Goede aanvallen, Goede verdediging

DeletedUser

Guest
Wat een heerlijk forum zeg, lekker vijandig..
Herinneren mensen zich mij nog toevallig? De rang 1 starter van deze wereld.. Hier na heeft DownOnMe de fakkel prachtig overgenomen en behouden.. :)
Mijn complimenten!

Sorry maar DownOnMe is al 3maanden inactief! :D
 

DeletedUser

Guest
Hij vraagt me al tijden lang om eens te komen posten op dit forum en dat ie ruim 1e staat nog steeds.. Dus hij speelt helemaal niet meer..? :S
 

DeletedUser

Guest
Hij vraagt me al tijden lang om eens te komen posten op dit forum en dat ie ruim 1e staat nog steeds.. Dus hij speelt helemaal niet meer..? :S

Lol typisch, hij logt in om pm's te beantwoorden en de coole uit te hangen op t forum. Verder doet hij niets. :D
 

DeletedUser57186

Guest
Fout, ik zorg voor het evenwicht op het account. En dat is de belangrijkste taak die er is. Ik voer die taak ook niet graag uit maar tja ik offer me nu eenmaal op omdat ik zo goed ben.

Wat een heerlijk forum zeg, lekker vijandig..
Herinneren mensen zich mij nog toevallig? De rang 1 starter van deze wereld.. Hier na heeft DownOnMe de fakkel prachtig overgenomen en behouden.. :)
Mijn complimenten!

Hij vraagt me al tijden lang om eens te komen posten op dit forum en dat ie ruim 1e staat nog steeds.. Dus hij speelt helemaal niet meer..? :S


Hoi :p maar je moest komen posten toen je haat clubje er nog was. Nu is het te laat. :p En natuurlijk speel ik nog. :) En natuurlijk herinner ik u nog. XD
 

DeletedUser64171

Guest
"Goede verdedigingen" kunnen julllie morgen avond verwachten. :)

"Slechte aanvallen" trouwens ook.
 

DeletedUser

Guest
Hij vraagt me al tijden lang om eens te komen posten op dit forum en dat ie ruim 1e staat nog steeds.. Dus hij speelt helemaal niet meer..? :S
Jawel, alleen hij doet niks.

Wat een heerlijk forum zeg, lekker vijandig..
Herinneren mensen zich mij nog toevallig? De rang 1 starter van deze wereld.. Hier na heeft DownOnMe de fakkel prachtig overgenomen en behouden.. :)
Mijn complimenten!
Helaas zijn al onze haters nu gestopt. XD
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Wat een heerlijk forum zeg, lekker vijandig..
Herinneren mensen zich mij nog toevallig? De rang 1 starter van deze wereld.. Hier na heeft DownOnMe de fakkel prachtig overgenomen en behouden.. :)
Mijn complimenten!

Ik herinner je nog als zijnde de grootste noob en grootste praatjesmaker van het AF. Wil je zo herinnerd worden?
 

DeletedUser

Guest
Ik herinner je nog als zijnde de grootste noob en grootste praatjesmaker van het AF. Wil je zo herinnerd worden?

Grootste noob op rang 1, met rang 1 ODA, rang 1 OD, zowat alle hall of famers als eerst bereikt.. Meer dan een week rover achter elkaar elke dag, enorme voorsprong, 3 keer zoveel awards als de nummer 2.. Volgens mij moet jij nu onder een steen gaan zitten en je niet meer laten horen! :)
 

DeletedUser

Guest
Grootste noob op rang 1, met rang 1 ODA, rang 1 OD, zowat alle hall of famers als eerst bereikt.. Meer dan een week rover achter elkaar elke dag, enorme voorsprong, 3 keer zoveel awards als de nummer 2.. Volgens mij moet jij nu onder een steen gaan zitten en je niet meer laten horen! :)

Ik snap dat "onder een steen gaan zitten" niet zo goed...

- ofwel werk je met bots en moet je hier niet van de toren kraaien
- ofwel werk je met een heel team en moet je niet alle credits proberen opstrijken maar gaan deze naar het gehele team
- ofwel heb je echt als een idioot weken aan een stuk voltijds je account beheerd op je eentje (maar dan zou je nooit dit resultaat bereikt hebben)

Sowieso, zoals ik het begrijp ben jij er niet meer als het echte werk nog moet beginnen. Dus, ja, mooi resultaat, maar als je vindt dat anderen onder een steen voor je moeten kruipen sla je de bal toch ernstig mis.
 

DeletedUser

Guest
Grootste noob op rang 1, met rang 1 ODA, rang 1 OD, zowat alle hall of famers als eerst bereikt.. Meer dan een week rover achter elkaar elke dag, enorme voorsprong, 3 keer zoveel awards als de nummer 2.. Volgens mij moet jij nu onder een steen gaan zitten en je niet meer laten horen! :)

Wij, van het HetZalTochNiet-team trekken hierbij de stekker er uit.

De reden hiervoor is omdat ik en mijn co Smokingfox2 er nu al een tijd tegen aan hikken om continue in te loggen en dan een 24 uurs-schema aan te houden qua farmen..
In het begin was het allemaal nog best leuk maar om dit dan de rest van de classic vol te gaan zitten houden is geen denken aan, het verpest letterlijk je leven.

Mijn vriendin is er ook al meermaals boos om geworden omdat ik door inactiviteit van overige co's vaak zelfs nog moest farmen in haar bijzijn, ik geef haar alle recht om boos te zijn en dat ben ik maar al te veel gaan in zien.

[..]

Grtz, Marc

Ik heb dagen gedraaid van ruim 16-18 uur..

de eerste rang tot 35k ofzo,
jammer dat niemand je acc meer herinnerd :(

maar echt xD ook voor smoking...
als je ooit weer gaat spelen

speel het dan voor rank 7 ofzo, slaap, ga op bezoek, sport enz...

Zo herinneren we je.
 

DeletedUser57186

Guest
Dit is niet zo vriendelijk van jou he. TheHiddenPro krijgt zeker een ere plaatsje op de Classic2.
 
Bovenaan