Golden Awards 2011

DeletedUser25172

Guest
lol me co is hier gewoon beetje de onozelaar komen uithangen, die die hem echt kennen, kennen zijn echte persoonlijkheid :)

Nouja, als hij er blij van wordt z'n eigen aanzien te verpesten moet hij vooral zo doorgaan.. Ik snap waarom jeje express als een 'onnozelaar' zou voordoen als je dat eigenlijk niet bent. :confused:
 

DeletedUser

Guest
wat kan hem het nu schelen ? tis maar een spelletje ze, wat je hier zegt gaat je RL ofso niet veranderen :p

Maar enig respect kon wel van hem inderdaad.. waarschijnlijk in een dronken bui ofso getypt ;)

Grtz Tim
 

DeletedUser

Guest
Alvast even een aantal die ik alvast kan en wil invullen:


Meest belovende stam voor de toekomst: Vision
Slechtste stam: -BB-
Meest belovende speler voor de toekomst: Frietenstein?
Beste leider: Gompio?
Favoriete leider: Ome Lou
Favoriete forumfiguur: Oxidator/Obliterator/Gompio en Ragnaroq vroeger
Minst favoriete forumfiguur: Riverflow
Meest Arrogante Spelers: Coco77
Minst Arrogante Spelers: Ome Lou
Mooiste profiel afbeelding (speler): Muisje Ilse / Gulio7 (van top 40 spelers)
Mooiste profiel afbeelding (stam): SPA!
Grootste AF-spammer: Riverflow (als spam geclassificeerd is als off topic reacties)

Extra:

Meest innovatieve speler: Nithalm2 omdat ie zijn verdediging straks vierdubbel zo sterk maakt door zijn dorpen af te breken (moraal :p)
Beste diplomaat: Ellis75
Aardigste vijand: Gambler1
Beste praatmaat: vroegere Altus
Liefst mee samen spelen als co: Soepsje
 

DeletedUser

Guest
Alvast even een aantal die ik alvast kan en wil invullen:


Meest belovende stam voor de toekomst: Vision
Slechtste stam: -BB-
Meest belovende speler voor de toekomst: Frietenstein?
Beste leider: Gompio?
Favoriete leider: Ome Lou
Favoriete forumfiguur: Oxidator/Obliterator/Gompio en Ragnaroq vroeger
Minst favoriete forumfiguur: Riverflow
Meest Arrogante Spelers: Coco77
Minst Arrogante Spelers: Ome Lou
Mooiste profiel afbeelding (speler): Muisje Ilse / Gulio7 (van top 40 spelers)
Mooiste profiel afbeelding (stam): SPA!
Grootste AF-spammer: Riverflow (als spam geclassificeerd is als off topic reacties)

Extra:

Meest innovatieve speler: Nithalm2 omdat ie zijn verdediging straks vierdubbel zo sterk maakt door zijn dorpen af te breken (moraal :p)
Beste diplomaat: Ellis75
Aardigste vijand: Gambler1
Beste praatmaat: vroegere Altus
Liefst mee samen spelen als co: Soepsje

hoe durf BB als slechtste stam te zetten :p
 

DeletedUser22681

Guest
Alvast even een aantal die ik alvast kan en wil invullen:


Meest belovende stam voor de toekomst: Vision
Slechtste stam: -BB-
Meest belovende speler voor de toekomst: Frietenstein?
Beste leider: Gompio?
Favoriete leider: Ome Lou
Favoriete forumfiguur: Oxidator/Obliterator/Gompio en Ragnaroq vroeger
Minst favoriete forumfiguur: Riverflow
Meest Arrogante Spelers: Coco77
Minst Arrogante Spelers: Ome Lou
Mooiste profiel afbeelding (speler): Muisje Ilse / Gulio7 (van top 40 spelers)
Mooiste profiel afbeelding (stam): SPA!
Grootste AF-spammer: Riverflow (als spam geclassificeerd is als off topic reacties)

Extra:

Meest innovatieve speler: Nithalm2 omdat ie zijn verdediging straks vierdubbel zo sterk maakt door zijn dorpen af te breken (moraal :p)
Beste diplomaat: Ellis75
Aardigste vijand: Gambler1
Beste praatmaat: vroegere Altus
Liefst mee samen spelen als co: Soepsje
Jouw kunnen we niet al te serieus nemen, BB als slechtste stam terwijl ze Kelt op elk front ownen.
 

