Goede aanvallen, Goede verdediging

DeletedUser

Guest
welke heb je nog meer gespeeld en het wel goed gedaan dan?

zelf gestart en waar ik speelde tot de +1mil? Geen, kost gewoon teveel tijd, het blijft me telkens verbazen hoe 2 spelers op 1 accie perfect 24/7 spelen tot de +1mil
 

DeletedUser7533

Guest
zelf gestart en waar ik speelde tot de +1mil? Geen, kost gewoon teveel tijd, het blijft me telkens verbazen hoe 2 spelers op 1 accie perfect 24/7 spelen
overal gefaalt dus;)
jammer voor je, maar dan spreken ze de waarheid.
 

DeletedUser

Guest
Dus stoppen op een wereld is falen? Dan ken ik veel spelers die "gefaald" zijn

Hangt er vanaf waarom je stopt.

Maar bij jouw is het geen tijds gebrek aangezien je elke wereld weer start.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7533

Guest
Dus stoppen op een wereld is falen? Dan ken ik veel spelers die "gefaald" zijn

altijd stoppen voor 1 mil is falen.
ik ken er ook vele die gestopt zijn en ben zelf ook meerdere werelden gestopt.
maar altijd stoppen voor 1 mil:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
altijd stoppen voor 1 mil is falen.
ik ken er ook vele die gestopt zijn en ben zelf ook meerdere werelden gestopt.
maar altijd stoppen voor 1 mil:rolleyes:

Ik zie er niets in ivm falen. Maar /care, ieder zijn mening
 

DeletedUser

Guest
zelf gestart en waar ik speelde tot de +1mil? Geen, kost gewoon teveel tijd, het blijft me telkens verbazen hoe 2 spelers op 1 accie perfect 24/7 spelen tot de +1mil

accs van +- 1M kosten relatief weinig tijd tov starten
en als je niet gek in je hoofd bent kan je best een paar maanden met een co overweg lijkt me
 

DeletedUser51771

Guest
Ik speel zelf eigenlijk ook nooit lang door, vind het begin het leukst en heb echt een hekel aan co's :p
Maar vind ik echt niet erg, als de wereld niet meer leuk is stop ik en ga ik naar de volgende.
 

DeletedUser

Guest
accs van +- 1M kosten relatief weinig tijd tov starten
en als je niet gek in je hoofd bent kan je best een paar maanden met een co overweg lijkt me

Om met 1-2 co's nog de top 10 willen halen moet je nog altijd veel tijd spenderen aan tw
 

DeletedUser

Guest
:eek:

Verdediger: ++++
Doel: +++ (5++|5++) C++

Aantal: 250 25 350 50 200 0 0 0 1 0
Verliezen: 250 25 350 50 200 0 0 0 1 0


Wie heeft aanvaller vd dag ??
 

DeletedUser

Guest
Om met 1-2 co's nog de top 10 willen halen moet je nog altijd veel tijd spenderen aan tw

Neuh, enkel farmen wat nu bijna geen tijd meer kost door FA. Dus solo kan je het tegenwoordig al halen, zeker later als je gewoon AM erop zet, niemand houd die snelheid van dorpjes uitbouwen bij zonder FA en als je gewoon zoals normaal lekker door edelt...
 

DeletedUser

Guest
Neuh, enkel farmen wat nu bijna geen tijd meer kost door FA. Dus solo kan je het tegenwoordig al halen, zeker later als je gewoon AM erop zet, niemand houd die snelheid van dorpjes uitbouwen bij zonder FA en als je gewoon zoals normaal lekker door edelt...

FA farmt nog altijd niet automatisch & op een wereld met snelheid 2 kunnen na 2uur al heel gemakkelijk 800lc thuis staan
 
Bovenaan