Goede aanvallen/Goede verdedigingen.

DeletedUser68027

Guest
Er is nu ook niets anders meer te edelen behalve loud (kapotgeschoten) en bb's. ;)

Destijds hadden jullie een heel front om FTW te edelen, of zelfs niet kapotgeschoten dorpen van grotz te edelen. TToch kozen jullie de kapotgeschoten dorpen.

Het idee is toch hetzelfde: kapotte dorpjes edelen, of de keuze uit ander dorpjes nou reuze is of niet.

Ik zeg toch dat het edelen van gesloopte dorpen geen probleem is? Ik zeg enkel dat het slopen van dorpen in je edelclear bijzonder dom is. Tja. Point proven zal ik dan maar zeggen. Ik zie iig geen tegenstrijdigheid in mijn woorden toen en de situatie nu.

Klopt. Verkeerd gelezen. Excuses.
 

DeletedUser

Guest
Ik had een paar weken terug avdd. Wel was ik de enige die aanviel die dag.

Maar toch ben ik heel trots enzo...:confused:
 

DeletedUser

Guest
Best falend dat ik dit in het verkeerde topic schreef. Krijg je als je het op je mobiel doet.
 

DeletedUser

Guest
kan gebeuren Complex :) Of je vergissen van persoon zoals ik :p

En Coen inderdaad je spreekt jezelf niet tegen maar snap Mathijs zijn punt ook wel hoor, eerst was Add. noob omdat ze dorpen kapot schoten en nu doe je hetzelfde maar mag het dan weer wel.

Hetzelfde verhaal bij het feit dat jullie iemand wilden die eens tegenstribbelde, dan doen we het en is het nog niet wat je wil want we zijn noobs want we gaan niet op delete. Op delete gaan is de laffe manier om te eindigen kiezen vind ik persoonlijk, als je bang bent om te verliezen in een strijd en het daarom voor bekeken houdt hoef je dit spel niet eens te spelen daar draait het namelijk om.
 

DeletedUser63648

Guest
Nee dat vind ik dus onzin. Als je weet dat je hebt verloren, dan geef je gewoon op/vraag je om revanche. Daar moet je ook het grootste respect voor hebben, dat mensen gewoon kunnen toegeven dat ze gefaald hebben.
 

DeletedUser63354

Guest
In principe gaat het erom dat je vecht voor je eigen bestaan. Het uitspelen van de wereld. Uiteraard is de winnssr allang bekend.
 

DeletedUser63648

Guest
Nee, het gaat erom dat je speelt om prestaties neer te zetten. Het uitspelen van een wereld op de wijze zoals onze tegenstanders dat nu doen is dat absoluut niet.
 

DeletedUser

Guest
Nee, het gaat erom dat je speelt om prestaties neer te zetten. Het uitspelen van een wereld op de wijze zoals onze tegenstanders dat nu doen is dat absoluut niet.

Wel zolang we daarin geen overeenkomst in hebben valt er dus weinig te bespreken. Het was eveneens jij die vroeg om spelers die tegenstribbelden want iedereen ging op delete.

Nu heb je zo'n spelers tegen je en noem je ze noobs omdat ze niet op delete zijn gegaan. En de manier waarop ???? Dan doel je waarschijnlijk op het edelen van barbs vermoed ik, ik heb jullie mijn voorwaarden voorgelegd jullie accepteren ze niet en doen simpelweg voort, had jullie ervoor gewaarschuwd en had jullie de kans gegeven jullie grepen die niet dus is de periode van overleg met Loud dus ook volledig voorbij.

Om weer te kunnen overleggen omtrent mijn acc zullen dus de nodige excuses naar mij toe gebracht moeten worden alvorens ik weer open sta voor overleg. Wat tevens al meerdere malen vermeld is.
 

DeletedUser63354

Guest
Nee, het gaat erom dat je speelt om prestaties neer te zetten. Het uitspelen van een wereld op de wijze zoals onze tegenstanders dat nu doen is dat absoluut niet.

