GivesYouHell - 2 tot 5 PA

DeletedUser

Guest
1. De grootte: " profiel of stamplaatje / avatar ". Profiel
2. De speler/stamnaam die erop moet komen. GivesYouHell.
3. De kleuren die je graag wilt " of laat dit aan de designer over " designer
4. Soort style plaatje: " Anime, Game, Monster, Ridders ". Geef hier over een duidelijke uitleg Anime of ridders
5. Render, wil jij er een plaatje in? geef dan aan wat voor soort plaatje, of geef er een link bij! kies zelf
6. Deadline: wanneer moet je profiel plaatje klaar zijn? Of kies je als je een mooie ziet? wanneer geschikt
7. Prijs/gift, ben je tevreden? of wil je dat er betere designers meedoen? kan je er een prijs opzetten, dit MOET niet. 2 tot 5 PA. Licht aan kwaliteit
8. Favoriet tot nu toe. Veel plaatjesmakers vinden het fijn als ze weten welk plaatje je tot dan toe het moest vind. Pas dit aan als je een mooi plaatje ziet. Is niet verplicht
2uejuih.png


Je plaatje komt bij mijn speedpagina te staan:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat vind je van deze ? :
orkrhi.jpg


radriv.jpg


2a64i03.jpg


33csr9l.jpg


akgvwg.jpg


2qn5bo0.jpg
Kan de naam veranderen als je wilt.
 

DeletedUser

Guest
Even een noob vraag tussendoor ;)
Hoe verklein je een render zodat ze goed passen in 240x180? :D
 

DeletedUser

Guest
Met Photoshop?
Ctrl-T.
En shift ingedrukt houden als je verkleint.
 

DeletedUser

Guest
iw3n7c.png

spuuglelijk vind ik maar me ma is aant zage dus ... ik doe morge nog iets beters
 

DeletedUser

Guest
mooi ik zal al niet meer winnen, doe je die lijntjes rond je tekst ongeveer het zelfe met mii-lines?

Werk met PS4.. Doe met Horizontal Type Mask Tool, en dan Edit -> Stroke. en dan kan je het met blending options naar de gewenste kleur zetten :p
 

DeletedUser

Guest
Werk met PS4.. Doe met Horizontal Type Mask Tool, en dan Edit -> Stroke. en dan kan je het met blending options naar de gewenste kleur zetten :p

En hoe doe je dat doorschijnend wit er tussen dan :confused: Kan je dat ook met CS3? Is wel nice :)
 

DeletedUser

Guest
En hoe doe je dat doorschijnend wit er tussen dan :confused: Kan je dat ook met CS3? Is wel nice :)

Nieuwe Layer en dan met met een normale brush (wit) om de geselecteerde letters heen een behoorlijk groot gebied afzetten.

dan zet je met de Rectangular Marquee tool het gebied af dat je doorzichtig wilt hebben. doet Select -> Inverse en gumt de witte delen die buiten de gewenste strook transparantie zit uit.

gaat naar Blending options, en doe dan de opacity veranderen naar de gewenste doorzichtigheid.
dan met een Soft Round brush (kan zelf bepalen welke grote, neem vaak 300) het uiteinde weggumen zodat het verdwijnd.

Voor de randen om het wit, pak je weer de Rectangular Marquee tool en selecteer het gebid net op de rand van het witte, maak een nieuwe laag aan, en ga naar Edit -> Stroke. en gum de niet gewenste delen weg. en pas de kleuren aan met Blending options. en je laat het weer verdwijnen door de Soft round brush.


En dat was het :p
 

DeletedUser

Guest
Nieuwe Layer en dan met met een normale brush (wit) om de geselecteerde letters heen een behoorlijk groot gebied afzetten.

dan zet je met de Rectangular Marquee tool het gebied af dat je doorzichtig wilt hebben. doet Select -> Inverse en gumt de witte delen die buiten de gewenste strook transparantie zit uit.

gaat naar Blending options, en doe dan de opacity veranderen naar de gewenste doorzichtigheid.
dan met een Soft Round brush (kan zelf bepalen welke grote, neem vaak 300) het uiteinde weggumen zodat het verdwijnd.

Voor de randen om het wit, pak je weer de Rectangular Marquee tool en selecteer het gebid net op de rand van het witte, maak een nieuwe laag aan, en ga naar Edit -> Stroke. en gum de niet gewenste delen weg. en pas de kleuren aan met Blending options. en je laat het weer verdwijnen door de Soft round brush.


En dat was het :p

Ok bedankt! Ik ga het morgen eens proberen..
 
Bovenaan