Golden awards W94

Reactiescore
430
Hier kun je je stamgenoten ophemelen zodat ze muscgueb wek OS sturen als je onder aanval ligt
 
Reactiescore
430
Helaas, na het grondig analyseren van de top 10 spelers, moet ik mijn teleurstelling uiten.

Op de eerste plaats staat Interdictum met indrukwekkende 4.843 punten, maar zonder enige stam of alliantie om zich aan te verbinden. Het is eenzamer aan de top dan ooit tevoren. Een gemiste kans om te laten zien dat succes in Tribal Wars niet alleen gaat om het veroveren van dorpen, maar ook om samenwerken en solidariteit met medespelers.

De top 10 wordt gedomineerd door spelers die lijken te zijn vergeten dat Tribal Wars deel uitmaakt van een groter ecosysteem. De woke spelers begrijpen dat echte macht en invloed niet alleen wordt gemeten in punten en dorpen, maar ook in hoe je bijdraagt aan de gemeenschap. Het is ontmoedigend om te zien dat de meeste van deze top 10 spelers alleen lijken te geven om hun eigen succes.

Tribal Wars zou meer moeten zijn dan alleen een spel; het zou een kans moeten zijn om vriendschappen te sluiten, allianties te smeden en te begrijpen dat samenwerking en het delen van kennis de ware sleutels zijn tot succes. Het is spijtig dat deze boodschap verloren lijkt te zijn gegaan bij de huidige top 10 spelers.1694432301308.png

Hopelijk zal de ranglijst in de toekomst een bredere waardering tonen voor het belang van bewustzijn en solidariteit, en niet alleen voor punten en dorpen. Tot die tijd zullen we moeten blijven hopen op een ontwaken van het woke gevoel onder de spelers van Tribal Wars.

STAY WOKE
 
Reactiescore
510
Wereld is niet eens een week bezig en mensen moet al allemaaal een stam hebben? Toch nergens voor nodig haha
 
Reactiescore
6
Helaas, na het grondig analyseren van de top 10 spelers, moet ik mijn teleurstelling uiten.

Op de eerste plaats staat Interdictum met indrukwekkende 4.843 punten, maar zonder enige stam of alliantie om zich aan te verbinden. Het is eenzamer aan de top dan ooit tevoren. Een gemiste kans om te laten zien dat succes in Tribal Wars niet alleen gaat om het veroveren van dorpen, maar ook om samenwerken en solidariteit met medespelers.

De top 10 wordt gedomineerd door spelers die lijken te zijn vergeten dat Tribal Wars deel uitmaakt van een groter ecosysteem. De woke spelers begrijpen dat echte macht en invloed niet alleen wordt gemeten in punten en dorpen, maar ook in hoe je bijdraagt aan de gemeenschap. Het is ontmoedigend om te zien dat de meeste van deze top 10 spelers alleen lijken te geven om hun eigen succes.

Tribal Wars zou meer moeten zijn dan alleen een spel; het zou een kans moeten zijn om vriendschappen te sluiten, allianties te smeden en te begrijpen dat samenwerking en het delen van kennis de ware sleutels zijn tot succes. Het is spijtig dat deze boodschap verloren lijkt te zijn gegaan bij de huidige top 10 spelers.Bekijk bijlage 34515

Hopelijk zal de ranglijst in de toekomst een bredere waardering tonen voor het belang van bewustzijn en solidariteit, en niet alleen voor punten en dorpen. Tot die tijd zullen we moeten blijven hopen op een ontwaken van het woke gevoel onder de spelers van Tribal Wars.

STAY WOKE

vraag me persoonlijk af welke grondige analyse dit zal geweest zijn ?

interdictum heeft inderdaad geen stam maar niet iedereen zoekt/wilt meteen een stam , zeker niet in dit moment dat de wereld net begonnen is . ik vind dat iedereen die keuze toch voor zichzelf maakt of niet ?
- 3 spelers van top 10 heeft geen stam
- 8 spelers van top 50 heeft geen stam
Ik vind dit persoonlijk niet slecht als ik eerlijk mag zijn .

heb je eigenlijk al eens met spelers gepraat hier in de top 10 of 20 wie ze echt zijn ? want jij schrijft die mensen hier nu af alsof ze het slechtste van het slechtste zijn heb ik het gevoel zonder te weten hoe die mensen echt zijn ? als jij denkt dat alle spelers op elke wereld in de top om zichzelf geven knap denkbeeld van je zelf al .

denk dat er niet alleen bij de top 10 iets verloren gegaan is maar goed ga het hier bij laten .
 
Reactiescore
430
wat een strontanalyse echt heel stront

Nee jouw reactie is lekker inhoudsvol superkneusje

vraag me persoonlijk af welke grondige analyse dit zal geweest zijn ?

interdictum heeft inderdaad geen stam maar niet iedereen zoekt/wilt meteen een stam , zeker niet in dit moment dat de wereld net begonnen is . ik vind dat iedereen die keuze toch voor zichzelf maakt of niet ?
- 3 spelers van top 10 heeft geen stam
- 8 spelers van top 50 heeft geen stam
Ik vind dit persoonlijk niet slecht als ik eerlijk mag zijn .

heb je eigenlijk al eens met spelers gepraat hier in de top 10 of 20 wie ze echt zijn ? want jij schrijft die mensen hier nu af alsof ze het slechtste van het slechtste zijn heb ik het gevoel zonder te weten hoe die mensen echt zijn ? als jij denkt dat alle spelers op elke wereld in de top om zichzelf geven knap denkbeeld van je zelf al .

denk dat er niet alleen bij de top 10 iets verloren gegaan is maar goed ga het hier bij laten .

Ik heb uitgebreid onderzoek gedaan en diverse betrokken gesproken. Op basis daarvan heb ik deze grondige analyse geschreven waarin ik geen spaan heel laat van de huidige top 10. Ik hoop dan ook dat ze snel vervangen worden.
 
Reactiescore
6
Nee jouw reactie is lekker inhoudsvol superkneusje



Ik heb uitgebreid onderzoek gedaan en diverse betrokken gesproken. Op basis daarvan heb ik deze grondige analyse geschreven waarin ik geen spaan heel laat van de huidige top 10. Ik hoop dan ook dat ze snel vervangen worden.
begin dan maar eens met je zelf te veranderen ;) met je woke toestanden
 
Reactiescore
430
hoe vaak staat er nu twee maal stront in een zin dat is meer inhoud dan de meesten aankunnen!

respect voor de persoon is ver te zoeken heden ten dage, superkneusje???
Ik heb respect voor alle superkneusjes op deze wereld.

Als je nu eens inhoudelijk inging op mijn analyse!!!!!
 
Reactiescore
344
Denk dat 80% hier niet voor in de rij heeft gestaan. Bij het uitdelen van chromosomen.
 
Bovenaan