Goede aanvallen/Goede verdedigingen.

DeletedUser

Guest
Ik meen iets van Exclusiva te herinneren waarin hij zei dat wij hun afval aannamen of iets dergelijks ... ? :rolleyes:
Everytime you start yelling in here, I close my eyes and put my hands on my ear. Like: Na na na, say what? Na na na, I can't hear you! Na na na, what's that? I can't hear you!

It's like you're talking to a wall, cause nobody is listening to you at all!

Dit is wat Thijsie doet met stamverraders:

http://nl31.tribalwars.nl/public_report/3884ae46f4d88ff6f26be70a29366970

Wel nice gesniped nog van Thorsten maar ik weet ook wel dat ze daar kunenn snipen dus had maar gesplit :)

Tsja, leuk. Heb gelukkig nog twee andere dorpen. Ik heb geen glazen bol, maar je co'tje (Moederkoek) weet wel dat ik ook wanneer ik m'n clear kwijt ben nog kan winnen. :)
En daar was het dan nog ik als rimmer tegen hem (ook rimmer), Just-Ice (ook rimmer maar met kata-item) en S.Inc (die gaf Just-Ice OS) en die waren dus geen rim-spelers. Ze leken te winnen, ik keertje gekata'd, boertje weg. Moederkoek doen alsof die aan mijn kant stond maar zijn kata's stonden gewoon bij Just-Ice... Daarna ik daar clearen, cleartje weg door die kutkata's... Eindstand me wins. :D
 

DeletedUser68300

Guest
Everytime you start yelling in here, I close my eyes and put my hands on my ear. Like: Na na na, say what? Na na na, I can't hear you! Na na na, what's that? I can't hear you!

It's like you're talking to a wall, cause nobody is listening to you at all!



Tsja, leuk. Heb gelukkig nog twee andere dorpen. Ik heb geen glazen bol, maar je co'tje (Moederkoek) weet wel dat ik ook wanneer ik m'n clear kwijt ben nog kan winnen. :)
En daar was het dan nog ik als rimmer tegen hem (ook rimmer), Just-Ice (ook rimmer maar met kata-item) en S.Inc (die gaf Just-Ice OS) en die waren dus geen rim-spelers. Ze leken te winnen, ik keertje gekata'd, boertje weg. Moederkoek doen alsof die aan mijn kant stond maar zijn kata's stonden gewoon bij Just-Ice... Daarna ik daar clearen, cleartje weg door die kutkata's... Eindstand me wins. :D

Succes dan maar:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Everytime you start yelling in here, I close my eyes and put my hands on my ear. Like: Na na na, say what? Na na na, I can't hear you! Na na na, what's that? I can't hear you!

It's like you're talking to a wall, cause nobody is listening to you at all!



Tsja, leuk. Heb gelukkig nog twee andere dorpen. Ik heb geen glazen bol, maar je co'tje (Moederkoek) weet wel dat ik ook wanneer ik m'n clear kwijt ben nog kan winnen. :)
En daar was het dan nog ik als rimmer tegen hem (ook rimmer), Just-Ice (ook rimmer maar met kata-item) en S.Inc (die gaf Just-Ice OS) en die waren dus geen rim-spelers. Ze leken te winnen, ik keertje gekata'd, boertje weg. Moederkoek doen alsof die aan mijn kant stond maar zijn kata's stonden gewoon bij Just-Ice... Daarna ik daar clearen, cleartje weg door die kutkata's... Eindstand me wins. :D

Wat wil je hiermee zeggen? Dat je een held bent? Dat je terug gaat komen? Cool, pak dat dan in één zin samen. Oh moeten we je even ophemelen over hoe goed je bent? :)
 

DeletedUser

Guest
Wat wil je hiermee zeggen? Dat je een held bent? Dat je terug gaat komen? Cool, pak dat dan in één zin samen. Oh moeten we je even ophemelen over hoe goed je bent? :)

Ik had een beetje een déja vu, wou dat even delen. Ben jij Ken dan? :D
 

DeletedUser31224

Guest
Everytime you start yelling in here, I close my eyes and put my hands on my ear. Like: Na na na, say what? Na na na, I can't hear you! Na na na, what's that? I can't hear you!

It's like you're talking to a wall, cause nobody is listening to you at all!



Tsja, leuk. Heb gelukkig nog twee andere dorpen. Ik heb geen glazen bol, maar je co'tje (Moederkoek) weet wel dat ik ook wanneer ik m'n clear kwijt ben nog kan winnen. :)
En daar was het dan nog ik als rimmer tegen hem (ook rimmer), Just-Ice (ook rimmer maar met kata-item) en S.Inc (die gaf Just-Ice OS) en die waren dus geen rim-spelers. Ze leken te winnen, ik keertje gekata'd, boertje weg. Moederkoek doen alsof die aan mijn kant stond maar zijn kata's stonden gewoon bij Just-Ice... Daarna ik daar clearen, cleartje weg door die kutkata's... Eindstand me wins. :D

Dat is geen vergelijkbare situatie (Ik stond niet aan de kant van S.inc, we hadden maar één dorp, ik had toen geen offence meer, Ollie of iets dergelijks stond nog aan jouw kant) maar inderdaad kwam jij toen bovenop uiteindelijk omdat ik uitsliep en 's ochtends werd gecleard. :)
 

DeletedUser

Guest
Als stamhoppen een stam verraden is dan bestaat heel dunno uit stamverraders.

Je timing was ook belabberd voor een speeder vind ik zo.

1) Waarom gebaseerd? Nattevingerwerk? Onzin? Ja, lijkt me wel.
2) Onzin, was juist strak. Jij kon er iig zo weinig aan doen dat je het een VV moest laten doen :D :D :D :D
 

DeletedUser51944

Guest
1) Waarom gebaseerd? Nattevingerwerk? Onzin? Ja, lijkt me wel.
2) Onzin, was juist strak. Jij kon er iig zo weinig aan doen dat je het een VV moest laten doen :D :D :D :D

Waarop gebasseerd dat ik een verrader zou zijn? Ik leave een stam waar ik het niet in zie zitten is dat verraden?
Jij valt mij aan terwijl wij een soort persoonlijk bondgenootschap hadden.

Ik was voetballen vanaf 2u ofzo, dus vandaar, ik had je al bijna met mijn lc gesniped, scheelde alleen 2x 100ms.
Daarbij timede jij je clear 2secs voor je trein, daar had ik t over:D
 
Bovenaan