DeletedUser52781

Guest
Alvast even een aantal die ik alvast kan en wil invullen:


Meest belovende stam voor de toekomst: Vision
Slechtste stam: -BB-
Meest belovende speler voor de toekomst: Frietenstein?
Beste leider: Gompio?
Favoriete leider: Ome Lou
Favoriete forumfiguur: Oxidator/Obliterator/Gompio en Ragnaroq vroeger
Minst favoriete forumfiguur: Riverflow
Meest Arrogante Spelers: Coco77
Minst Arrogante Spelers: Ome Lou
Mooiste profiel afbeelding (speler): Muisje Ilse / Gulio7 (van top 40 spelers)
Mooiste profiel afbeelding (stam): SPA!
Grootste AF-spammer: Riverflow (als spam geclassificeerd is als off topic reacties)

Extra:

Meest innovatieve speler: Nithalm2 omdat ie zijn verdediging straks vierdubbel zo sterk maakt door zijn dorpen af te breken (moraal :p)
Beste diplomaat: Ellis75
Aardigste vijand: Gambler1
Beste praatmaat: vroegere Altus
Liefst mee samen spelen als co: Soepsje
en in game ons aardig vinden? asjeblieft zeg :eek:
 

DeletedUser

Guest
wat kan hem het nu schelen ? tis maar een spelletje ze, wat je hier zegt gaat je RL ofso niet veranderen :p

Maar enig respect kon wel van hem inderdaad.. waarschijnlijk in een dronken bui ofso getypt ;)

Grtz Tim

Dus omdat het maar een spel is ga je je als een clown gedragen:rolleyes:?
 

DeletedUser15644

Guest
Dus omdat het maar een spel is ga je je als een clown gedragen:rolleyes:?

waarom nie?
Wie ben jij om te bepalen hoe één iemand omgaat met een spel?
Voor sommigen is het ook echt een spel hé.

Ga jij je gedragen alsof er op het einde van dit spel een gouden kalf wordt uitgedeeld? Hopelijk nie want zulk een gedrag noemen ze "arrogant" :p
't Is maar hoe je het bekijkt... :)
 

DeletedUser51324

Guest
Mooiste profiel afbeelding (speler): Franky Hudders

Bedankt!

Alvast even een aantal die ik alvast kan en wil invullen:


Meest belovende stam voor de toekomst: Vision

Je snapt dus die zin echt niet hé? :p
Vision heeft toch al veel getoond en veel bereikt. Deze staan al aan de top samen met Zero & ~FFC~.
De bedoeling is dus om een stam aan te duiden waar er serieus zal mee rekening moeten gehouden worden, beter gezegd een veel belovende stam ;)
 

DeletedUser

Guest
Je snapt dus die zin echt niet hé? :p
Vision heeft toch al veel getoond en veel bereikt. Deze staan al aan de top samen met Zero & ~FFC~.
De bedoeling is dus om een stam aan te duiden waar er serieus zal mee rekening moeten gehouden worden, beter gezegd een veel belovende stam ;)
De meest veelbelovende stam vind ik een stam die nog goede prestaties zal leveren. Of die stam in de top 3 staat of niet maakt dan niks uit, toch? Jou verwoording duidt op hetzelfde geloof ik, maar misschien bedoel je iets in de richting van een onderschatte stam? In dat geval ga ik voor ID of TPO.


