Goede aanvallen/Goede verdedigingen.

DeletedUser

Guest
Dan zou ik zeggen dat de aanval wel echt vreselijk dom was. Het was toch wel duidelijk dat na zoveel uren er echt wel deff in dat dorpje ging staan.
 

DeletedUser

Guest
Dan zou ik zeggen dat de aanval wel echt vreselijk dom was. Het was toch wel duidelijk dat na zoveel uren er echt wel deff in dat dorpje ging staan.

De speler was van een NAP van ons, en er was zo ver ik weet overlegt met hen dat het dorpje van mij ging worden als ik de gs stuurde voor de edelman.

Maar het maakt niet uit, heb ook deels die aanval gestuurd omdat ik mijn plezier begon te verliezen in w31 door mijn slechte start en de kut instellingen.

Team KingOfDub kapt er iig mee :)

Knap dat de muur dan weer level 20 is, zat geld in gestoken zeker?

Ik gok van wel, de muur was volgens mij 0 nadat ik het dorp had gecleard.
 

DeletedUser

Guest
Vertel mij wat over muren opbouwen naar 20 in een paar uur vanaf level 0. Dat heb ik al best vaak gezien, stel gekken :D

Geef die PA aan mij zou ik zeggen kan ik wel gebruiken. xD
 

DeletedUser5692

Guest
Vertel mij wat over muren opbouwen naar 20 in een paar uur vanaf level 0. Dat heb ik al best vaak gezien, stel gekken :D

Geef die PA aan mij zou ik zeggen kan ik wel gebruiken. xD

ach.... je moet iets met je geld als je geen vrienden hebt om mee te gaan stappen he :D sommige figuren :eek:
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad ik geef liever me 50 euro uit in de kroeg :) of aan weedy :)
 

DeletedUser68300

Guest
Drugs zal ik nooit aanraken en heb ik nooit aangeraakt! Rotzooi :(
 

DeletedUser21972

Guest
Drugs zal ik nooit aanraken en heb ik nooit aangeraakt! Rotzooi :(
Totaal offtopic.
Maar als Franstalig persoon vind ik dit wel een leuk feitje.

'In het Frans gebruikt men voor het woord verdovend middel ook wel stupéfiant, hetzelfde woord als het bijvoeglijk naamwoord verbluffend of verbazingwekkend.'
 

DeletedUser

Guest
Drugs zal ik nooit aanraken en heb ik nooit aangeraakt! Rotzooi :(

Voor mij hetzelfde, nog nooit aan die rotzooi gezeten. Ook roken doe ik niet, alleen alcohol drink ik maar ook niet heel erg veel, ben nooit echt dronken geweest.

Slechte verdediging door die ervaren spelers.

Waarschijnlijk te offensief begonnen. Das toch een risico die veel ervaren spelers nemen in het begin van een wereld, dan hou je weinig def over. Ohja jij kent Gabbersels toch? Die heb ik op een andere wereld gecleared :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat is zuur, op w30 gebeurde me dit ook. Normaal gaat altijd de wekker om 6.55 zodat ik aanvallen net buitten de nachtbonus kan dodgen. En dan blijf ik 1 keer langer liggen en log om 7.10 en we stonden leeg.
 
Bovenaan