Gieren, lachen, brullen over....NLS!!

DeletedUser

Guest
dit hier plaatsen is wel erg lame...

geen stijl vind ik... :confused:

Ik heb het niet geplaats en kan het niet verwijderen en had liever ook dat het intern bleef i.p.v. zo openbaar maar goed het is neergezet en ik kan er boos om doen maar helpt toch niet, dan kan ik beter alles duidelijk uitleggen en vragen beantwoorden zodat er niet gespeculeerd gaat worden.

Ik moet zeggen NLS heeft vandaag wel wereldnieuws gehaald :p
 

DeletedUser

Guest
Lol, "wereldnieuws". :D

En je hebt gelijk btw, dan beter gwn duidelijk zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het niet geplaats en kan het niet verwijderen en had liever ook dat het intern bleef i.p.v. zo openbaar maar goed het is neergezet en ik kan er boos om doen maar helpt toch niet, dan kan ik beter alles duidelijk uitleggen en vragen beantwoorden zodat er niet gespeculeerd gaat worden.

Ik moet zeggen NLS heeft vandaag wel wereldnieuws gehaald :p

Leuk nieuws :D Krijgt je stam een goede naam door :p :eek:
 

DeletedUser

Guest
ik zou me ondertussen drukker gaan maken over het feit hoe TBR aan deze info komt, maargoed;)
 

DeletedUser12644

Guest
dit hier plaatsen is wel erg lame...

geen stijl vind ik... :confused:

Vind het wel vermakelijk, :D dit spel is toch voor vermaak.
je speelt toch echt niet om je geld er mee te gaan verdienen he?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat NLS aan het leeglopen was werd natuurlijk gelijk opgemerkt en er kwamen gelijk vragen.

Ik heb dus puur en alleen info verschaft waarom precies dit gebeurt is. Wat jullie ervan vinden interesseert me weinig. Voor jullie info, dit heb ik doorgekregen van Terminator480 - hij is een goede vriend van me en hij vond het gewoon belachelijk hoe dit is gegaan. Dat iemand zo weinig om zijn stam geeft.

Ik vond dus dat mensen hiervan moesten weten.:rolleyes:

en voor alle duidelijkheid ik support Madmaniac en Terminator volledig en hoop dat ze succesvol zullen zijn met hun nieuwe stam.
 

DeletedUser

Guest
Aha... leuke tekst Gildor. ;)

Ik vond het in het begin wat sneu voor die Thug, maar in de laatste pagina ben ik wel omgeswitched. :p Wat een slechte argumenten geeft die vent...

Is die Thug nu degene geweest die de stam had opgericht? ^^
Dan ist echt een goed voorbeeld van hoe het niet moet.
 

DeletedUser

Guest
Aha... leuke tekst Gildor. ;)

Ik vond het in het begin wat sneu voor die Thug, maar in de laatste pagina ben ik wel omgeswitched. :p Wat een slechte argumenten geeft die vent...

Is die Thug nu degene geweest die de stam had opgericht? ^^
Dan ist echt een goed voorbeeld van hoe het niet moet.

Dat heb je goed gelezen.

Inderdaad, dit is dus hoe je een stam niet moet leiden.
Als je een stam opricht, neem je de verantwoordelijkheid op van elk lid.
Ook bestaat er zoiets als ethiek, slechts weinig mensen weten ook wat dit woord betekent.

En tuurlijk, het is voor je plezier. Maar moet het dan ten koste van de rest gaan?
Puur egosentrisch gedrag wat ik hier gelezen heb. Zelfs ikzelf ben nog niet zo'n klootzak. :)


Ik wil Gildor bedanken voor dit stukje tekst, wat alweer een stukje moraal meebrengt.
Hopelijk, leren mensen hier van, dit kan immers iedereen overkomen.
 

DeletedUser7384

Guest
Haha, eindelijk iets waar ik om kan lachen.
Te zielig voor woorden dit!
 

DeletedUser

Guest
fijn dat jullie het leuk vinden, dat was ook mijn intentie:p
 

DeletedUser

Guest
;) voor het geval sommige mensen eroverheen hadden gelezen (erg onwaarschijnlijk maar toch:p)
 

DeletedUser

Guest
zijn we klaar mensen?:D
nls is verleden tijd, en het is idd een beetje kinderachtige actie van de oud-leiding.
is dit trouwens al propoganda bedoelt of..?
er is een nieuwe stam en nu zonder kinderachtige leiding, nieuwe start.

Chag~
 

DeletedUser

Guest
Ik wil Gildor bedanken voor dit stukje tekst, wat alweer een stukje moraal meebrengt.
Hopelijk, leren mensen hier van, dit kan immers iedereen overkomen.

tjah, we zijn er alleen maar beter uit gekomen dus het is goed dat dit gebeurd is, het moraal is hoger en de stam is meer één.
 

DeletedUser

Guest
tjah, we zijn er alleen maar beter uit gekomen dus het is goed dat dit gebeurd is, het moraal is hoger en de stam is meer één.

Ja weet ik:) Het was ook niet bedoeld naar de leden, maar naar de Thug en Tempie:)

Jullie hebben trouwens een mooie naam gekozen:rolleyes:. Je weet toch wel wie hem heeft verzonnen..niet? :D
 
Bovenaan