Golden Awards W12

DeletedUser

Guest
1. wat is jou spelers naam?
2. als war en crack samenwerken gaat pi ook ten onder als crack en DFB samen gaat werken gaat pi ten onder dus zo kan het ook wel
3. waarom zullen wij de oorlog starten?

1. Chimale (ik ben al gestopt, zoek op ervlie/2meter, daar lagen mn dorpen)
2. dat is waar
3. waarom jullie de oorlog gaan starten?? misschien omdat jullie helemaal ingesloten zitten in top-stammen?? lijkt mij een reden om jezelf daaruit te redden door middel van een oorlog... (Waardoor je niet in 1 van de middelste 4 continenten liggen en edelvoer makkelijk te vinden is)
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Science Religion
Slechtste speler: Beginners
Meestbelovende speler voor de toekomst: Vito Corleone
Beste stam: War!
Slechtste stam: Stammen met leiding die geen werk aan doet
Meestbelovende stam voor de toekomst: Pi
Beste leider: Thundersun, Science Religion
Slechtste leider: Luie leiders
Favoriete leider: Beurre
Favoriete forumposter: Avaganon
Minst favoriete forumposter: r4fox
Meest overschatte stam: Thrust
Mooiste profielplaatje stam: dunno
Grootste Blunder: dunno

Beginners kan je niet beoordelen op kunde omdat ze de "volledige route" nog niet eens hebben afgelegd, toen jij begon was je dus ook een van die categorie.

Klopt dit?
 

DeletedUser

Guest
Beginners kan je niet beoordelen op kunde omdat ze de "volledige route" nog niet eens hebben afgelegd, toen jij begon was je dus ook een van die categorie.

Klopt dit?

Inderdaad, dus ik was in het begin 1 van die slechtste spelers. Een beginner die nog geen ervaring heeft met het spel, weet totaal niets wat of hoe men eerst moet doen.
 

DeletedUser

Guest
ik was dat eerst ook (ik noem mezelf nu niet automatisch een top-speler)

maaar ik begon op wereld 1 en 2, en heb daar bijna al mn ervaring vandaan. (ben toen 2 jaar gestopt en nu weer begonnen, inmiddels weer gestopt wegens school, maar ik ga uitblinken op wereld 13)
 

DeletedUser31224

Guest
Nou ik weet zeker dat elke beginner het op zijn minste 5 dagen uithoud:D:p
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, dus ik was in het begin 1 van die slechtste spelers. Een beginner die nog geen ervaring heeft met het spel, weet totaal niets wat of hoe men eerst moet doen.
Dan ben je niet per definitie slecht lijkt mij.

Slecht is als je dingen wel weet en het toch verknoeien kan.

Lijkt mij.
 

DeletedUser

Guest
Men haalt meestal alleen zijn/haar ervaring vanuit een topstam. Wie nog nooit in een topstam gezeten heeft, of een stam met ervaren spelers, kent in feite alleen maar het basis van het spel.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, dus ik was in het begin 1 van die slechtste spelers. Een beginner die nog geen ervaring heeft met het spel, weet totaal niets wat of hoe men eerst moet doen.

P.S. slechte spelers vind ik spelers die van alles van de stam in de schoot geworpen krijgen en niets zelf opbouwen, van die afhankelijke nozems die zich laten sturen door een stamleider en zichzelf daardoor compleet afhankelijk maken van een soms erg incompetent persoon.
 

DeletedUser

Guest
Men haalt meestal alleen zijn/haar ervaring vanuit een topstam. Wie nog nooit in een topstam gezeten heeft, of een stam met ervaren spelers, kent in feite alleen maar het basis van het spel.
Daar geef ik je volledig gelijk in, vooral het timingverhaal zal ik eens grondig gaan doorlezen, voor mij nog nieuw namelijk.
 

DeletedUser

Guest
Men haalt meestal alleen zijn/haar ervaring vanuit een topstam. Wie nog nooit in een topstam gezeten heeft, of een stam met ervaren spelers, kent in feite alleen maar het basis van het spel.

Al kan je wel veel op het forum vinden...:cool:
 

DeletedUser

Guest
Al kan je wel veel op het forum vinden...:cool:

je hebt ook ervaring nodig... met alleen eeen theorie examen voor je autorijles kan je nog geen auto rijden, dat is hetzelfde met tw, als je alleen maar leeset betekent niet dat je het gelijk kan.
 

DeletedUser

Guest
je hebt ook ervaring nodig... met alleen eeen theorie examen voor je autorijles kan je nog geen auto rijden, dat is hetzelfde met tw, als je alleen maar leeset betekent niet dat je het gelijk kan.

Maar elke beginner weet toch wel dat je minstens 3 k aan speer en zwaard en boog moet hebben + een level 20 muur?
Dan is je verdediging in ieder geval een beetje voor elkaar.

Dat is louter theorie en als je voorlopig niets wil laten beschadigen aan troepen houd je het bij die troepen en maak je geen bijlen en lc's.

Klopt dat?
 

DeletedUser

Guest
je hebt ook ervaring nodig... met alleen eeen theorie examen voor je autorijles kan je nog geen auto rijden, dat is hetzelfde met tw, als je alleen maar leeset betekent niet dat je het gelijk kan.

Inderdaad, maar het is ook zo dat je jezelf kan trainen. Meerdere aanvallen per sec. kan je in theorie ook op Barbarendorpen oefenen, een oorlog kan in het klein etc.
 

DeletedUser27322

Guest
Inderdaad, dus ik was in het begin 1 van die slechtste spelers. Een beginner die nog geen ervaring heeft met het spel, weet totaal niets wat of hoe men eerst moet doen.

mijn eerste wereld hier & ik weet idd niet wat je eerst moet doen
 

DeletedUser

Guest
Ik wil niet lullig doen, maar kan er eens naar de stemmen gekeken worden..
Ik krijg er namelijk wel ziek veel:D
 
Bovenaan