Golden Awards 2010

DeletedUser40402

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Farmalarm
2- Marscalcus
3- Plaagbeest

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- High5
2- Astra*
3- Prik

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Farmalarm
2- Loth
3- GetLighter

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- JurjenNxs
2- Beautje30
3- Megan fox

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Beguiling
2- JurjenNxs
3- rosswell

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Yeronimo
2- Nonkel Jos
3- Beautje30

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Hermansprong
2- /
3- /

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- Yero Fosgate
2- lil-john
3- Rosswell

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- *GSE
2- High 5
3- Nilva
 

DeletedUser3368

Guest
Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Yeronimo
2- Nonkel Jos
3- Beautje30

Dankje, ik beschouw het als groot compliment om vanaf september pas actief te zijn op dit deelforum en toch al genomineerd te worden als favoriete forumposter.

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- Yero Fosgate
2- lil-john
3- Rosswell

Helaas is mijn omgeving er niet zo naar. Toch zal ik blijven groeien wees niet bang. Alleen echte oorlogen zullen nog even niet komen omdat ik daar gewoon niet in de buurt lig.
 

DeletedUser40402

Guest
Dankje, ik beschouw het als groot compliment om vanaf september pas actief te zijn op dit deelforum en toch al genomineerd te worden als favoriete forumposter.

Ja, altijd mooi geformuleerde post, met waarheden in. Zo heb ik ze graag :)

Helaas is mijn omgeving er niet zo naar. Toch zal ik blijven groeien wees niet bang. Alleen echte oorlogen zullen nog even niet komen omdat ik daar gewoon niet in de buurt lig.

Ah, ik ben er redelijk zeker van dat jij nog ooit top 100 komt te spelen, als het niet top 50 is :)
 

DeletedUser51974

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Marscalcus
2- Veduki
3- /

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Astra*
2- High 5
3- 0²

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- .Farmalarm
2- /
3- /

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Toosmanson
2- Totally Spies
3- Ithyphallophobic

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- TheHappinesFactory (Soms :rolleyes:)
2- Nonkel Jos
3- /

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Hermansprong (Pech)
2- .Farmalarm (Inactiviteit, eerder niet)
3- /

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- *SY* oprichting
2- /
3- /

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- Yero Fosgate
2- Ithyphallophobic
3- Emar007

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- High 5
2- Mental
3- Astra*
 

DeletedUser

Guest
Leider van het jaar? Die award zou ik mijzelf niet zien aannemen als ik naar het hele leidingsteam van High 5 kijk.
 
Reactiescore
1.577
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- MarsCalcus. Op een eerlijke manier aan de top komen en een aantal topstammen geleid.
2- .Farmalarm & vv's (Lancelot-nl). Mooi standgehouden tegen een overmacht. Is weinigen gegeven
3- Plaagbeest. Weinig ervaring en in die situatie eerst Royal leiden en je dan ontpoppen tot speler van Astra* met een top 20 notering, dat verdient niet meer dan respect.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- High 5. Ze lopen nog wat achter op vlak van punten, maar op vlak van gevestigde waarde staan we ruim voorop.
2- Astra*. De stam die het best wist te presteren, maar jammer genoeg teveel ups and donws kende
3- Mental. Runner-up van het jaar 2010, resulteert in een eerste plaats in 2011. Teveel ups and downs.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?

1- .Farmalarm. Spreekt voor zich
2- Baddream/Loth. Deze jongens vechten al een half jaar een onderlinge oorlog uit en zijn regelmatig het target van een stamaanval. alle respect voor de strijd.
3- Sydsney1. De allereerste overname van ons account was de overnames op Sydsney1. Hij had niet veel ervaring, maar we hadden meteen spijt dat hij dichtbij ons lag. Het was een leuke kerel in omgang, maar bovenal was hij een groot verdediger. We hebben hhet moeilijk gehad om hem te veroveren. Onze voorspelling bleek correct; nu is hij ook een doorn in het oog voor Astra*.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Beautje30. Niets anders dan respect.
2- Lancelot-nl & Andreass. Twee spelers die timen als een sinecure zien en dat ook als de besten kunnen toepassen.
3- KOEN840. Strategisch meesterbrein.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Mitchel39. hij heeft een stam met beperkte mogelijkheden weten te ontwikkelen tot een gevestigde waarde en een sterke tegenstander. Hij is bovendien zeer fijn in de omgang en altijd in voor een goed gesprek. Onder de druk die O² heeft dit doen, verdient een eerste plek.
2- Beguiling/Narcotic. Het leidersduo van High 5 heeft dit jaar moeilijkheden gehad, maar heeft zichzelf steeds weten te verbeteren en heeft daarmee ook de stam heel wat verbeterd en verheven tot een absolute topstam - volledig buiten de verwachtingen!
3- Roswell. Beetje hetzelfde als O², alleen met tegenvallende resultaten.

Geen Astra*-lid, omdat er teveel leiderswisselingen waren om te kunnen spreken van een stabiele leiding. Mentalleiding vind ik niet professioneel genoeg - fair enough. Verder weet ik niet hoe het er intern aan toe gaat.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?

1- Roswell. Verschijnt alleen als hij iets te zeggen heeft en doet niet mee met het gespuis hier.
2- Yero. Beetje gelijkaardig als Rowell.
3- Ginirover. Gewoon een sympathieke jongen die dat ook op het AF uitsraalt.

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Speedbarbaar/Loth. Hij is begonnen zonder ervaring aan W16, wij gaven hem een kans in een moeilijk regio tegen heel wat vijandelijke stammen. Al bij al een goede ontwikkeling, maar door veel pech en veel gestackete dorpen zie je zijn front maar lichtjes verschuiven.
2- Hermansprong. Het verhaal is bekend.
3- Methawa. Niet de juiste regio, niet de juiste buren om zijn leiderskwaliteiten goed te kunnen uitbuiten. Diplomatie was namelijk iets dat voornamelijk in handen ligt van High 5 in die regio. Met veel moeite probeerde hij met A.N.S. mee te doen met de groten, wat hem uiteindelijk perfect lukte. alleen deed hij zichzelf de das om door loze beloftes en leugens als diplomatieke argumenten te gebruiken.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?

1- Vertrek van Beautje30 en co uit Astra*
2- Vertrek van Mr. squarepants uit Astra* en de nodige commotie daarrond
3- Oprichting van Sup: de ommekeer voor high 5.

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- KOEN840. Ik tip hem als een toekomstige nummer 1.
2- Sydsney1. Lees hierboven
3- De Leen. Misschien wel een sterke concurrent van KOEN840.

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- High 5. Zij zullen hun elan hopelijk verderzetten.
2- 40+. & Mental Ze draaien lekker op dit moment. Ik ben benieuwd.
3- Astra*. Oude rotten in het vak, maar helemaal nog niet afgeschreven.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan