Golden Awards W20

DeletedUser

Guest
Beste speler:Woef Miauw & The Flodfather
Beste VV: /
Speler van wie je het meest geleerd hebt:Sebastian Valmont
Grootste respect voor:Sherrif Henk
Minste respect voor:/
Wie zou je graag in de stam willen:Glenn
Stam met meeste capaciteiten (die wel iets kunnen worden):Tetra
Beste Leider:/
Grootste spammer:Glenn
Leukste stamnaam:/
Leukste Spelersnaam:Hetenteen
 

DeletedUser

Guest
Ja, zoals ik! :D

On-Topic: Puur om dit objectief te houden zet ik mezelf en mijn eigen stam er niet bij.

Beste speler: Ijskoude Voetjes.
Beste VV: Risk?
Speler van wie je het meest geleerd hebt: /
Grootste respect voor: Egocentric Hero
Minste respect voor: /
Wie zou je graag in de stam willen: Egocentric Hero, Ijskoude Voetjes., W. Churchill
Stam met meeste capaciteiten (die wel iets kunnen worden): LOMP
Beste Leider: Detlef was wel leuk..
Grootste spammer: WhoAmI?
Leukste stamnaam: Predator
Leukste Spelersnaam: Fujimoto

LOMP is noob :eek:
 

DeletedUser40402

Guest
Zeg, die spammer award. Is dat iets positief of eerder negatief? :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, zoals ik! :D

On-Topic: Puur om dit objectief te houden zet ik mezelf en mijn eigen stam er niet bij.

Beste speler: Ijskoude Voetjes.
Beste VV: Risk?
Speler van wie je het meest geleerd hebt: /
Grootste respect voor: Egocentric Hero
Minste respect voor: /
Wie zou je graag in de stam willen: Egocentric Hero, Ijskoude Voetjes., W. Churchill
Stam met meeste capaciteiten (die wel iets kunnen worden): LOMP
Beste Leider: Detlef was wel leuk..
Grootste spammer: WhoAmI?
Leukste stamnaam: Predator
Leukste Spelersnaam: Fujimoto


*snif snif* wat leuk dat je graag bij ons zou willen zitten in de stam:D
 

DeletedUser

Guest
ja, zoals ik! :d

on-topic: Puur om dit objectief te houden zet ik mezelf en mijn eigen stam er niet bij.

beste speler: ijskoude voetjes.
beste vv: risk?
speler van wie je het meest geleerd hebt: /
grootste respect voor: egocentric hero
minste respect voor: /
wie zou je graag in de stam willen: egocentric hero, ijskoude voetjes., w. Churchill
stam met meeste capaciteiten (die wel iets kunnen worden): lomp
beste leider: detlef was wel leuk..
grootste spammer: whoami?
leukste stamnaam: predator
leukste spelersnaam: fujimoto

:d
 

DeletedUser4802

Guest
Zou ik niet met 100% zekerheid uitspraak over doen! ;)

Ik ook niet ;-)

Whoami, kon niet zo goed raad met een stam die in het begin de spelers zelf laat groeien.... dus dat je niet aan het handje wordt meegenomen... tja, dan zijn we geen top stam he ;-)
Op w12 hadden we een massastam waarin we dat wel deden haha.. We mikken nu op de zelfstandige topspelers die later in het spel wel eens een stevige stam willen. Daarnaast zitten we de eerste 2 maanden ongetwijfeld met een wisselende samenstelling om zo de echte toppers van de wereld over te houden die er ook echt met dubbele bezetting voor willen gaan....
En nee, we zijn daar momenteel niet uniek in... en nee we hebben nu nog niet de beste leden die onze visie onderschrijven... Maar ja -> wij hebben wel de langste adem en staan later in deze wereld "gewoon" top 3....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De naam heeft me wel altijd dwars gezeten, weet niet juist waarom ..
 

DeletedUser40402

Guest
Zou ik niet met 100% zekerheid uitspraak over doen! ;)

Het is zeer zeker mogelijk dat er daar goede tot zeer goede spelers inzitten maar 1 van de spelers die daar inzit is toch wel echt een speler waarvan ik dacht: wat doet hij hier?
 

DeletedUser9420

Guest
Het is zeer zeker mogelijk dat er daar goede tot zeer goede spelers inzitten maar 1 van de spelers die daar inzit is toch wel echt een speler waarvan ik dacht: wat doet hij hier?

wie wie ? vertel.. dan kicken we hem.. en als we het zelf zijn dan heffen we mss wel de stam op. :D
 

DeletedUser4802

Guest
Het is zeer zeker mogelijk dat er daar goede tot zeer goede spelers inzitten maar 1 van de spelers die daar inzit is toch wel echt een speler waarvan ik dacht: wat doet hij hier?

Zie stamprofiel.... ook interns en reserveringen voor later in het spel zitten in de stam ;-) het zijn geen stamstats geilers bij LOMP
Maar staan in middlegame wel bovenaaan....
 

DeletedUser40402

Guest
wie wie ? vertel.. dan kicken we hem.. en als we het zelf zijn dan heffen we mss wel de stam op. :D

Neuh, ik zorg er niet voor dat hij gekickt wordt :p hij wordt wel wrs de 1e speler van jullie dat geëdeld word omdat hij een puntengeiler is en nog kan hij niet mee :p
 

DeletedUser4802

Guest
Neuh, ik zorg er niet voor dat hij gekickt wordt :p hij wordt wel wrs de 1e speler van jullie dat geëdeld word omdat hij een puntengeiler is en nog kan hij niet mee :p

eh ja en dan? de stam krijgt vanzelf vorm zo ;-) als we alleen de echte toppers inviten dan zin we een 1mansstam...
wij nodigen ook account met potentie uit. in 50% van de gevallen pakt dat goed uit, de overige 50% maken weer plaats voor een nieuwe lichting toptalenten....
 
Bovenaan