Golden Awards W20

DeletedUser

Guest
idd, niets waard in game maar toch in elk lijstje voorkomen op AF, dat moet je maar kunnen he :p

ja, waarom komt noob zkt vrouw OVERAL voor in het AF en hij wordt ook OVERAL beledigt en al xd, of vergis ik mij :p
 

DeletedUser

Guest
Omdat ik pro ben :confused:

neen hoor dat ben je helemaal niet. Dat denk je alléén maar, men grondstoffen staan 10keer zo hoog als de jouwe en toch hebben we gelijktijdig lc, verder speel ik niet nachtenlang door zoals jou en heb ik door dat je maar zoveel troepen moet maken als nodig om je buurt leeg te halen. Dalende marginale opbrengsten noemt men dat wel eens;)
 

DeletedUser40402

Guest
neen hoor dat ben je helemaal niet. Dat denk je alléén maar, men grondstoffen staan 10keer zo hoog als de jouwe en toch hebben we gelijktijdig lc, verder speel ik niet nachtenlang door zoals jou en heb ik door dat je maar zoveel troepen moet maken als nodig om je buurt leeg te halen. Dalende marginale opbrengsten noemt men dat wel eens;)

Nog altijd niet de sarcasme in mijn posts door? :p
Ik ben geen pro-starter, dat weet ik wel, is trouwens de 1e wereld dat ik in de core start.
Ik kom pas tot mijn recht als het spel wat langer gevorderd is.
 

DeletedUser

Guest
neen hoor dat ben je helemaal niet. Dat denk je alléén maar, men grondstoffen staan 10keer zo hoog als de jouwe en toch hebben we gelijktijdig lc, verder speel ik niet nachtenlang door zoals jou en heb ik door dat je maar zoveel troepen moet maken als nodig om je buurt leeg te halen. Dalende marginale opbrengsten noemt men dat wel eens;)

+1
 

DeletedUser40933

Guest
neen hoor dat ben je helemaal niet. Dat denk je alléén maar, men grondstoffen staan 10keer zo hoog als de jouwe en toch hebben we gelijktijdig lc, verder speel ik niet nachtenlang door zoals jou en heb ik door dat je maar zoveel troepen moet maken als nodig om je buurt leeg te halen. Dalende marginale opbrengsten noemt men dat wel eens;)

Bekje snapt de start nog steeds niet echt goed.
Dit is speed 1, op speed 2 kom je daar mss mee weg in sommige situaties. Speed 1 zijn mines uitbouwen ALTIJD onzin.
 

DeletedUser

Guest
Bekje snapt de start nog steeds niet echt goed.
Dit is speed 1, op speed 2 kom je daar mss mee weg in sommige situaties. Speed 1 zijn mines uitbouwen ALTIJD onzin.

Op speed 2 kun je evengoed een LC rush doen als op speed 1. Alles gaat trager, de productie maar ook de troepen.. dus of het nu speed 1 of speed 2 is, dat maakt niet zoveel uit. Btw. als je farms sucken dan is het altijd handig om je grondstoffen op een hoog niveau te hebben staan..
 
Bovenaan