijna heel de wereld al, tuurlijk zijn er nog stammen als Stokje maar vergeleken met Amath. zijn die nu niet meer echt een gevaar voor hun.

Meest onderschatte stam: Stokje

Nu onderschat je zelf stokje ;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser41926

Guest
Gewoon geïnteresseerd maar... op basis van wat dit? :) Als ik zoveel geld over de balk smeet zou ik het misschien ook wel beter doen :D

Dat geldverbruik is wellicht een prima dekmantel van echte skills :p
Iedereen zegt tot nu toe dat Ricimo vooral deze plaats aan het geldverbruik te danken heeft maar ik denk toch dat het meer dan alleen geld is.

Er zullen toch wel de nodige skills en een beetje geluk bij zijn om dat te bereiken.
Vergeet ook niet dat ze zich handhaven ipv een enorme terugval te krijgen na een dorp of 10.
 

DeletedUser

Guest
Gewoon geïnteresseerd maar... op basis van wat dit? :) Als ik zoveel geld over de balk smeet zou ik het misschien ook wel beter doen :D

Ikzelf had ook geen hoge pet op, maar ik heb me laten wijsmaken dat hij wel degelijk iets kan. Zal maar kunnen oordelen als ik tegen hem lig ^^
 

DeletedUser

Guest
Dat geldverbruik is wellicht een prima dekmantel van echte skills :p
Iedereen zegt tot nu toe dat Ricimo vooral deze plaats aan het geldverbruik te danken heeft maar ik denk toch dat het meer dan alleen geld is.

Er zullen toch wel de nodige skills en een beetje geluk bij zijn om dat te bereiken.
Vergeet ook niet dat ze zich handhaven ipv een enorme terugval te krijgen na een dorp of 10.

Ikzelf had ook geen hoge pet op, maar ik heb me laten wijsmaken dat hij wel degelijk iets kan. Zal maar kunnen oordelen als ik tegen hem lig ^^

Goed, dan ben ik wel geïnteresseerd! Ik blijf W32 wel wat volgen dus ik zal zijn evolutie ook wel wat in de gaten houden :) Het is inderdaad speciaal dat hij nog steeds in de top staat, doch blijft het jammer dat je er zoveel geld in zou steken :p
 

DeletedUser

Guest
Meest overschatte speler: KotG, klinkt misschien raar, het zijn ofc. goede spelers, maar als ik zo eens naar hun ODA kijk denk ik nou niet echt dat ze al veel weerstand hebben gehad, alleen in het begin maar voor de rest niks in tegenstelling tot spelers als EOW

Heerlijk xD

sinds wanneer zegt ODA wat over tegenstand xD Ik heb vanaf het begin slim gecleard, zoals je ziet aan mijn overnamens was het in het begin Ik vs EDD. Maar door goed fake werk en goed gecoordineerde aanvallen heb ik weinig tegenstand gehad.

Mja ik zal wel overschat zijn, sta 2 werelden top 5 (1e en 2e)
 
Bovenaan