Goedkopere edels

DeletedUser

Guest
Beste spelers van wereld 9,

Aangezien er steeds meer interns en barbarendorpen op w9 komen vroeg ik me af of er geen mogelijkheid is om de edels goedkoper te maken zodat we sneller weer tegen actieve spelers komen te liggen. Ik heb hier een support over geopend, en die adviseerde me om er hier een topic over te openen zodat ik kan peilen hoe de rest van wereld 9 ertegenover staat. Als het grootste deel voor is kunnen we aan stap 2 beginnen.

Dus bij deze de vraag: Wil jij goedkopere edels of niet?

Ik wil dus wel goedkopere edels omdat ik graag tegen actieve spelers aan zou komen te liggen en van die spelers ook sneller zou willen edelen dan tot nu toe mogelijk is door een edeltekort.

Groet,
Sendert
 

DeletedUser29151

Guest
+1
Ik word het ook een beetje zat om telkens te moeten wachten op mijn edels. Nu heb ik zelf niet veel met de barbs te maken maar in de toekomst zal dat zeker wel gaan gebeuren. Ik denk dat dit ook het punt is waarop we een dergelijke beslissing moeten maken en tot actie overgaan. Op W1 is eenzelfde beslissing gedaan maar die was toen al eigenlijk veels te laat. Stammen waren al maanden aan het internen en het edelen van barbarendorpen. Dit maakte het spel saaier waardoor er meer spelers op delete gingen en W1 in een negatieve spiraal kwam.

Ik denk dat ik namens velen spreek als ik zeg dat deze regeling (waar ik zeker niet enorm van gecharmeerd ben, maar geen betere optie zie) beter vandaag dan morgen ingevoerd moet worden.
 

DeletedUser33425

Guest
Mijn zegen heeft dit plan. Goedkopere edels graag!
 

DeletedUser

Guest
Zoals Apple zegt:

Het lijkt me handiger met deze regeling nu al te beginnen. Je ziet de eerste stoppende spelers omdat ze geen zin meer hebben om te internen of BB's te edelen. Het is beter in te grijpen nu het probleem er zeker al is maar er ook nog genoeg actieve spelers zijn om het spel leuk te houden.
Als er niets veranderd zullen namelijk steeds meer van die spelers ook verdwijnen.
 

DeletedUser

Guest
nee tegen anders heeft straks sas en de overige stammen geen kans meer om wat te edelen :p
 

DeletedUser28152

Guest
Hm als deze regeling er komt zou ik wrs wel weer overwegen om te beginnen

voor dus
 

DeletedUser

Guest
zeker voor! lijkt me het perfecte moment om in te stellen.
 

DeletedUser31542

Guest
+DE+ heeft nog 2200 dorpen onder de naam +DE+...
dus graag goedkopere edels:D
 

DeletedUser43610

Guest
voor :)
het scharrellen om toch nog aan 4 edels te geraken begin ik redelijk beu te worden :)
 

DeletedUser

Guest
voor :)
het scharrellen om toch nog aan 4 edels te geraken begin ik redelijk beu te worden :)

same, voor

Het aantal edelmannen dat nog opgeleid kan worden
Edelmanlimiet: 385
- Edelmannen beschikbaar: 92
- Edelmannen in opleiding: 0
- Aantal veroverde dorpen: 222
Er kan nog geproduceerd worden: 71
 
Bovenaan