Jouw kunnen we niet al te serieus nemen, BB als slechtste stam terwijl ze Kelt op elk front ownen.
Heerlijk dat er meteen 3 reacties zijn als ik mijn mening geef over -BB- :p. Ik zie graag hoe hard jullie Keltvn en Kelt2 ownen en niet andersom. Bij mij doet TWstats het namelijk niet goed, hij geeft eerder het tegenovergestelde aan. Zie de verliezen tegen Kelt2 of Keltvn en de winst tegen Kelt2 of Keltvn. Waar jullie wel op ownen is forum activiteit en vast ook gezelligheid daar.
 

DeletedUser22681

Guest
De meest veelbelovende stam vind ik een stam die nog goede prestaties zal leveren. Of die stam in de top 3 staat of niet maakt dan niks uit, toch? Jou verwoording duidt op hetzelfde geloof ik, maar misschien bedoel je iets in de richting van een onderschatte stam? In dat geval ga ik voor ID of TPO.



Heerlijk dat er meteen 3 reacties zijn als ik mijn mening geef over -BB- :p. Ik zie graag hoe hard jullie Keltvn en Kelt2 ownen en niet andersom. Bij mij doet TWstats het namelijk niet goed, hij geeft eerder het tegenovergestelde aan. Zie de verliezen tegen Kelt2 of Keltvn en de winst tegen Kelt2 of Keltvn. Waar jullie wel op ownen is forum activiteit en vast ook gezelligheid daar.

dat zijn uitvloeisels van onze stam.
 

DeletedUser

Guest
Hey guys,

Beste speler: oorspronkelijke eigenaar van Doc. Death (Lars)
Beste stam: Zero en Vision
Meest belovende stam voor de toekomst: Vision
Slechtste stam: FFC
Slechtste speler: Furia
Meest belovende speler voor de toekomst: /
Beste leider: Bertsali
Favoriete leider: Napoleon Bonaparte alias oorspronkelijke eigenaar van Bernadetje van Lourdes
Slechtste leider: /
Favoriete forumfiguur: Obliterator en Gompio, al is het tegenwoordig hier blijkbaar wel echt heel stil op het AF...
Minst favoriete forumfiguur: Imperium augustus, niet omdat het een slechte gozer is ofzo, maar omdat ik niet van spam hou
Meest Arrogante Spelers: Gent. en Omegasun maar blaffende honden bijten niet
Minst Arrogante Spelers: Wildcatnl
Mooiste profiel afbeelding (speler): /
Mooiste profiel afbeelding (stam): /
Grootste AF-spammer: Die idioten hoeven niet vermeld te worden *hate*
 

DeletedUser27685

Guest
Hey Ragna, leuk om je nog eens te zien hier! Wat ik me eigenlijk afvroeg: speel je soms nog (op een laag pitje) of is het helemaal gedaan? Heb in geen tijden nog van je gehoord :)
 

DeletedUser51324

Guest
Ben ik dan zo slecht dat ik niet gezien wordt als een goede speler haha. Ik sta er al sinds 26 punten :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tjha als je zero speler bent ben je zo te merken minder op deze wereld. Ik ben arrogant zo te lezen. :D
 

DeletedUser

Guest
waarom nie?
Wie ben jij om te bepalen hoe één iemand omgaat met een spel?
Voor sommigen is het ook echt een spel hé.

Ga jij je gedragen alsof er op het einde van dit spel een gouden kalf wordt uitgedeeld? Hopelijk nie want zulk een gedrag noemen ze "arrogant" :p
't Is maar hoe je het bekijkt... :)

Het is een vraag:rolleyes:

Ik leg niemand wat dan ook op, niet zo oververhit;) En noemen ze zoiets arrogant? Niet echt volgens mij hoor, eerder schijnheilig of de moraalridder uithangen, als ik tenminste goed begrijp wat je bedoelt(is nogal lastig met zo'n schrijfstijl(grapje hoor:p)).

Ben ik dan zo slecht dat ik niet gezien wordt als een goede speler haha. Ik sta er al sinds 26 punten :eek:

Begin je in de core met 26 punten:eek:? Ik ben een rimnoobje, begon met 126:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan