Goede aanvallen/ goede verdedigingen

DeletedUser37432

Guest
Mixnaab :eek:

1ste dorpje gewoon full off tot boerderij 30 en dan treintje :D Das pro :cool:

en dan 1 clear op je dak krijgen en gedeld worden :(
dus ueh ik doeh et op mijn manier
en ja los sandros hier ook op aandringen van ChriChri van w5
 

DeletedUser

Guest
troependump proberen te farmen ja maar is niet gelukt en ja mijn eerste dorp word een beetje mix en dan later pas def of aanval

Wow, dan kun je geen dorp clearen, en geen clear blocken :rolleyes: pro! :eek:

en dan 1 clear op je dak krijgen en gedeld worden :(
dus ueh ik doeh et op mijn manier
en ja los sandros hier ook op aandringen van ChriChri van w5

Die clear backtimen, en de trein snipen :rolleyes:
 

DeletedUser37432

Guest
kerelik doeh et in het begin zo niet als ik 2 dorpen heb he dan word het een puur def of een peer off dorp ;) dat eerste dorp
 

DeletedUser

Guest
en dan 1 clear op je dak krijgen en gedeld worden :(
dus ueh ik doeh et op mijn manier
en ja los sandros hier ook op aandringen van ChriChri van w5

Pff, jij bent echt een beginnertje. Tuurlijk niet. Als je treintje binnen krijgt, kan je gewoon 2 t/m 4de edel snipen als je full clear hebt en heb je zat troepen voor backtime.

Maar dat zal jij wel niet weten omdat je er geen ervaring mee hebt.
 

DeletedUser

Guest
Nee dan ben je gewoon nolife. Als die pukkelpop geen 700 co's heeft en niet 24/7 online is, is een mixdorp nog niet zo slecht.

No-life? Je moet gewoon efficient kunnen farmen en een nachtco/vv hebben. Dan heb je het zo voor elkaar.
 

DeletedUser

Guest
No-life? Je moet gewoon efficient kunnen farmen en een nachtco/vv hebben. Dan heb je het zo voor elkaar.

Je zegt zelf dat je account 24/7 online moet zijn? En vv's zijn voor mij hetzelfde als co's. Ze doen toch net hetzelfde.
 

DeletedUser

Guest
Je zegt zelf dat je account 24/7 online moet zijn? En vv's zijn voor mij hetzelfde als co's. Ze doen toch net hetzelfde.

Dan is het toch geen no-life. Als je het gewoon goed verdeeld, doet je team evenveel als iedere ander speler. Is geen no-life aan, gewoon goeie organisatie, teamwork en planning.
 
Bovenaan