Nee, barbs edelen. 131 dorpen opgeven waar er enkel een front van 10 tot 20 dorpen was. etcetera, etcetera. Ik geef zo'n wereld dan gewoon op. Of beter gezegd, ik zorg dat ik revanche neem. Opgeven in dit stadium van het spel zie ik niet als laf maar als tegen je verlies kunnen.
Dat is jou mening erover, ik heb er enkel een ander gedacht over en idd heet had 17
Directe front dorpen enkel met HD, had er nog een 10 tal met Inno.
Wist toen al dat Vlemis geen moeite zou gaan doen om zijn dorpen te behouden en ik dus ook nog front met bertje zou krijgen wat uiteindelijk zou neerkomen op een 60 à 70 directe frontdorpen. vermits ik een front niet beschouw als 1 lijn van dorpen maar een heel vlak van dorpen komt dit dus neer op 131 front dorpen.
OS was al 4 weken uit de dorpen gestuurd want was enkel op jullie aanval aan het wachten. de linie daarachter waar HD dan ook 5 weken mee bezig was alvorens ik men stacks daar heb teruggetrokken stonden er dus al 4 weken op voorhand, wat dus bewijst dat ik weldegelijk voorbereid was op jullie aanval enkel zoals Johnny al eens aangaf had ik inderdaad niet genoeg edels op overschot om te kunnen recappen.
Dat van die barbs weet je meer dan goed genoeg waarom ik dat doe, het irriteert jullie namelijk ook al ontken je het steeds, je haakt het steeds weer naar boven wanneer je me een zogenaamde noob probeert te noemen wat dus duidt op frustratie. Tevens heb ik jullie allen de voorwaarden voorgelegd vooraleer ik er dan ook mee stop. Jullia aanvaarden deze niet en ga ik dus ook niet stoppen met het edelen van Barbs.
Ik geef toe dat ik verloren heb maar het is ook niet dat de winst me iets boeit, moest ik nu in de winnende partij zitten is dat altijd mooi meegenomen. Jou manier van opgeven staat niet in mijn woordenboek, zolang mijn acc op de desbetreffende wereld ligt zal ik ook blijven doorgaan tot het verdwenen is. Jullie wilden een tegenstander die niet op delete ging als jullie aanvallen, wel nu heb je die en nu kom je klagen da die niet op delete gaat. je had het inderdaad graag anders gezien weet ik ook wel, maar zeker jij en Stargate zouden moeten weten dat opgeven niet in mijn woordenboek staat.