Golden Awards - W97

Reactiescore
3
Beste speler: @De Sukke staat meer dan 50.000 punten voor op de nummer 1 en ook tweede ODA dus het zou onjuist zijn om iemand anders te nomineren.

Beste stam: Chaos heeft de zaakjes prima voor elkaar in C55. Zijn diplomatiek sterk, hebben veel vrienden en de juiste skills om ver te komen op deze wereld.

De beste stamspeler: @anthraxxol had allang eerste gestaan mocht hij zichzelf niet volledig wegcijferen voor de rest van zijn stam. Een waar voorbeeld voor alle spelers. Tribal Wars is zoveel meer dan ranggeilen.

Het grootste ego: @coruscant, een speler met uitspraken als "Jij zal deze wereld ook weggespeeld worden door het Grote Coruscant" is natuurlijk perfect geknipt voor een dergelijke nominatie.

Beste leider: Sons of Odin doet het prima volgens mij aangezien NV ondanks veel incomings nog amper dorpen is verloren deze wereld.

Slechtste leider: Turtle Beach God aangezien het erg makkelijk lijkt om S.E weg te spelen.

Meest onderschatte stam: vfsnip is geen stam waar veel mensen rekening mee houden, desondanks laten ze zien dat je met een hechte groep een heel eind kan komen in de ranking.

Meest overschatte stam: Apex maakt nog weinig indruk op mij, zowel ingame als op het forum.

Meest overschatte speler: Baudi lijkt zijn dorpen wel heel makkelijk te verliezen aan @Zaeres.

Meest onderschatte speler: @schedel werkt zich hard omhoog in de rankings na een matige start van de wereld.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: De mannen van La Kouchov Obarkarchov zijn sportief en sociaal, lijkt me zeker eens leuk om samen met ze ten strijde te gaan.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @coruscant want zoveel ego als stamgenoot kan ik niet aan.

Mooiste spelersnaam: @Baksteen. vind ik wel een leuke naam.

Mooiste stamnaam: De Gehaktballen vind ik wel lachen.

Het tofste topic: Spotprenten, lig vaak dubbel.

Het domste topic: Belg of NL, wat boeit dat.

Favoriete forum poster: @Leaving Behind geeft mij een berg likes, gaat lekker fel de discussie aan en is ook niet bang om wat toe te geven indien nodig.

Minst favoriete forum poster: @coruscant dan toch maar weer hehe.

Mooiste actie van de wereld: Het zal voor jullie lastig worden om mijn persoonlijke pleziertje van het clearen van de beste starter van deze wereld met deff te evenaren.

Meestbelovende speler voor de toekomst: @Zaeres zou zomaar eens ver kunnen komen deze wereld als ik zie hoe hij te werk te gaat.

Meestbelovende stam voor de toekomst: vfsnip gaan we nog veel van horen, al is het maar op het forum.

Grootste blunder: alle accounts die de prijs hebben moeten betalen voor obvious boosten.

Voor wie heb je nu echt respect: voor iedereen die dit spelletje nog altijd speelt.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: tegen topspelers strijden geeft altijd meer motivatie.

Ik wil graag nog meedelen dat: het friet is en niet patat.
Mooi lijstje, zoals het moet :D #Friet
 
Reactiescore
26
Het grootste ego: @coruscant, een speler met uitspraken als "Jij zal deze wereld ook weggespeeld worden door het Grote Coruscant" is natuurlijk perfect geknipt voor een dergelijke nominatie.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @coruscant want zoveel ego als stamgenoot kan ik niet aan.

Minst favoriete forum poster: @coruscant dan toch maar weer hehe.

Het is me een hele eer :)
Ik snap dat je in je gedachten bezig bent met de grote namen ;)
 
Reactiescore
240
Mooiste actie van de wereld: Het zal voor jullie lastig worden om mijn persoonlijke pleziertje van het clearen van de beste starter van deze wereld met deff te evenaren.
Trolololol.png

Stop met mij hier aan laten denken :sad:
 
Reactiescore
28
Verveel me een beetje vanavond dus laat ik ook maar eens een poging wagen!

