Golden Awards (special addition)

Reactiescore
786
Het constant gezeik of lijstje al dan niet kloppen of objectief zijn is ook gewoon belachelijk. De lijstjes die door de spelers worden gemaakt berusten op hun mening en visie op deze wereld. Dat er lijsten zijn waarbij maar 1 stam wordt bewierookt maak de lijst niet minder goed of fout, het maakt enkel duidelijk dat de speler enkel betrokken is binnen die stam en niet binnen andere stammen.

Mensen vullen deze in naargelang zij de wereld zien en de accounts/spelers/stammen waarmee zij contact hebben. Dus minder commentaar op elkaar of het al dan niet objectief is en ga zelf een lijstje maken.
 
Reactiescore
177
Waarom heb jij überhaupt een grote bek? Je bent toch een One. speler? Jullie zijn wellicht de grootste grap van de laatste 30 werelden.

Haha overmacht je bent toch de beste deffer roep je overal en je bent zo goed ja als je stacks krijgt en je stammies je kunnen helpen idd. Nu zie je maar weer datje het zonder dat niet kan want anders was je niks verloren toch? Terug komen op het One gedeelte laat ook weer genoeg over jou zien :)
 
Reactiescore
177
Het constant gezeik of lijstje al dan niet kloppen of objectief zijn is ook gewoon belachelijk. De lijstjes die door de spelers worden gemaakt berusten op hun mening en visie op deze wereld. Dat er lijsten zijn waarbij maar 1 stam wordt bewierookt maak de lijst niet minder goed of fout, het maakt enkel duidelijk dat de speler enkel betrokken is binnen die stam en niet binnen andere stammen.

Mensen vullen deze in naargelang zij de wereld zien en de accounts/spelers/stammen waarmee zij contact hebben. Dus minder commentaar op elkaar of het al dan niet objectief is en ga zelf een lijstje maken.

Amen ik leg ook duidelijk uit waarom er geen andere spelers instaan dan die van hi ho voor het grootste gedeelte. Geef ook aan dat ik hoop dat ik in de toekomst wel andere namen kan noemen. Dus chrisje bewijs je maar eens met of zonder mbs je ODA is gewoon shit! voor een account van 300 dorpen lol ng erger omdat je zegt geen mb's te hebben.
 
Reactiescore
16
Het heeft niks met natte krant deffen te maken. Er was geen def om per dorp 9 clears op te gaan vangen. Sorry hoor, maar ik heb nog steeds 4 cfs terwijl ze allemaal moesten verloren gaan. Smokey is de helft van Nights punten, en heeft minder stamkracht. Hoe is dat falen? Ik kon weinig doen met 500 speer tegen volle edelclears, dat klopt.

Het was niet "slecht deffen". Het is overmachtssituatie. Dat is het verschil tussen de logische redenering, en de hi ho redenering.

dat puntensmoesje gebruik je wel vaak, maar met die slaafjes die heel je cluster verneuken ben je gewoon even groot.

daarnaast heb je op 10 dorpen moeten deffen, Night op 2 fronten: met jou en met tribal. Zit wel wat verschil tussen dus

en wie kan hier geen edels snipen? Zie net dat je een belangrijk dorpie kwijt bent aan wat losse groene edels. Oepso_O
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Haha overmacht je bent toch de beste deffer roep je overal en je bent zo goed ja als je stacks krijgt en je stammies je kunnen helpen idd. Nu zie je maar weer datje het zonder dat niet kan want anders was je niks verloren toch? Terug komen op het One gedeelte laat ook weer genoeg over jou zien :)

Hoezo laat dat genoeg over mij zien? Jullie hadden grote smoelen en faalde gigantisch. De grootste flop van de laatste werelden, zoals ik al aangaf. Bizar hoe die grote smoelen hier ook weer tebovenkomen, nadat jullie 2 werelden geleden gezamelijk op jullie bek gingen. Good times.
Ik ben goed als ik stacks krijg in cfs, wat denk je. Dat ik met 40 defdorpen 7 cfs kan stacken voor 9 clears per dorp?

Ben je dom of doe je gewoon zo? Niet op antwoorden, we weten het antwoord allebei.
dat puntensmoesje gebruik je wel vaak, maar met die slaafjes die heel je cluster verneuken ben je gewoon even groot.

daarnaast heb je op 10 dorpen moeten deffen, Night op 2 fronten: met jou en met tribal. Zit wel wat verschil tussen dus

en wie kan hier geen edels snipen? Zie net dat je een belangrijk dorpie kwijt bent aan wat losse groene edels. Oepso_O

Ik was niet online. Je weet wel, weekend enzo. Ik slaap uit, leven enzo... Is geen excuus, mn co had die edels gemist jammer genoeg:p. Pardon? Met slaafjes zijn we even groot? Je vergeet DPschut, die mbs in je safe etc even? Niet over praten, onze raakpunten zijn niet gelijk. Zowel, eindigt het zoals op 49, dat weet jij ook wel. Ik heb je al 1x gerekt, en sta hier ook nog voor. :)
 
Reactiescore
344
Wat heb ik hier nou weer mee te maken, zal ook vast straks weer geopperd worden dat ik vol gezet word met prestacks en dat ik veel invloed heb in het helpen van NT en het stand houden tegen een mega front van taow.
dat ik hulp krijg zo nu en dan yup, dat ik hulp bied waar het kan yup.

maar voor de rest heb ik weinig invloed, en heb ik eerder hun nodig dan zei mij!
Vind het alleen wel mooi dat je in een gesprek aangeeft dat je tegen een overmacht moet deffen terwijl NT tegen een dubbele overmacht moest deffen.

dit betekend dus in vergelijking van de overmacht dat het acc NT 50% meer over de benodigde skills beschikt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jij bent helemaal niet serieus te nemen. Ik vind het vreselijk dat mensen die ik op eerdere werelden heb gerekt, hier opeens een grote smoel gaan hebben omdat er 7 dorpen verloren gaan. Lmao.
 
Reactiescore
344
Volgens mij is er iets anders gerekt :rolleyes:, maar dat doet er niet toe!
Je woorden komen tenminste niet overeen met je daden. En of je dat nu wel of niet op andere werelden behaald hebt idk en vooral idc.

vind het vooral belangrijk wat er op deze wereld gebeurd, en nu niet ineens gaan haten want dat was er voorheen ook niet<3
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Volgens mij is er iets anders gerekt :rolleyes:, maar dat doet er niet toe!
Je woorden komen tenminste niet overeen met je daden. En of je dat nu wel of niet op andere werelden behaald hebt idk en vooral idc.

vind het vooral belangrijk wat er op deze wereld gebeurd, en nu niet ineens gaan haten want dat was er voorheen ook niet<3
Feit is dat ik weinig kon doen met een leeg account, laat staan volle edelclears snipen met 1000 speer. Ik wil iedereen in dezelfde situatie zetten met hetzelfde aantal stamdef. Er gaat niet beter worden gedaan, zeker niet door jou. Jij runt al voordat je die edelclears ziet aankomen, of je pompt er 100euro in aan PP.

Nu mag je zwijgen, faler.
 
Reactiescore
344
beter je huiswerk doen schat, voorheen vond ik je wel een lieve jongen.
Begin me nu een beetje zorgen te maken over je gesteldheid als ik eerlijk ben. Van grootspraak naar frustratie.

En nee ik zal zeker nooit zeggen dat ik beter kan of doe, maar kan je wel zeggen dat ik nog nooit gerund ben na dat ik alles gegeven heb wat er te behalen was.

voor de rest zou ik me er buiten gaan houden goed:D want voor je het weet ligt het moraal van het verhaal weer ergens waar het makkelijk te scoren is : dpschut die heeft toch alles tegen:cool:

succes toppertje<3
 
Reactiescore
24
Beste speler:

Ja wanneer ben je nou de beste speler ben je dat als je hoog in de ODD ODS ODA lijsten staat? Of ben je dat als je nummer 1 staat? Of ben je dat omdat je jezelf op verschillende werelden hebt bewezen? In mijn ogen is het een combinatie van verschillende factoren buiten de ranglijsten en vorige werelden. TW is ten slotte een team spel dus ook het helpen met vv's aanvallen opzetten deffen al die dingen behoren er toe.

The American Sniper: Ja moet ik hier nog woorden aan toevoegen ik denk het niet als je kijkt naar alle dingen hierboven dan denk ik dat dit team het op dit moment zeker verdient.

Night Train: Dit team heeft de afgelopen week echt bewezen tot 1 van de betere te behoren. Ze staan misschien niet hoog maar hebben de afgelopen week constant onder vuur gelegen en zich prima geweerd (ja ze zijn dorpen verloren) maar dat is niet gek als je door zowel Alea. als TAOW wordt aangevallen.

Mystery men: Dit team heeft ook niet veel uitleg nodig ze doen veel voor de stam en zijn gewoon toppers!

Ja nu zal je wel krijgen van ja speelt binnen Hi HO alleen maar HI HO leden. Maar oprecht ik vind echt dat de andere stammen/spelers tegenvallen. Kijk bijvoorbeeld alleen al naar de ODA van HI HO en de overige stammen. Heb echt nog geen rake klappen gezien van Alea Fier of TAOW tot nu toe dus hoop echt dat dit in de toekomst wel gaat gebeuren zodat ik hier dus ook andere mensen kan nomineren.

Beste stam:

Hi Ho:
Lijkt me vrij duidelijk zowel offensief als defensief zijn ze vrij actief.

De beste stam speler:

Prone:
Deze gasten zijn echte toppers staan altijd klaar en hele fijn buren om naast te liggen.

.Da Vinci: Deze speler draait veel vv's helpt veel met aanvallen van andere en doet aardig wat diplomatie binnen de stam. Echte toppers ook!

Het grootste ego:

Laurens:
Ja je hebt zo een hoge pet op maar als je daadwerkelijk op Smokey speelt val je keihard door de mand haha. Kijk je kan prima deffen en spelen en weet ik veel wat allemaal. Maar is het dan nodig het zo hard van de daken te schreeuwen?

Beste leider:

De leiding van Hi Ho doet het tot nu toe erg goed en ja van de andere leiding krijg ik eigenlijk weinig mee.

Slechtste leider:

Hier nomineer ik niemand omdat ik niet echt veel mee krijg van de andere leidingen.

Meest onderschatte stam:

Out: Hier nomineer ik mijn mb stam hier zitten een paar echte toppers binnen die alles voor ons doen zowel op defensief vlak als aanvallend. Hier kunnen wij alleen maar van genieten

Meest overschatte stam:

Hier nomineer ik Fier en TAOW ik moet eerlijk zeggen dat ondanks dat ze erg hoog staan in de ranglijsten ik de stats heel erg tegenvallend vind. Er werd geroepen over het boosten van Hi Ho maar even serieus 100en bb's pakken is dan wel is waar geen boosten maar nog wel erg zwak en verspilling van je edels in mijn ogen. Bb's zijn er om te farmen en als je dan zegt ja anders pakken die noobs ze, ja dan moet je cluster maar opruimen toch? En dan hebben we bijvoorbeeld nog Cherno Alpha die al 5 dagen zijn rover compleet aan het boosten is 27-55 mil aan gs per dag. Zonder ook maar 1 bb dorp in je buurt duid bij mij erg op het boosten van hi ho waar iedereen zo overheen viel.

Meest overschatte speler:

Quezz
en acta oprecht jullie staan 1 en 2 maar als je jullie oda/odd en kijkt wat voor dorpen jullie hebben gepakt dan lach ik me echt rot. Hoe kan je je zelf top vinden als je 40-150 bb's pakt nou sorry hoor maar dan ben je toch geen goede speler. Kijk ik hoop dat er in de toekomst eens iets gaat gebeuren vanuit deze accounts want ik heb er geen hoge pet van op (momenteel). Gelukkig is de wereld nog lang genoeg om zich te kunnen bewijzen.

Meest onderschatte speler:

Ja ik zou niet weten wie ik hier moet vermelden. Omdat je nooit een speler moet onderschatten.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Hrieps, Killb, Eric (MI)
en Il Leone

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:


Heb niet echt problemen met mensen op deze wereld afgezien van dat hier op het AF iedereen elkaar lekker de grond in trapt en elkaar alleen maar zwart wil maken. Vermijd ik normaal gesproken altijd het AF je wordt er niet beter van om via iemand anders rug je beter naar voren te laten komen. Kijk tuurlijk er gebeuren soms dingen waarvan je denkt die zijn niet slim maar om die dan compleet de grond in te boren heeft totaal geen nut via het AF.

Mooiste spelers naam:

et Murus Magnificum.

Mooiste stam naam:

Hi Ho en Fier.

Het tofste topic:


Deze natuurlijk er mogen wel meer lijstjes komen btw.

Het domste topic:

Bijna alles op het AF.

Favoriete forum poster:

Ik volg het AF niet heel erg veel maar zie soms wel sterke posts van jokerbrainsen the walcot.

Minst favoriete forum poster:

Vol het AF hier te weinig voor.

Dikste wannabe op het forum:

-

Dikste wannabe in het spel:



Mooiste profiel foto van spelers:

Trainsgochuchu
en TAS die al werelden lang dezelfde heeft maar hij is zo nice.

Mooiste profiel foto van stammen:

Fier

Mooiste actie van de wereld:


Het weg spelen van Hrieps en MienJong.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Ik nomineer hier Get high die gasten gaan hard!

Meest belovende stam voor de toekomst:

Ik hoop dat ik hier snel TAOW en Fier kan plaatsen maar tot nu toe vind ik alles buiten HI HO een beetje tegenvallen.

Grootste blunder:

De vv'er van Hrieps blijkbaar die niks deed.

Voor wie heb je nu echt respect:

Iedereen die tw speelt kost enorm veel tijd.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Tas, Da vinci. en Prone

Ik wil graag nog meedelen dat:


Er meer lijstjes gemaakt mogen worden. Ook mag I Just Knocked You Out. wel wat meer genoemd worden hier!
Moraalheer ofniet? We zijn trots te mogen mb en voor jullie ijkyo! Tenminste niet zo een omhoog gevallen speler als vele die ik hier voorbij zie komen.
 
Reactiescore
1.365
Moraalheer ofniet? We zijn trots te mogen mb en voor jullie ijkyo! Tenminste niet zo een omhoog gevallen speler als vele die ik hier voorbij zie komen.

Sorry kon het niet laten xd.
 
Bovenaan