Goede aanvallen/goede verdediging

Reactiescore
88
feeder?? komt het daardoor dat hij zo snel gaat??

Het lijkt me vrij logisch als je na 4 dagen 1k meer hebt als de 2e van de wereld en na iets meer als een week 5k meer hebt..
Zonder feeders kan dat gewoon niet.
Ik zeg niet dat Ludo anders niet eerste zou staan, maar het lijkt me sterk dat hij dit doet met enkel 2 spelers. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nee, maar erg moeilijk te bewijzen.
Waarom zou dat niet toegestaan zijn.
5 spelers maken een account aan ze pré-registeren samen en komen bij elkaar in de buurt te liggen.
Ze uppen mijnen en traden met ratio 0,5. Niks illegaals aan. Zelf nog gedaan op wereld 27. 650 lc na 5 dagen. Succes gegarandeerd! -> niet verder op gespeeld btw omdat ik niet zo laag gevallen ben :)
Ik snap niet waarom iedereen denkt dat hij gefeed wordt. :\

De startligging was bagger. Lijkt me al genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou dat niet toegestaan zijn.
5 spelers maken een account aan ze pré-registeren samen en komen bij elkaar in de buurt te liggen.
Ze uppen mijnen en traden met ratio 0,5. Niks illegaals aan. Zelf nog gedaan op wereld 27. 650 lc na 5 dagen. Succes gegarandeerd! -> niet verder op gespeeld btw omdat ik niet zo laag gevallen ben :)


De startligging was bagger. Lijkt me al genoeg.

moet ik eigenlijk ook is proberen.. maar heb geen vrienden die tw spelen :(
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou dat niet toegestaan zijn.
5 spelers maken een account aan ze pré-registeren samen en komen bij elkaar in de buurt te liggen.
Ze uppen mijnen en traden met ratio 0,5. Niks illegaals aan. Zelf nog gedaan op wereld 27. 650 lc na 5 dagen. Succes gegarandeerd! -> niet verder op gespeeld btw omdat ik niet zo laag gevallen ben :)

Oneerlijk spel --> verboden...
 

DeletedUser39679

Guest
Waarom zou dat niet toegestaan zijn.
5 spelers maken een account aan ze pré-registeren samen en komen bij elkaar in de buurt te liggen.
Ze uppen mijnen en traden met ratio 0,5. Niks illegaals aan. Zelf nog gedaan op wereld 27. 650 lc na 5 dagen. Succes gegarandeerd! -> niet verder op gespeeld btw omdat ik niet zo laag gevallen ben :)


De startligging was bagger. Lijkt me al genoeg.

Haha, jij bent niet zo laag gevallen maar begint er ook aan? Hahahahahahahaha!

Als je het account van Ludo kent, weet je al genoeg bedoel je.
 

DeletedUser57186

Guest
Misschien feeder van Ludo :p. Lig namelijk vlakbij hem.

Als dat mijn "feeder" zou zijn. Zou er nooit 68k GS in zitten van elk. Voor de rest heb ik alle punten opgetelt en beetje gekeken op de kaart om zo proberen het dorpje te vinden maar ik heb het niet gevonden. :( Voor de rest heb ik geen feeders en ook zeker niet nodig.

Het lijkt me vrij logisch als je na 4 dagen 1k meer hebt als de 2e van de wereld en na iets meer als een week 5k meer hebt..
Zonder feeders kan dat gewoon niet.
Ik zeg niet dat Ludo anders niet eerste zou staan, maar het lijkt me sterk dat hij dit doet met enkel 2 spelers. :rolleyes:

Gelukkig worden mensen niet zo wijs van jou theorieen. Gebruik jou kennis misschien beter om te vertellen over accounthoppers, falen en wegvluchten. Daar zul je vele wijzer in zijn.

is dat toegestaan??

Neen, maar ik denk dat hoge rang accounts genoeg gecontroleerd worden.

Het is Ludo.
Iedereen is jaloers op Ludo :p

Bwa zo zou ik het niet noemen. Beetje gesprek aan inzicht en tach

De startligging was bagger. Lijkt me al genoeg.

De troepen lopen hier kutte snel.

Voor de rest heb al vaker meer dan 300-500 punten verschil gehad in starts. Als je 3 dorpen hebt vergroot dat verschil natuurlijk nog harder. Dat ik voor de 1ste keer met een nachter speel en je op deze wereld niet normaal veel GS kunt krijgen in de nacht is natuurlijk ook een power BOM!!! Maar goed ik moet me hier niet te hard verdedigen he. Ik beschouw het maar als een compliment en sommige mensen hebben nu eenmaal te weinig inzicht, kennis, aanpassingsvermogen en tactiek.
 

DeletedUser

Guest
deff + off + off + off op 1 dagje.
Lord soth attackt ons, kunnen we niet backtimen want hij had 2k/2k/2k deff in dat dorp.
Snap niet hoe hij aan 2k/2k/2k deff en 3k bijl en 2k lc in 1 dorp geraakt...
Maar bon...
Einde van bananasmoothiee.

Als vervolg de volgende ochtend:p.

http://nlc1.tribalwars.nl/public_report/36c65c2c5b424747899c8b70080584fe
http://nlc1.tribalwars.nl/public_report/9d7b33fc377ef09ee5b0178653ddac1c
http://nlc1.tribalwars.nl/public_report/8d4336f4c203a7970fc40899641e702a

En middag...

Aanvaller: Lord Soth
Herkomst: [45:84:66] (546|486) C45

Aantal: 0 0 3681 0 29 139 10 0 157 10 0 0
Verliezen: 0 0 3681 0 29 139 10 0 157 10 0 0


Verdediger: xxxx:p

Naja goed, beide spelers door al hun troepen heen. Had top 3 gestaan (en lord soth had geen off/edeldorpen meer dus kon niks) als het me was gelukt, maar het account is 24/7? online. Ik had ook niet kunnen verwachten dat bananasmoothie ook maar in de buurt kwam van iets te bereiken tegen hem.:p

In mijn verdediging speel ik solo en niet super actief (4-5 farmrunnetjes op voorhand/dag), is Lord soth een tw veteraan die 4 jaar geleden al op top 5 accounts speelde en nouja als ik niks had gedaan was die me gewoon volgroeid qua activiteit/strategische meesterstart:). (hij speelde 2 deff 1 off, ''micro farm met deff, alle muren gesloopt in barbs en 24/7? actief'')

Naja, leuk eens tegenstand te hebben, en ik speel zoiezo door, totdat ik wordt weggeadeld, of gewoon rustig ergens op een middenklasrangetje/late game misschien nog een opkomst, wie weet.:p Vind de instellingen op deze wereld echt zalig.
 

DeletedUser

Guest
Voor de rest heb al vaker meer dan 300-500 punten verschil gehad in starts. Als je 3 dorpen hebt vergroot dat verschil natuurlijk nog harder. Dat ik voor de 1ste keer met een nachter speel en je op deze wereld niet normaal veel GS kunt krijgen in de nacht is natuurlijk ook een power BOM!!! Maar goed ik moet me hier niet te hard verdedigen he. Ik beschouw het maar als een compliment en sommige mensen hebben nu eenmaal te weinig inzicht, kennis, aanpassingsvermogen en tactiek.

héhé eindelijk eens een gevatte reactie!
Ik heb je ligging bekeken in het begin en de andere dorpen lagen echt ver. Te ver naar mijn mening. Dus je zou nog 2 keer zo snel gegaan kunnen zijn moesten ze dichter liggen.
Inzicht en uitzicht. Daar komt het inderdaad op neer.
Vat het maar op als een compliment dan. Zou ik ook doen als iemand mij ten onrechte beschuldigde!!
Jammer dat je je awards niet toont, hebben we er een klaardere kijk op.
 

DeletedUser65376

Guest
Als dat mijn "feeder" zou zijn. Zou er nooit 68k GS in zitten van elk. Voor de rest heb ik alle punten opgetelt en beetje gekeken op de kaart om zo proberen het dorpje te vinden maar ik heb het niet gevonden. :( Voor de rest heb ik geen feeders en ook zeker niet nodig.




Gelukkig worden mensen niet zo wijs van jou theorieen. Gebruik jou kennis misschien beter om te vertellen over accounthoppers, falen en wegvluchten. Daar zul je vele wijzer in zijn.



Neen, maar ik denk dat hoge rang accounts genoeg gecontroleerd worden.



Bwa zo zou ik het niet noemen. Beetje gesprek aan inzicht en tach



De troepen lopen hier kutte snel.

Voor de rest heb al vaker meer dan 300-500 punten verschil gehad in starts. Als je 3 dorpen hebt vergroot dat verschil natuurlijk nog harder. Dat ik voor de 1ste keer met een nachter speel en je op deze wereld niet normaal veel GS kunt krijgen in de nacht is natuurlijk ook een power BOM!!! Maar goed ik moet me hier niet te hard verdedigen he. Ik beschouw het maar als een compliment en sommige mensen hebben nu eenmaal te weinig inzicht, kennis, aanpassingsvermogen en tactiek.

En toen was iedereen stil :p
 

DeletedUser48278

Guest
Je kan op deze wereld gewoon abnormaal snel groeien. Als je veel lc hebt kun je gewoon zo fucking veel gs binnen halen als je actief bent. Aangezien Ludo's account vast en zeker super actief is vind ik het niet heel ongeloofwaardig dat hij zo snel groeit, aangezien hij het spel wel redelijk in de vingers heeft :p.

Het is wel vaker voorgekomen op een wereld dat iemand zo'n grote voorsprong had.
 
Bovenaan