Beste speler: Schedel. Heeft van de huidige top 5 zeker in de start de meeste tegenslagen gehad en toch mooi richting de top geklommen.

Beste stam: Chaos en DEI liggen in mijn ogen dicht op elkaar. Ik geef hem voor nu nog aan Chaos, maar die zullen zich de komende tijd echt moeten gaan bewijzen nu de eerste fronten zijn ontstaan.

De beste stamspeler: Quenno is vaak de eerste die aanbiedt om stamgenoten te helpen en kan daarin zichzelf soms vergeten.

Het grootste ego: coruscant. Ben nog niet zo lang op het forum actief en heb gelukkig nooit met of tegen deze vent gespeeld. Ik denk dat zijn irritante gedrag allemaal een act is, maar dat maakt het des te treuriger.

Beste leider: Kan bij de rest niet naar binnen kijken, maar ben dik tevreden met hou het binnen Legal gaat.

Slechtste leider: Kevinvd. Diplomatiek door maar gewoon met het hele continent een BG af te sluiten is spelbederf en helpt je bovendien niet op langere termijn. Ik zit al klaar met de popcorn voor als al die BGs straks met elkaar op de vuist gaan.

Meest onderschatte stam: Esc. Beetje bias hier omdat ik er wat dichter op lig, maar zowel defensief als offensief al laten zien dat ze echt als een geheel spelen en verwacht dat ze de sprong naar top 5 stammen nog wel gaan maken.

Meest overschatte stam: SR, Apex en TRIB allemaal stammen die niet echt een richting lijken te hebben en waar ik niet van denk dat ze het lang uit gaan houden deze wereld.

Meest overschatte speler: Kevinvd. Weinig uitleg nodig.

Meest onderschatte speler: Speeder. Ik weet niet of mensen dit team echt onderschatten, maar wat ik tot nu toe deze wereld heb gezien en gehoord is dat er kwaliteit in dit team zit dat wel een hoger plekje op de ranglijst verdient.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Istari. Geen idee op welk account hij speelt, maar ik hou wel van een lekker memepje op maandag!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Al die huilebalkjes in Bambi 1, 2, 3, 4.....

Mooiste spelersnaam: The eternal calm flame en Do not eat yellow snow bekken allebei wel lekker

Mooiste stamnaam: Echt de mooiste zou DEI met Nearly god moeten zijn, maar ik geef deze toch aan vfsnip maar dan snipper.

Het tofste topic: Spotprenten. Altijd lekker om het laatste tw nieuws via memes te krijgen!

Het domste topic: Het goeiemorgen topic.

Favoriete forum poster: Iedereen die regelmatig memes post en gewoon lekker luchtig kan blijven op het AF.

Minst favoriete forum poster: coruscant

Mooiste actie van de wereld: Ik kan heel veel respect opbrengen voor sluwe silmad die zijn kataclear op arithmetic liet lopen ondanks dat het hem zijn hoofddorp kostte! (Honorable mentions voor saving private vinci en de def backtime op kouchov)

Meestbelovende speler voor de toekomst: Vinci. Only way is up vanaf hier

Meestbelovende stam voor de toekomst: Van de top 15 stammen heeft DEI de minste fronten met andere top 15 stammen dus zie daar voorlopig de meeste groei in zitten tot die met wat serieuzere stammen te maken krijgen straks.

Grootste blunder: celtic warriors die op delete gaat terwijl ze 3e stonden.

Voor wie heb je nu echt respect: voor iedereen die dit spelletje nog altijd speelt.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Uitgedaagd worden met een lekker potje deffen!
 
Reactiescore
1.589
Te weinig qq overal. kut lijsten zeg
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
Bovenaan