'Op de wijze' -> Weigeren op delete te gaan?

In mijn vorige post staat niet voor niets het woordje 'principe'.
 

DeletedUser68027

Guest
Lachwekkend Cgrain,

Dat jij nou zou opgeven in onze situatie zegt wat over jou mentaliteit.
Wij zetten door.
 

DeletedUser74025

Guest
Lachwekkend Cgrain,

Dat jij nou zou opgeven in onze situatie zegt wat over jou mentaliteit.
Wij zetten door.

Inderdaad ^^
al ben ik er ook wel langzaam klaar mee :p
maar die laatste paar daagjes blijf ik nog lekker actief spelen xD
 

DeletedUser

Guest
inderdaad al zou het nog een jaar duren maakt me niet uit, of je speelt me van de wereld of je deelt hem met me zo simpel is het.
 

DeletedUser63648

Guest
'Op de wijze' -> Weigeren op delete te gaan?

In mijn vorige post staat niet voor niets het woordje 'principe'.

Nee, barbs edelen. 131 dorpen opgeven waar er enkel een front van 10 tot 20 dorpen was. etcetera, etcetera. Ik geef zo'n wereld dan gewoon op. Of beter gezegd, ik zorg dat ik revanche neem. Opgeven in dit stadium van het spel zie ik niet als laf maar als tegen je verlies kunnen.
 

DeletedUser

Guest
Nee, barbs edelen. 131 dorpen opgeven waar er enkel een front van 10 tot 20 dorpen was. etcetera, etcetera. Ik geef zo'n wereld dan gewoon op. Of beter gezegd, ik zorg dat ik revanche neem. Opgeven in dit stadium van het spel zie ik niet als laf maar als tegen je verlies kunnen.

Dat is jou mening erover, ik heb er enkel een ander gedacht over en idd heet had 17 Directe front dorpen enkel met HD, had er nog een 10 tal met Inno.

Wist toen al dat Vlemis geen moeite zou gaan doen om zijn dorpen te behouden en ik dus ook nog front met bertje zou krijgen wat uiteindelijk zou neerkomen op een 60 à 70 directe frontdorpen. vermits ik een front niet beschouw als 1 lijn van dorpen maar een heel vlak van dorpen komt dit dus neer op 131 front dorpen.

OS was al 4 weken uit de dorpen gestuurd want was enkel op jullie aanval aan het wachten. de linie daarachter waar HD dan ook 5 weken mee bezig was alvorens ik men stacks daar heb teruggetrokken stonden er dus al 4 weken op voorhand, wat dus bewijst dat ik weldegelijk voorbereid was op jullie aanval enkel zoals Johnny al eens aangaf had ik inderdaad niet genoeg edels op overschot om te kunnen recappen.

Dat van die barbs weet je meer dan goed genoeg waarom ik dat doe, het irriteert jullie namelijk ook al ontken je het steeds, je haakt het steeds weer naar boven wanneer je me een zogenaamde noob probeert te noemen wat dus duidt op frustratie. Tevens heb ik jullie allen de voorwaarden voorgelegd vooraleer ik er dan ook mee stop. Jullia aanvaarden deze niet en ga ik dus ook niet stoppen met het edelen van Barbs.

Ik geef toe dat ik verloren heb maar het is ook niet dat de winst me iets boeit, moest ik nu in de winnende partij zitten is dat altijd mooi meegenomen. Jou manier van opgeven staat niet in mijn woordenboek, zolang mijn acc op de desbetreffende wereld ligt zal ik ook blijven doorgaan tot het verdwenen is. Jullie wilden een tegenstander die niet op delete ging als jullie aanvallen, wel nu heb je die en nu kom je klagen da die niet op delete gaat. je had het inderdaad graag anders gezien weet ik ook wel, maar zeker jij en Stargate zouden moeten weten dat opgeven niet in mijn woordenboek staat.
 
Bovenaan