DeletedUser76153
Guest

Goedemiddag!
Dit is voor de creatieve zielen onder ons;
Heb jij al lang zin in het maken van profielplaatjes maar heb je het gevoel dat het hier te inactief is op het grafisch forum? Dat gevoel hebben onder meer @ThaFatality , @SC Beast. en ik ook. Daarom hebben wij onze gedachten samengelegd om met zen 3'en een klein projectje op te zetten. Namelijk de GFX Tribal School!
Wat houdt dit precies in? Nou wij gaan samen elke maand 1 tutorial maken in het begin van elke maand. Omdat we met 3 zijn komt dit uit op een 36-tal tutorials per jaar. Mooi aantal lijkt me.
Vervolgens zijn de tutorials niet het enige wat we gaan doen, wij hebben ook een skypechat opgezet en die kan je hier joinen. Omdat wij graag een nieuw leger van Designers willen "opleiden" (lees: helpen), gaan wij zo goed mogelijk proberen elke beginner te begeleiden.
In dit topic zullen ook elke tutorial opgeslaan worden met een sneak peak ervoor en in de spoiler de volledige tutorial. Snap je iets niet aan de tutorial? Stel dan gerust een vraag in de chat! Er zal altijd wel 1 van ons 3 online zijn waardoor dat hulp altijd snel kan gegeven worden!
Wil je ook een tutorial maken van een plaatje van jezelf? Contacteer mij dan via een PM op het forum.
Met vriendelijke groeten
Tutorials: