Golden awards

DeletedUser

Guest
Is net als w18, het is hier maar saai, al speel ik geen w3, ma ik zal er aan beginnen :)


Beste speler:quite shaqly
Slechtste speler: Spelers dat je denkt dat ze goed zijn maar die toch vallen?
Meestbelovende speler voor de toekomst: quite shaqly
Beste stam: *DTW* xD
Slechtste stam:TFT
Meestbelovende stam voor de toekomst: Cervix
Beste leider: Aoiskura
Slechtste leider:
Favoriete leider:Aoiskura
Favoriete forumposter: quite shaqly
Minst favoriete forumposter: Mensen die er niet komen?
Meest overschatte stam:TFT
Meest onderschatte stam:Zijn er wel paar
Mooiste profielplaatje speler: quite shaqly
Mooiste profielplaatje stam: Cervix, geeft een betekenis
Grootste Blunder: In TFT joinen
 

DeletedUser13822

Guest
Ik ga me beperken tot spelers die er nog steeds zijn

Beste speler: Ptkfschx
Slechtste speler: bighowdy
Meestbelovende speler voor de toekomst: jari84
Beste stam: Cervix (+heroes)
Slechtste stam: Resist
Meestbelovende stam voor de toekomst: top 2 zal blijven groeien
Beste leider: Radiant
Slechtste leider: Papacoen
Favoriete leider: Evlover
Favoriete forumposter: Al Capone
Minst favoriete forumposter: timothy dingske da hier rondhangt
Meest overschatte stam:TFT, individuele spelers die goed waren, maar ze konden door hun omvang het bos niet meer door de bomen zien
Meest onderschatte stam: Denk dat er op dit moment niet veel stammen hiervoor gekwalificeerd zijn
Mooiste profielplaatje speler:
Mooiste profielplaatje stam: Cervix, puur omwille van de betekenis ervan! Toont de band tussen de meeste spelers in de stam
Grootste Blunder: Frezz laten joinen zodat em rejekt (of weet ik wie) kon internen
 

DeletedUser26555

Guest
Ik ga me beperken tot spelers die er nog steeds zijn

Beste speler: Ptkfschx
Slechtste speler: bighowdy
Meestbelovende speler voor de toekomst: jari84
Beste stam: Cervix (+heroes)
Slechtste stam: Resist
Meestbelovende stam voor de toekomst: top 2 zal blijven groeien
Beste leider: Radiant
Slechtste leider: Papacoen
Favoriete leider: Evlover
Favoriete forumposter: Al Capone
Minst favoriete forumposter: timothy dingske da hier rondhangt
Meest overschatte stam:TFT, individuele spelers die goed waren, maar ze konden door hun omvang het bos niet meer door de bomen zien
Meest onderschatte stam: Denk dat er op dit moment niet veel stammen hiervoor gekwalificeerd zijn
Mooiste profielplaatje speler:
Mooiste profielplaatje stam: Cervix, puur omwille van de betekenis ervan! Toont de band tussen de meeste spelers in de stam
Grootste Blunder: Frezz laten joinen zodat em rejekt (of weet ik wie) kon internen

ahn je denkt nog aan me :eek:
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Newlivez
Slechtste speler: ///
Meestbelovende speler voor de toekomst: Jari
Beste stam: Cervix (incl. Heroes)
Slechtste stam: ///
Meestbelovende stam voor de toekomst: Cervix (incl. Heroes)
Beste leider: PJ
Slechtste leider: ///
Favoriete leider: PJ
Favoriete forumposter: Frezz
Minst favoriete forumposter: ///
Meest overschatte stam: ///
Meest onderschatte stam: ///
Mooiste profielplaatje speler: ///
Mooiste profielplaatje stam: ///
Grootste Blunder: ///
 

DeletedUser5148

Guest
Beste speler: xinix-nl (ofcourse...)
Slechtste speler: Er zijn er zoveel...
Meestbelovende speler voor de toekomst: Ik kan wel eentje opnoemen...
Beste stam: Devil
Slechtste stam: No comment.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Devil
Beste leider: QS
Slechtste leider: Sonnie: de skills zijn er maar Sure kan een beter leider gebruiken.
Favoriete leider: Mark :p
Favoriete forumposter: Kill.
Minst favoriete forumposter: ... Er zijn er zoveel
Meest overschatte stam: Cervix
Meest onderschatte stam: TFT, Devil
Mooiste profielplaatje speler: /care
Mooiste profielplaatje stam: /care
Grootste Blunder: Het defwerk op embax.
 

DeletedUser26555

Guest
Jah, wat wil je, je speelt wss geen ene wereld, PJ is wel childer dan u ze ^^ aan PJ heb je nog wat maar aan jou :D

Ik speel wel nog werelden zonder actie bij ik toch bij men stam is het wat anders:rolleyes:

nu ja ik krijg vvs van boven de 5m dus wel mooi :D
 

DeletedUser26555

Guest
Daim... Effectief boven de 5mill zeg...
ik denk dat ik m'n awards al moet gaan aanpassen...

ohh ja die gasten zitten met 500 aanvallen en boven dus moet ik daar gaan snipen dodgen en edels timen en backtimen dusja handig klusje
 

DeletedUser

Guest
ohh ja die gasten zitten met 500 aanvallen en boven dus moet ik daar gaan snipen dodgen en edels timen en backtimen dusja handig klusje

500 is niet veel, en jij snipen, je weet wss het verschil nog niet tussen dodgen en snipen, anders vertel het eens, 500 aanvallen, niet moeilijk, maar voor jou wss wel, je zit te no-liven tt de eerste aanval aankomt tot de laatste, maarjah je hebt wel vele skills het is er aan te zien aan Niels op w3 het acc is wss nog altijd toppie? :eek:
 

DeletedUser26555

Guest
500 is niet veel, en jij snipen, je weet wss het verschil nog niet tussen dodgen en snipen, anders vertel het eens, 500 aanvallen, niet moeilijk, maar voor jou wss wel, je zit te no-liven tt de eerste aanval aankomt tot de laatste, maarjah je hebt wel vele skills het is er aan te zien aan Niels op w3 het acc is wss nog altijd toppie? :eek:

dodgen is als het dorp aangevallen word dat deze troepen die erin zitten weggestuurd worden en zo dicht mogelijk erachter terug komen

snipen is de edels doodlopen

En als je niels gaat beschuldigen door ik laten we stellen dat ik met 3 co's speelde dus moet je niet lopen zeveren dat ik alleen de fout heb

Want ik heb genoeg controle
En ik zeg ook niet dat ik het te druk had meer zelfs ik had 6 uur per dag tijd dus Ik heb bijna geen co's meer nodig mede doordat ik nu elke avond online ben

nu ja was ik gisteren heel de dag online vandaag morgen en overmorgen dus je zal nog wat last hebben van mij


Jullie denken dat ik het niet kan volhouden met grote accs dat denken jullie allemaal
Maar het rare is dat ik het wel kan volhouden op accs met minder dorpen
natuurlijk mede door mijn moraal maar probeer eens met allemaal vijanden en 4 dorpen eens 6 maanden vol te houden dit lukt jullie nooit

ik wed dat jullie gewoon mijn skills niet gezien hebben
Ik ben eerlijk dat ik wat lui was op niels waarom zou ik dan zo'n nutteloze aanval op WKOA doen ik was al blij dat er eindelijk na 4 maanden DTW eens in aktie schoot weet niet wat er gebeurde mijn co's toen betrouwde ik niet maar ik mocht mijn acc er niet van weerhouden want ik had geen permissies om het wachtwoord te veranderen dus moest ik verder toen hebben men co's het opgeheven en heb ik nog een stukje voortgedaan tot een co opeens de vv aan leiders gaf

Dus laat me niet uitbuiten
 

DeletedUser

Guest
dodgen is als het dorp aangevallen word dat deze troepen die erin zitten weggestuurd worden en zo dicht mogelijk erachter terug komen

snipen is de edels doodlopen

En als je niels gaat beschuldigen door ik laten we stellen dat ik met 3 co's speelde dus moet je niet lopen zeveren dat ik alleen de fout heb

Want ik heb genoeg controle
En ik zeg ook niet dat ik het te druk had meer zelfs ik had 6 uur per dag tijd dus Ik heb bijna geen co's meer nodig mede doordat ik nu elke avond online ben

nu ja was ik gisteren heel de dag online vandaag morgen en overmorgen dus je zal nog wat last hebben van mij


Jullie denken dat ik het niet kan volhouden met grote accs dat denken jullie allemaal
Maar het rare is dat ik het wel kan volhouden op accs met minder dorpen
natuurlijk mede door mijn moraal maar probeer eens met allemaal vijanden en 4 dorpen eens 6 maanden vol te houden dit lukt jullie nooit

ik wed dat jullie gewoon mijn skills niet gezien hebben
Ik ben eerlijk dat ik wat lui was op niels waarom zou ik dan zo'n nutteloze aanval op WKOA doen ik was al blij dat er eindelijk na 4 maanden DTW eens in aktie schoot weet niet wat er gebeurde mijn co's toen betrouwde ik niet maar ik mocht mijn acc er niet van weerhouden want ik had geen permissies om het wachtwoord te veranderen dus moest ik verder toen hebben men co's het opgeheven en heb ik nog een stukje voortgedaan tot een co opeens de vv aan leiders gaf

Dus laat me niet uitbuiten


Met alle respect, maar ik ben ook een speler die tot het laatste vecht en speel met sera w21, ik heb niet vele ruimte maar probeer me er tussen te verwerken.
http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&id=1766537&utm_source=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref

Ik ben ook niet de beste speler, maar niemand weet van w3 tot waar mijn skills liggen, ik ben niet de beste zeker niet de top 20, maar iedere speler is goed op zijn manier, verder spreek ik hier niet meer over jij bent ook goed, je bepaalt je eigen spel, ma ok succ6
 

