'GoFundMe' ToxicDonut server

Reactiescore
11
TLDR; paypal.me/RobinTheTrader --> Doneren voor het online krijgen van de servers voor TribeShare, Incoming Enhancer en diverse andere scripts.

Hele verhaal;
Hi All,

Zoals de meesten van jullie intussen hebben gemerkt, zijn de servers voor TribeShare, Incoming Enhancer en diverse andere scripts offline gegaan.
Toxic Donut, de hoster van deze scripts, heeft een hele lange tijd zelf betaald voor het hosten van deze scripts. Omdat hij kortgeleden zelf gestopt is met actief spelen, is het zelf betalen van een dergelijke server natuurlijk een gevolg die we allemaal begrijpen.

Tóch missen we als community deze scripts natuurlijk wel een beetje. Er is daarom contact geweest met TD om te zien hoe we de server terug online kunnen krijgen. Hierbij zijn diverse scenario's besproken. Uiteindelijk is ervoor gekozen om het maandbedrag wat TD zelf betaalde, EUR 20, over te nemen. Er is reeds betaald om 6 maanden online te gaan, maar als community kan iedereen zijn steentje bijdragen.
Wil je iets doneren? Doe dat dan via de PayPal link paypal.me/RobinTheTrader.
Heb je géén PayPal? Stuur dan een berichtje op Discord naar TheUmpireNL of @ me even in het scriptsdeel van de algemene TW Discord.

Mede namens TD; enorm bedankt voor jullie steun!
Groet,
Robin
 
Reactiescore
430
Honderden euro's kunnen ze spenderen aan PP maar 20 euro per maand kunnen ze niet ophoesten hoor.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Betaal maar per maand of week zou ik zeggen, voordat scripts spontaan geblokt worden.
 
Bovenaan