Goede aanval/Goede verdediging

DeletedUser

Guest
Ga je veel doen met die info denk je? :]
Je had het ook aan Indicud zelf kunnen vragen.
 

DeletedUser

Guest
Ga je veel doen met die info denk je? :]
Je had het ook aan Indicud zelf kunnen vragen.

Er is bijna niks met die info te doen behalve dat renegade en ik er wat aan hebben :p. Het is gewoon puur komisch om te zien dat jij trots showed met een rapportje wat tennadele is voor jouzelf omdat jij de onverstandige keuze hebt gemaakt om een full clear te deffen op muur 10.

Maar maakt niet uit, mijn avond is ook weer goed :D
 

DeletedUser

Guest
er is bijna niks met die info te doen behalve dat renegade en ik er wat aan hebben :p. Het is gewoon puur komisch om te zien dat jij trots showed met een rapportje wat tennadele is voor jouzelf omdat jij de onverstandige keuze hebt gemaakt om een full clear te deffen op muur 10.

Maar maakt niet uit, mijn avond is ook weer goed :d

oda<3
 

DeletedUser

Guest
Er is bijna niks met die info te doen behalve dat renegade en ik er wat aan hebben :p. Het is gewoon puur komisch om te zien dat jij trots showed met een rapportje wat tennadele is voor jouzelf omdat jij de onverstandige keuze hebt gemaakt om een full clear te deffen op muur 10.

Maar maakt niet uit, mijn avond is ook weer goed :D

Dus het was verstandiger geweest om die aanvallen niet te blocken?
Jij valt de dorpen aan die de vorige dag van je veroverd zijn (logisch), dan is de muur natuurlijk niet alweer terug op 20.

Ik denk dat de stack in dat dorp het deffen redelijk effectief maakte. Verspreid over de dorpen waar de def vandaan kwam is dat nog geen dag rekruteren, voor jou is het een stuk langer.

Je kunt toch niet menen dat jij dorpen zonder muur nooit stackt en eindeloos blijft snipen en counteren?
Dan kom je op de lange termijn natuurlijk nergens.

Wel fijn dat ik je avond goed heb gemaakt ;)
 

DeletedUser

Guest
Dus het was verstandiger geweest om die aanvallen niet te blocken?
Jij valt de dorpen aan die de vorige dag van je veroverd zijn (logisch), dan is de muur natuurlijk niet alweer terug op 20.

Ik denk dat de stack in dat dorp het deffen redelijk effectief maakte. Verspreid over de dorpen waar de def vandaan kwam is dat nog geen dag rekruteren, voor jou is het een stuk langer.

Je kunt toch niet menen dat jij dorpen zonder muur nooit stackt en eindeloos blijft snipen en counteren?
Dan kom je op de lange termijn natuurlijk nergens.

Wel fijn dat ik je avond goed heb gemaakt ;)

Wanneer ik niet onder ban sta ben ik zeer goed in de verdedigende kunst ^^
Ik vraag me dan ook af wanneer je me eens een goede incominglijst geeft wanneer ik eens een x niet onder ban sta. Dit laat namelijk een beetje lage mindsetting zien dat je enkel mij veel incomings durft te geven wanneer ik onder een ban zou staan.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer ik niet onder ban sta ben ik zeer goed in de verdedigende kunst ^^
Ik vraag me dan ook af wanneer je me eens een goede incominglijst geeft wanneer ik eens een x niet onder ban sta. Dit laat namelijk een beetje lage mindsetting zien dat je enkel mij veel incomings durft te geven wanneer ik onder een ban zou staan.

Dat is een heel ander verhaal, je ontwijkt m'n punt.
Zeer goed zijn in de verdedigende kunst maar nooit een dorpje zonder muur deffen gaan voor mij echt niet samen.
Nu snap ik wel waarom je geen os na je edels stuurt, de dorpen hebben geen muur meer :D

Ik ben trouwens niet white angel zelf, dus met opmerkingen over het aanvallen tijdens de ban moet je bij hem in game wezen.
Maar dat hij geprofiteerd heeft van je inactiviteit vind ik gewoon logisch, jammer voor jou, inderdaad.
 

DeletedUser

Guest
Laat de troepen maar verder spreken :D
5x Aanvaller van de dag
Versla als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld.
Beste resultaat: op 20.02.2014 (109.137 eenheden)
64.195 / 64.195
Je staat aan kop! Behoud dit record tot middernacht om de prestatie te winnen!
 

DeletedUser

Guest
Maar goed, ik zal dan ook maar de troepen (die dapper achter lage muren verdedigd hebben) hun zegje laten doen.

Verdediger van de dag

Versla als verdediger de meeste eenheden in deze wereld.
88.691 / 88.691
88.691 / 88.691
Je staat aan kop! Behoud dit record tot middernacht om de prestatie te winnen!
 
Bovenaan