DeletedUser19263

Guest
dit topic is al vaker geweest en draait altijd uit op onzin omdat bijna niemand een neutraal beeld schept(hier boven zie ik al posts die dit bevestigen)
 

DeletedUser

Guest
Het is beter iets dan niets he, en voor zever is w3 wel te vinden ^^
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: elke speler die nog origineel op zijn eigen account zit
Slechtste speler: iedereen die het nodig vond op delete te gaan
Beste stam: Cervix
Slechtste stam: alle stammen die het niet gehaald hebben, inclusief de mijne.
Meestbelovende stam voor de toekomst: ONE :D
Beste leider: julia77
Favoriete leider:
-Ariewhite: sidekick waarmee ik TFT lang heb geleid
-QS:
Favoriete forumposter: Al Capone
Minst favoriete forumposter: iedereen die denkt w3 te moeten vertellen hoe we het moeten doen
Meest overschatte stam: *DTW*
Meest onderschatte stam: ONE
Grootste Blunder: Fusie TFT-AND [/QUOTE]


Grootste Blunder: Het defwerk op embax.

Defwerk op Puk?
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: elke speler die nog origineel op zijn eigen account zit
Slechtste speler: iedereen die het nodig vond op delete te gaan
Beste stam: Cervix
Slechtste stam: alle stammen die het niet gehaald hebben, inclusief de mijne.
Meestbelovende stam voor de toekomst: ONE :D
Beste leider: julia77
Favoriete leider:
-Ariewhite: sidekick waarmee ik TFT lang heb geleid
-QS:
Favoriete forumposter: Al Capone
Minst favoriete forumposter: iedereen die denkt w3 te moeten vertellen hoe we het moeten doen
Meest overschatte stam: *DTW*
Meest onderschatte stam: ONE
Grootste Blunder: Fusie TFT-AND




Defwerk op Puk?[/QUOTE]



Die fusie, is idd niet goed gegaan, maarjah ik heb ook winter1 verwijderd, maarjah komop, het is nu zo, dad had ik niet moeten doen, maarjah, ik geef billy wel gelijk ;)
 

DeletedUser

Guest
dodgen is als het dorp aangevallen word dat deze troepen die erin zitten weggestuurd worden en zo dicht mogelijk erachter terug komen

snipen is de edels doodlopen

En als je niels gaat beschuldigen door ik laten we stellen dat ik met 3 co's speelde dus moet je niet lopen zeveren dat ik alleen de fout heb


ik wed dat jullie gewoon mijn skills niet gezien hebben

/Fail.

Dodgen is gewoon de aanval ontwijken waardoor je troepen nog in leevend blijven. Ze moeten niet perse 1 seconde erna al terug thuis komen hoor?

En snipen is de eerste edel(meestal met een clear) ontwijken, om zo de volgende 3 edeltjes(meestal met weinig troepen) te killen door OS ertussen te timen.

Zit je een paar posts eerder te stoefen dat je een pro bent en super goed kunt deffen, terwijl je niet eens weet wat snipen is..

Direct effe een testje doen, ik wil je terug zien failen ^^
1)Vertel dan eens wat edels timen is bij verdedigen?
2)Backtimen? Wat is dat?
3)Geef enkele andere methodes om een dorpje in jouw bezit te houden.
 

DeletedUser26555

Guest
/Fail.

Dodgen is gewoon de aanval ontwijken waardoor je troepen nog in leevend blijven. Ze moeten niet perse 1 seconde erna al terug thuis komen hoor?

En snipen is de eerste edel(meestal met een clear) ontwijken, om zo de volgende 3 edeltjes(meestal met weinig troepen) te killen door OS ertussen te timen.

Zit je een paar posts eerder te stoefen dat je een pro bent en super goed kunt deffen, terwijl je niet eens weet wat snipen is..

Direct effe een testje doen, ik wil je terug zien failen ^^
1)Vertel dan eens wat edels timen is bij verdedigen?
2)Backtimen? Wat is dat?
3)Geef enkele andere methodes om een dorpje in jouw bezit te houden.




1 Dit wordt gedaan door eerst het markeren van de inkomende AANVAL en EDEL snelheid aanvallen zodat je later de verdediging tussen de clearing-en edel verdediging kunt steken.

Backtimen = Troepen na de clears sturen en voor de edels, of (wat nog beter is) tussen de edels

Taggen = De aanvallen een naam geven enzo kan je de edels onderscheppen

En natuurlijk als je geedelt word gewoon direct met een edel erachtter maar dit staat al ergens :rolleyes:

En jongen kijk eens goed ik dodge meestal zo dicht mogelijk achter de aanvallen omdat ze anders te talrijk zijn

En snipen wist ik al dus jullie moeten stoppen met me iedere keer als een Kind te beschouwen
 

DeletedUser13822

Guest
ga ergens anders zeveren, ge hebt een topic verkloot da leuk kon worden
 
Bovenaan